Minulta löytyy vähän yli 3kk vanha poikakissa. Koko alku aika on mennyt aivan ongelmitta ja osasi heti tehdä itse tarpeet laatikkoon ja hiekka on kelvannut. Puhdistan sen jokapäivä ja jokaisen kakan jälkeen ja vaihdan puhtaan noin parin viikon välein. Nyt kissa on tällä viikolla joka päivä tehnyt kakat eteisen oven eteen ja keittiön nurkkaan. Aina kun lähden ulos esim. kauppaan 30min ajaksi kissa kakkaa sillävälillä vääriin paikkoihin. Pissat kuitenkin tekee jokakerta kiltisti laatikolle. Mikä neuvoksi, miten tämän saisi loppumaan ja miten tämä on alkanut vasta nyt tapahtua? Lattiat pesin ihan kunnolla ja käytin etikkaa. Onko kissalla ikävä ja se osoittaa näin mieltään?
Kissanpennun kakkaaminen väärään paikkaan.
1
128
Vastaukset
- sympatiat---
Joku viisaampi vastaa varmaan tähän vielä, sillä en oikeasti osaa varmaan sanoa syytä.
Mulla on pentu 5 kk ja tuosta prostestoinnista kyllä osaan jotain sanoa.
Olen yllättynyt ollut itse siitä, miten joku kissanpentu tosiaan osaa protestoida, kun asiat menee hänen mielestään huonosti. Tämä ei tee tarpeitaan vääriin paikkoihin, mutta esim ulkoa tultuani löytyy aivan vääristä paikoista tms.
Tai kun katson televisota, luen, puhun puhelimessa alkaa hyppiä kiellettyihin paikkoihin tai jopa purra. Ei kovasti mutta häiriten. Tai naukuu komentavasti.
Eihän oven eteen ole jäänyt kakkapussin hajua ?
Itse kerran unohdin tyhjennyspussin vessan kannelle ja ihmettelin, miksi pentu raapii sitä kantta niin kauheasti. Yritti peittää sitä pussia :/
Pelkäsin sen jälkeen hetken, ettei vaan ala hajujäljen muistoksi tehdä siihen pöntölle. Mutta ei onneksi :)
Ei kai sitä satu se kakkaaminen jotenkin, että hakis helpompaa paikkaa tms.
Toivottavsti joku viisas ja kokenut vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst14610947Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58623836Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i393733Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1873592PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003441Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,893247Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691904Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151237Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt154915Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun263876