moips! Minulla on ennestään Nella niminen koira ja samanrotuinen pentu on tulossa parin viikon päästä ja mietinnässä on hälle nimi.. mitä mieltä olette onko järkevää antaa nimeksi Netta? mielipiteitä ja muita nimiehdotuksia otetaan vastaan
Koiranpennulle nimi!
nella ja netta
3
124
Vastaukset
- netsku netta
Mikä ettei, Netta on ihan hyvä nimi ja kuulostaa hyvältä Nellan kanssa.
- Malla.
Itse en antaisi nuin samanlaista nimeä koiralle, pentu ainakin saattaa sekoittaa nimet.
ehdotan nimeksi vaiika Malla (Nella ja Malla) - nimetön koulutus
Onpa mielikuvituksettomia nimiä koirilla.Ja sinulle nella ja malla, kyllä noikin on niin lähellä toisiaan, ettei rajaa,vaikkei sillä koiralle ole mitään merkitystä.Se on katsos koulutuskysymys, mutta sehän on sivuseikka koiran hankinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211