puumaa;)

markus87..

Hei mistä tällainen nuori 25 v mies löytäisi puumanaisen seuraa oikeasti eli eei mitään feikki puuumia tai huijjareita. Itse ole aina himonnut ikäistäni vanhempaa naista mutta se on jäänyt unelmaksi. Alue olisi mielellään 08 mutta kirjoittele jos olet täältäpäin tai edes läheltä..

34

8262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisa60

En usko että ainakaan täältä löydät. Itse pidän myös nuoremmista miehistä mutta netin kautta en ole koskaan hakenut seuraa!

• kristinanainen

Miksi vain haaveilet poika? Rupea toimimaan niin löydät.

• markus87..

Just apua kyselen kun en ole osannut hakia oikein. Kerroppas sinä viisaampana

• markus87.. kirjoitti:

Just apua kyselen kun en ole osannut hakia oikein. Kerroppas sinä viisaampana

En tiedä siitä viisaamasta, mutta oman vinkkini annan: Viikonloppuna tanssiravintolaan, missä puumaikäiset naiset viihtyvät. Katsele ympärille, niin huomaat pian, keneltä katseita tulee. Rohkeasti tekemään tuttavuutta ja puuma hoitaa loput. :)

• Cougar hunter

Olen myös 25-vuotias mies ja mulla on sama juttu että haaveeksi on jäänyt puumanaisen seura. Mieluiten Tampereelta tai lähialueelta täytyis löytyä seuraa ettei tapaaminen mene liian vaikeaksi. Tuntuu vain että täällä on liikaa kaikenmaailman feikkejä ja huijareita.

• yks vaan

Paapan baari tampereelta

• 11+16

Miten mahtaa onnistua sielläkään kun on ujo kuten minä eikä tuo baarielämä enää muutenkaan kauheasti houkuttele.

• 55677

Olen kuvitellut, että puumien pokaaminen on helpointa ikinä. Etsi deittipalstalta hiljattain eronneita viisikymppisiä. Toinen vaihtoehto on vanhemman väen suosimat baarit.

• misse

Minkälainen on feikkipuuma? Parikymppinen tyttö? Mies?

• markus87..

Niin minäki luullut mutta toisin on. Yleensä joku feikki on karvane äijjä.

• Puuma 45v
        markus87.. kirjoitti:

Niin minäki luullut mutta toisin on. Yleensä joku feikki on karvane äijjä.

Moi Markus.
        Etsippä parin seuraa niin saat puumaa.
        Nelikymppiset naiset on yleensä varattuja ,saattaa onnistuakkin etsinnöissä.

• Cougar hunter

Niin minäkin ennen luulin että puuman pokaaminen on helppoa mutta todellisuudessa se on ihan kaikkea muuta.

Feikkipuuma on esim mies joka esiintyy puumanaisena tai voi olla myös nainen joka huijaa miehiä treffeille eikä sitten ilmaannukkaan paikalle.

Alkaa kyllä pikkuhiljaa turhauttamaan kun tämä puuman löytäminen tuntuu suorastaan mahdottomalta tehtävältä. On jo pidemmän aikaa tullut yritettyä mutta eipä näytä löytyvän.

En kyllä ymmärrä mitä ihmettä vanhemmat naiset arastelee ottaa yhteyttä netin kautta? Eihän sitä tarvitse yhdessä mennä julkiselle paikalle jos hävettää olla nuoremman seurassa. Muutenkin asia voidaan pitää ihan kahdenkeskisenä asiana ja sitä itsekkin toivon.

• Cougar hunter

Tai sitten esim joku 30-vuotias nainen ei nyt vielä mikään puuma ole kun on minua vain 5 vuotta vanhempi.

• Cougar hunter
        Cougar hunter kirjoitti:

Tai sitten esim joku 30-vuotias nainen ei nyt vielä mikään puuma ole kun on minua vain 5 vuotta vanhempi.

Yleensä kun puhutaan puumanaisista niin tarkoitetaan vähintään yli 35-vuotiasta naista.

• Cougar hunter
        Cougar hunter kirjoitti:

Yleensä kun puhutaan puumanaisista niin tarkoitetaan vähintään yli 35-vuotiasta naista.

Tosin joidenkin mielestä pitää olla vähintään 40-vuotias ja huomattavasti nuoremmista miehistä kiinnostunut ennenkuin naista voidaan kutsua puumanaiseksi.

• Ujo mies
        Cougar hunter kirjoitti:

Tosin joidenkin mielestä pitää olla vähintään 40-vuotias ja huomattavasti nuoremmista miehistä kiinnostunut ennenkuin naista voidaan kutsua puumanaiseksi.

Aika turhaa sinne baariin on mennä odottelemaan että joku vanhempi nainen tulis iskemään kun itse on niin ujo etten ole aloitetta tehnyt koskaan. Vanhemmat naiset taas ei varmaan kehtaa julkisella paikalla mennä iskemään huomattavasti nuorempaa miestä.

Netti olis varmaankin paras paikka hakea vanhempaa naista mutta miltä palstalta kannattais yrittää? Iskuri on ihan turha paikka enkä tiedä kannattaako Suomi24 treffejä edes kokeilla jos tarkoituksena on löytää pelkästään seksiseuraa noin 35-50 vuotiaasta naisesta. Kaikki muut sivustot on joko täysin turhia tai sitten maksullisia huijarisivustoja.

• Puuma?

Itse olen yli 45-v nainen ja jotenkin miehet tahtoo olla usein nuorempia, edes tietoisesti hakematta. Ehkä naiset arastelee seksiseuran hakemista netistä. Itekin ajatuksen tasolla kiinnostunut.. ehkä.. mutta käytännössä ehkä toinen juttu. Miehille tää tuntuu olevan helpompaa.

