Minulla on todettu verikokeilla allergia heinän siitepölylle. Oireita ei ole pahemmin esiintynyt (pientä nenän tukkoisuutta ja aivastelua lukuun ottamatta), joten lääkkeitä en käytä. Heinäkuun alusta asti minua on vaivannut selittämätön ja melko voimakas väsymys. Yöllä nukun ihan normaalisti. Aluksi luulin, että väsymys johtuu kuumista ilmoista, mutta nyt olen alkanut miettimään myös allergian mahdollisuutta.
Voiko heinäallergia aiheuttaa väsymystä? Pystyisikö väsymystä hoitamaan millään?
Väsymys allergiasta
2
233
Vastaukset
- henna3
Mulla allerginen tulehdus aiheuttaa kovaa väsymystä. Allergian hoidosta voit käydä lukemassa täältä http://www.allergia.fi/allergia-ja-astma/siitepolyallergia/diagnoosi-ja-hoito/ .
- MattiLaht
Itsellä allergia aiheuttaa huomattavaa väsymystä .Olen miettinyt tuleeko se allergiasta vai lääkkeistä. Tosiasia lienee kuitenkin se että itsessään allergia on elimistössä jonkin asteinen tulehduksellinen tila, joten itsessään jo väsyttää. Jos olisin perheetön, olisin juuri nyt käsivarren Lapissa hiihtelemässä. (ei ole kukinta siellä vielä alkanut) Sain viettää siellä viikon tuossa alkukuusta ja lääkitys oli tauolla ja IHANA OLO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575740
- 1145465
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465097Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa313031Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252541- 512518
- 432210
- 231950
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151691Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101652