amis tytöt

minäkö?

hei ! en tiennyt mihin palstaan olisin tämän tunkenut mutta täällä ollaan. eli olen aloittanut juuri uudessa amiksessa. täällä on paljon söpöjä ja kauniita tyttöjä. miksi olen saannut sellaisen kösityksen että amiksessa tytöt haluavat vain komeimman kundin jolta löytyy bemmu ja popit mukaan lukien röyhkeä luonne? onko tyttöystävää turha edes haaveilla täältä saavansa jollei täytä kyseisiä kriteerejä... ovatko kaikki kauniit tytöt lissuja yms joille ei kelpaa perus pojat/miehet ? olen luonteeltani kiltti ja ystävälline ja välitän muista suuresti, en ole se komein silmiin pistävä mutta on minua joskus ihan komeaksikin kutsuttu. kelpaanko ikinä kenellekkään? onko ehdotuksia kuinka osoittaa mahdollista kiinnostustaan näille tytöille ? kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea ! :)

14

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+11

ei kannata olla ennakkoluuloja jos ne eivät ole aiheellisia, eiköhän joka koulusta löydy ihmisiä joka lähtöön :)

• minäkö?

niin se kai on, tuntuu vain että sama kaava tuppaa menemään kaikkialla, kiitos vastauksesta !

• neuvoja.

Olet vain ihan oma itsesi :) Amiksesta löytyy kyllä sinusta kiinnostuvia tyttöjä, olen siitä varma :) Voit tietysti auttaa asiaa esim. hymyilemällä ja moikkaamalla vastaantulevaa söpöä tyttöä :) Siitä se lähtee :)

• Äiti vm77

Moikkaa tyttöjä rohkeasti. Sieltä varmasti löytyy joku joka moikkaa ja hymyilee toisin kuin ne toiset takaisin. Tytöt kun ihastuvat, he hakeutuvat lähelle, katselee ja ujosti hymyilee.

• minäkö?

joo ! hei kiitos neuvoista :) toivon että löytyy :>

• minäkö?

vielä haluaisin tietää että etenkin tytöt/ nuoret naiset mitä mieltä olette amis viiksistä ? pitääkö minun hankkiutua eroon niistä ? :) :/

• hyi olkoon

Kyllä. Äkkiä pois sellaset! :D

• minäkö?

ookkei :) saanko kysyä minkä ikäinen olet ? :)

• jäbä

Aloittaja. Sinun ja minun kaltaistemme miehien ongelma on se, että emme saa aikaiseksi aloitteita kiinnostaville naisille kovinkaan helposti, vaikka huomaisimme itsekin, että nainen antaa kiinnostuksen osoituksia takaisin.
      Juurikin tämän takia monesti tuntuu siltä, että ne röyhkeimmät jätkät vie kaikki naiset, koska tekevät aloitteita naisille rohkeammin. Muuten olemme lähtökohtaisesti samalla viivalla.

Ainoa lääke menestykseen on, että pitää uskaltaa yrittää!

• minäkö?

no osuit kyllä oikeaan nytten ! en uskalla tehdä aloitetta koska pelkään että saan kuulla siitä vielä pitkään.. enkä osaa tehdä aloitetta :(

• jäbä

joo no en osaa omalta kohdalta sanoa, mikä toimis parhaiten naisiin, kun pakit oon aina ite saanu :D

Tosin yksi tyttö on mulle tehny aloitteen. Se tuli vaan kysyyn festareilla mun nimee ja sitten juteltiin niitä näitä ja piettiin koko ilta hauskaa kahestaan. Joo no sehän sitten ihastu minuun ihan totaalisesti, mutta eipä meidän touhusta sitten tullut kumminkaan sen kummempaa, kun ite en oikeen tienny mitä haluan... jälkikäteen jäi harmittaan, kun annoin tytön mennä :/...

mutta ei kai sen tuon kummempaa tarvi olla?

• jäbä
        jäbä kirjoitti:

joo no en osaa omalta kohdalta sanoa, mikä toimis parhaiten naisiin, kun pakit oon aina ite saanu :D

Tosin yksi tyttö on mulle tehny aloitteen. Se tuli vaan kysyyn festareilla mun nimee ja sitten juteltiin niitä näitä ja piettiin koko ilta hauskaa kahestaan. Joo no sehän sitten ihastu minuun ihan totaalisesti, mutta eipä meidän touhusta sitten tullut kumminkaan sen kummempaa, kun ite en oikeen tienny mitä haluan... jälkikäteen jäi harmittaan, kun annoin tytön mennä :/...

mutta ei kai sen tuon kummempaa tarvi olla?

Tosin mee sitten koulussa ruokalassa tai kahviossa jotain jutustelemaan, kun kaikki on vaan omissa kaveriporukoissaan... ei oo helppoo ei :/

• minäkö?

voisihan tuotakin kokeilla :) oi on kyllä mun mielestä aika söpöjä ne jotka myös joskus uskaltautuvat juttelemaan :o tälläiset tytöt ovatkin harvinaisia :( :/

• minäkö?

hei ! tuli tässä vielä mieleen osaako joku kertoa minulle miten tunnistaa mahdollisesti kiinnostuneen tytön ? :) omia kokemuksia voi jakaa myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe