Hyviä ruokapaikkoja hankala löytää

MaAIlmanMaatkaj

Kävin Amsterdamissa vastikään. Hyviä ruokapaikkoja sai hakemalla hakea. Paras oli muuan argentiinalainen paikka. Hyvät pihvit, joskin hintavat. Eräässä hienommassa ranskalais- hollantilaisessa paikassa kävin myös. Petyin: Lihan laatu tuntuu olevan Hollannissa karmeaa... Sitkeää kuin kissa! (tuli myös todettua eräässä huippukalliissa hollantilaisessa trendiravintolassa) Kaupungin laitamilla oli useita etnisiä paikkoja, joista sai halvalla saarioisten pizzan kaltaisia jätteitä syödäkseen. oli sentään yksi turkkilainen ravintola joista sai hyvä dönerit.

5

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5kertaSeuraavaksi

Neljä kertaa Amsterdamissa käynneenä totean asian olevan päinvastoin. Siellä olen syönyt elämäni parhaat pihvit, vartaat, täytetyt patongit ja paikassa nimeltä Burger Bar sai uskomattoman hyviä hampurilaisia.

• Oksenus67

Hyviä hampurilaisia ei kannata lähteä ehkä damiin asti syömään. Ulkomailla mieli tekee paikallisia erikoisuuksia, joita ko. kylässä ei kyllä järin paljon ollut. Ainakaan hyviä sellaisia. Paikalliset juustot mauttomia, liha sitkeää ja pahaa, oluet eivät kummoisia, hyvää sai kyllä hakemalla hakea.

• Ape The Bloggaaja

Itse koin samanlaista tuskaa Amsterdamissa ollessani. Mistä löytää hyvää ruokaa? Damissa käy niin paljon turisteja, että myös mautonta tursitiruokaa on monessa paikassa tarjolla.

Alueella De Pijp on paljon erilaisia kohtuuhintaisia ruokapaikkoja ja baareja, mutta itse en olisi ymmärtänyt mennä kyseiselle alueella. Minulla asuu onneksi tuttu De Pijpin alueella ja hän vei minut syömään illallista alueelle. Tosin ravintolaan piti tehdä pöytävaraus ajoissa.

http://apenmatkat.blogspot.fi/2014/11/miten-loydat-hyvan-ravintolan.html

T. Ape

P.S. Tässä linkit parille sivustolle, joissa on vinkkejä ravintoloista

http://en.iens.nl/restaurant/amsterdam

http://www.amsterdamfoodie.nl/recommendations/

• 2+18

Käykää syömässä Haesje Claes nimisessä ravintolassa, joka sijaitsee spuistraat kadulla. On todella hyvää ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1838
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1680
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      50
      1339
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1275
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1182
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      117
      1153
    7. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      952
    8. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      935
    9. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      932
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      23
      903
    Aihe