Lopetin imetyksen reilu viikko sitten ja jätin sen pois vähitellen. Miten kauan kestää että maidon tulo loppuu kokonaan? Ja mikä auttaisi vähentämään maidon tuloa? Rinnoissa on edelleenkin aika paljon maitoa ja tuntuu että se vaan lisääntyy. Kummatkin rinnat on kipeät ja kosketusarat ja niissä on kohtia, kun maito on pakkautunut. Ei tarvitse kuin vähän jokin töksähtää rintaan niin maito tulee suihkuna. Olen joutunut käsin pumppaamaan vähän pois, koska rinnat on kipeät. Kuumetta ei kuitenkaan ole, eikä iho punoita.
Miten saada maidon tulo loppumaan?
2
174
Vastaukset
- minulla..
Miksi lopetit imetyksen? Sitä ei kannata lopettaa yhtäkkiä, vaan pidennä ensin imetysten välejä. Pikkuhiljaa maidontulokin alkaa vähentymään, mutta tällä hetkellä kuulostaa siltä, että sun rintasi ovat täynnä maitoa, ja tulehdusriski on olemassa. Mulla ainakin maidontulo on vähentynyt itsestään nyt kun poika on kohta 7kk. Olen pidentänyt imetysten välejä, ennen imetin noin 1,5 tunnin välein, nykyään imetän noin 3-4 tunnin välein päivisin.
- mammutti85
ap:han kertoi juuri lopettaneensa vähitellen. Kuinka vähitellen? Itse lopetin aikoinaan esikoiselta niin että ensin jätin yösyötöt, sitten taisi jäädä aamusyöttö, sitten päivältä ja lopulta illasta. Lopettelua kesti viikko jos toinenkin. Silti muistan että maitoa nousi rintoihin ikävästi vielä totaalilopettamisen jälkeen ainakin viikon verran. Se on todella yksilöllistä kuinka kauan sitä herumista oikein kestää. Kai se pahimmassa tapauksessa voi vuodenkin kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718