Menkkakivut+e-pillerit.

tyttö 15

Mulla on aina ollut ihan tajuttoman kovat kuukautiskivut ja ne on kestäneet noin 2 päivää.
Sinä aikana en pääse edes kävelemään toisesta huoneesta toiseen huoneeseen sillä sattuu niin paljon alavatsaan ja alaselkään.
nyt 3 päivää sitten mulla alko taas kuukautiset ja olin hankkinyt e-pillerit joten sillon otin ensimmäisen pillerini.
Sanottiin että e-pillerit auttavat kuukautiskipuihin, mutta yhtä kovat kuukautiskivut mulla oli kuin enennenkin!
Mistä tää johtuu??
Vai onko seuraavat menkkani sitten helpommat?
Miten saisin kotikonstein kuukautiskivut pienemmiksi?
Burana ja muut särkylääkkeet eivät tepsi?

6

3059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna

mä ainakin suosittelisin, että odotat niihin seuraaviin menkkoihin. jos kivut on sittenkin yhtä sietämättömät, niin mene puhelemaan sille lääkärille, joka pillerit sinulle määräsikin. tai vaikka jollekin toisellekin. kerrot, että haluaisit kivuista eroon, ja että nää nykyiset ei toimi niin. eiköhän lääkäri suostu kokeilemaan jotain toista merkkiä. kaikki pillerit ei käy kaikille. :)

• manna

kivunlievityksestä vielä. monet on ainakin sanonut, että liikunta auttaa, ja kyllä se ainakin mulla joskus aikoinaan auttoi. mullakin oli näet aivan tuskaset kivut aina ennen kun alotin pillerit. jos vaan millään pystyt, niin käy vaikka jollain kävelylenkillä, ja kun tulet sieltä, niin meet makoilemaan sohvalle ja pidät jotain lämmintä mahan päällä. pitäisi auttaa vähäsen. tosin jos sulla ei särkylääkkeetkään auta, niin en sitten tiedä tästä 'luomukeinostakaan'. kestämistä! :)

• justme

itse alotin yasmin-merkkiset pillerit kesäkuun alussa samasta syystä. jouduin monta kertaa lähtee koulusta kun ei pystyny kävelemäänkään kunnolla, eikä särkylääkkeistä ollu paljoakaan apua. mutta e-pillerit autto todella, ja just seuraaviin menkkoihin, eihän ne ihan heti voi auttaa. mutta tosiaan mulla ne ainaki on auttanu ihan älyttömästi, ei oo oikeastaan enää mitään kipuja, ja menkatki kestää vaan pari päivää.

• danz_

Siis eiväthän ne pillerit heti auta, vaan vasta sitten seuraavien kuukautisten aikana. Eivätkä ne kivut kokonaan häviä, mutta ainakin vähenevät. Menkast saattavat pillereiden käytön ansiosta jäädä vaikka kolmepäiväisiksikin eivätkä ne ole niin runsaat :) Eli odottelepa niitä seuraavia menkkoja :)

• Tyttönen 17v

Meneppäs terveyskeskukseen ja pyydä lääkäriä kirjoittamaan sinulle Voltaren nimistä särkylääkettä. Sitä otetaan kerran päivässä ja se vie kyllä kivun!
      Ja kotikonsti:
      Laita kuumaa vettä pulloon ja pullo alamahalle. (Tai osta apteekista tai luontaistavarakaupasta lämpöpullo).

• cessi

voltaren rapid on tosi hyvä särkylääke...samaa mieltä...auttaa kymmenes minutis :) ja hyvä nii. se on kaikkee särkyyn. sit on kans sellanen ku clotam, mut se on aika vahvaa ja siitä menee aika sekasi...kokemusta löytyy vaikka söi vaan yhen pillerin. sit oltii sekasi eikä välttämättä kipu lähteny mihinkää tai sit joutu syömää enemmä ja odottamaan kauemmi mut sit oltii jo tosi sekasi :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe