Minulta löytyy vähän yli 3kk vanha poikakissa. Koko alku aika on mennyt aivan ongelmitta ja osasi heti tehdä itse tarpeet laatikkoon ja hiekka on kelvannut. Puhdistan sen jokapäivä ja jokaisen kakan jälkeen ja vaihdan puhtaan noin parin viikon välein. Nyt kissa on tällä viikolla joka päivä tehnyt kakat eteisen oven eteen ja keittiön nurkkaan. Aina kun lähden ulos esim. kauppaan 30min ajaksi kissa kakkaa sillävälillä vääriin paikkoihin. Pissat kuitenkin tekee jokakerta kiltisti laatikolle. Mikä neuvoksi, miten tämän saisi loppumaan ja miten tämä on alkanut vasta nyt tapahtua? Lattiat pesin ihan kunnolla ja käytin etikkaa. Onko kissalla ikävä ja se osoittaa näin mieltään?
Kissanpennun kakkaaminen väärään paikkaan.
1
99
Vastaukset
- sympatiat---
Joku viisaampi vastaa varmaan tähän vielä, sillä en oikeasti osaa varmaan sanoa syytä.
Mulla on pentu 5 kk ja tuosta prostestoinnista kyllä osaan jotain sanoa.
Olen yllättynyt ollut itse siitä, miten joku kissanpentu tosiaan osaa protestoida, kun asiat menee hänen mielestään huonosti. Tämä ei tee tarpeitaan vääriin paikkoihin, mutta esim ulkoa tultuani löytyy aivan vääristä paikoista tms.
Tai kun katson televisota, luen, puhun puhelimessa alkaa hyppiä kiellettyihin paikkoihin tai jopa purra. Ei kovasti mutta häiriten. Tai naukuu komentavasti.
Eihän oven eteen ole jäänyt kakkapussin hajua ?
Itse kerran unohdin tyhjennyspussin vessan kannelle ja ihmettelin, miksi pentu raapii sitä kantta niin kauheasti. Yritti peittää sitä pussia :/
Pelkäsin sen jälkeen hetken, ettei vaan ala hajujäljen muistoksi tehdä siihen pöntölle. Mutta ei onneksi :)
Ei kai sitä satu se kakkaaminen jotenkin, että hakis helpompaa paikkaa tms.
Toivottavsti joku viisas ja kokenut vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912910Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021384Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4001307Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21089Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855