• Puumalle?

Mistä päin arvon nainen? Itse 29v ja kiinnostaa 40-50 naiset.

• Puuma?

Pääkaupunkiseudulta. Tosin just nyt lomalla muualla. Mistäs sinä oot?

• Cougar hunter

Missä päin lomalla?

• Puuma?

Keskellä Suomee eli ei mitään sen eksoottisempaa. :)

• Uusi ilmoittautuja

Täällä ilmoittautuu yksi tuskailija lisää tänne viestiketjuun. Olen vajaa kolmekymppinen ja etsinyt itseäni 10-20 vuotta vanhempaa rakastajaa. Välillä on joku ollut, jonka kanssa on kirjoiteltu, mutta actioniin asti ei ole edetty näiden nettituttavien kanssa.

Bitittömässä elämässä törmäsin kerran Puumaan, jonka kanssa innostuimme toisistamme loppuhuipennukseen asti. Ja voin kertoa, että kyllä se niin hyvää teki, etten osaa edes kuvailla. Joten kannustan teitä muita miehiä nyt tässä - kyllä sieltä vielä löytyy - ja kun löytyy niin voi todeta odottamisen kannattaneen!

Minulla on tietysti sellainen rajoite, joka on hidastanut, että olen varattu. Tosin jotkut varatut ovat toisista varatuista kiinnostuneita.

Nyt mielelläni kuulisin lisää pääkaupunkiseudulla asustavasta Puumasta. Puuma? kiinnostaisiko vaihdella jokunen viesti?

• Puuma?

No ainahan sitä nyt ainakin viestejä voi vaihdella. Mutta mihin se sitten johtaa vai johtaako, niin sitähän ei voi tietää. Laitatko vaikka meiliosoitteesi?

• Anonyymi

• Pikku likka

Kyllä meitä puumia täällä liikuu ja mies mielessä.
      Olisi se aika ihanaa saada nuorta ja kestävää.
      Olisko kysyntää c-cup ja tiimalasi naiselle?

• Kysyvä ei tieltä eksy

Moi Pikku likka. Mistä päin olet? Se on näissä hommissa olennainen tieto, jos tosissaan etsit.

• Antipuumatar

Moni kypsempi nainen saattaa haaveilla nuoresta rakastajasta mutta ei oikeesti uskalla haavetta toteuttaa. Mummotunnelissa ja Vantaan Tulisuudelmassa kuulemma käy flaksi ainakin yhdeksi yöksi.

Treffipalstalla tulee kyllä paljon viestejä nuorilta kundeilta, kiinnostus on kova. Mut mun makuun ovat lapsellisia. Jos pelkästä seksistä kyse, niin kundin pitäis vakuuttaa taidoilla. Nuoruus ei takaa hyvää seksiä

• ..........

Eihän niitä taitoja voi olla jos ei ensin pääse harjoittelemaan. Jostakinhan se seksin harrastaminen on aloitettava. Eikä se seksi nyt mitään rakettitiedettä ole.

• Hki46

Haluaisin itselleni vakituisen nuoren miehen. Sellaisen, joka uskaltaa ja haluaa. Uskaltaa myös lähestyä vaikka naista kunnioittaakin. Asenne ratkaisee, tekninen puoli hoituu ajan kanssa.

Saan paljon lähestymisiä, jopa ihan kadulla, mutta tilanteet ovat huonoja, tuskin kukaan haluaa jakaa itseään toiselle parin minuutin tuttavuuden perusteella. Kiirettä ei siis saa pitää. Naisen pitää olla rentoutunut voidakseen edes kiihottua.

Kertokaa nuoret miehet, mitä vanhemmalta naiselta haluatte ja odotatte? Olen ollut joidenkin kanssa tekemisissä, mutta haluan kuulla teiltä? Sillä mitä vanhemmaksi tulen, sen enemmän ehdotuksia saan ja aina vaan nuoremmilta.

• Puskajussina

Niin tuota. Tarttis löytää puuma, joka imis mun jortikan verille ja sitten antais mulle pesää kun makaisin vaan selälläni ja söisin viinirypäleitä. Sais olla helvetun hyvännäköinen ja nimensä ehdottomasti Liisa.
      Se sais antaa mulle palkkioks mällittämisestä 500 euroo kerta, ja kausilippu tapparan matseihin.
      Kotiin se tietysti lähettäis mut tilataksilla.
      Löytyyköhön tällaista? Olen 15 v. vaatimaton maalaispoika kainuusta ja kivekkäät on kyllä jo laskeutunu.

• Tuula-61

Mä käyn usein risteilyllä ja lähes joka kerta saanut nuorempaa ihanaa ja hyvä kroppaista miestä . Toki tässäkin kemialla ja miehen henkisellä kasvulla sekä humala tilalla on merkitystä pääseekö hän juttelua pidemmälle . Itse en saa omalta ukoltani niin usein kun haluaisin , niin on ihanaa kun viriili ja kiihkeä nuorempi mies on kiinnostunut vanhemmasta hyvin säilyneestä naisesta .

• xkalle

Mitähän tää sitten on, itse olen viiskymppinen mies, ja mieli tekee vanhempaa naista? kuuskymppinen sytyttää...

• Anonyymi

3 kyb. mies vaillla puuman oppeja

• Anonyymi

Kestikö tosiaan 8 vuotta tämän tajuaminen?

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4167
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1689
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      72
      945
    Aihe