Tämmöistä törkyä tänään, kun koneenavasin.

lkor

Tänään tälläistä kun tulin koneelle.
natural_and_unnatural_5 kuiskaa: satutteko tietämään mikä on suurikokoisin SUPPO mitä määrätään?
natural_and_unnatural_5 kuiskaa: vastaako esimerkiksi sormea tai kahta leveydeltään
lorri: suppo taalasmaa

natural_and_unnatural_5 kuiskaa: suppo perkele

natural_and_unnatural_5 kuiskaa: tiedättekö mihin SUPPO laitetaa?

natural_and_unnatural_5 kuiskaa: se vasikka vinkuu aina
natural_and_unnatural_5 kuiskaa: ei siit tarvii välittää
gangnamnam => lkor: ihme vinkumista heti jos mä oon täällä
natural_and_unnatural_5 kuiskaa: eikä arvostaa, ihmisenä eikä minään muunakaan. senkun paskat siit nakkaat

natural_and_unnatural_5 kuiskaa: siis puhun luotsista, joka luulee olevansa jotain

natural_and_unnatural_5 kuiskaa: älkää välittäkö

Broken:
natural_and_unnatural_5 kuiskaa: BROKEN ON KÄNNISSÄ PERRRRKELE
natural_and_unnatural_5 kuiskaa: v**** viina haisee TÄNNE asti
Broken: en ole saatana

natural_and_unnatural_5 heiluttaa tukkaa: se on toi luotsi joka vinkuu paskat housussa

natural_and_unnatural_5 heiluttaa tukkaa: mimmio6 tuli hakemaan kyrpää!

natural_and_unnatural_5 heiluttaa tukkaa: keneltä aijot saada PENISTÄ?
natural_and_unnatural_5 heiluttaa tukkaa: Broken on aika kova nussijamies
natural_and_unnatural_5 on hiljennetty

lkor => natural_and_unnatural_5: törkeä kielenkäyttäö

rontti72 => lkor:

natural_and_unnatural_5: olen pahoillani

natural_and_unnatural_5 => lkor:

lkor => natural_and_unnatural_5: Seuraavasta kerrasta saat pannin.

natural_and_unnatural_5 heiluttaa tukkaa: *YRJÖÄÄ ympäri chattia samalla kun heiluttaa tukkaa*

natural_and_unnatural_5 => lkor: sori vaan, mutta oksentaminen ei ole säännöissä kiellettyä.
natural_and_unnatural_5 => lkor: tekisit virheen luotsina

natural_and_unnatural_5 => lkor: säännöissä Ei-Ole-Mitään-Mikä-Kieltäisi-Yrjöämisen_ja-Pahoinvoinnin

natural_and_unnatural_5 => lkor: ymmärsitkö?
natural_and_unnatural_5 => lkor: oletko nyt tehtäviesi tasalla?

natural_and_unnatural_5 => lkor: etkö ymmärtänyt kysymystä?

natural_and_unnatural_5 => lkor: *nussii sua peräsuoleen KOKO CHATIN EDESSÄ ja räkii sun naamalle* HAista paska, luotsipelle! *ottaa paskaisen kikkelinsä ulos perseestäsi ja hieroo sitä huulillesi*
natural_and_unnatural_5 => lkor: MOIKKA! Ei kohdetta en saanut pannia lukittua. Tämä Nuoret aikuiset sivulta. Seuraavaksi Jälleen vauhdissa Väylä-chat bannin 24h mut haettiin apuun
[18:17] anniexit: Koska olen töissä.
[18:17] natural_and_unnatural_5: tiedustelet silti toisten henkilökohtaisia asioita ja yrität "auttaa" niissä?
[18:17] natural_and_unnatural_5: mikä siinä on reilua?
[18:19] anniexit: Olet varmaankin ymmärtänyt väärin ja voit poistua chatista jos haluat jatkaa henk.koht asioiden kyselyä. Tämä paikka on tarkoitettu yleiselle keskustelulle, niinkuin ryhmäkeskustelut aina ovat.
[18:20] natural_and_unnatural_5: jaa
[18:20] natural_and_unnatural_5: no paljo sä saat tästä turhanpäiväsestä paskasta rahaa?
[18:20] natural_and_unnatural_5:
[18:21] natural_and_unnatural_5: jos ei tartte muuta ku istua perseellään tai löhötä sohvalla koneen kanssa ja kirjotella ripulifilosofiaa rahasta, niin mä tulen duuniin!
[18:21] natural_and_unnatural_5:
[18:22] natural_and_unnatural_5:

natural_and_unnatural_5 poistettu
lkor => nuortenexit, anniexit: ei häiritse enään
anniexit => lkor: Kiitti!
lkor => nuortenexit, anniexit: mä otan ton ylös mitä se häiriköi teitä ja lähetän ylläpitoon. sopiiko
anniexit => lkor: Sopii kyllä! kyllä näistä tulee kaikkea muuta kun hyvä mieli. Toivottavasti nyt ylläpito reakoisi asiaan aikuistenoikeesti, ip tunnus veks.

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ton voi ohjata aina mun vieraskirjaan, se on juuri tehty noille häiriköille (luotu). =)

      Jokainen tyylillään ja hulluilla on halvat (ilmaiset) huvit. Ehkä noille joku oma häirikkö-chat, mikä on ainoa paikka, mihin ne pääsee, sinne vain sitten parit botti luotsit automaattivastauksilla; hehe, mä tykkäsin. =D

      Osanottoni.

    • No, jollei tuo pallopää pian poistu, niin se on varmaa, että ei se kyllä tuolla enään jatkakaan! Alkaa mennä ohi asian mitä meidän täytyy sietää ja tuo meni jo henkilökohtaiseksi haukkumiseksi ja ala-arvoiseksi sättimiseksi
      Luotsista ... voi helvetti sentään!


      Halloota Arvoisa Ylläpito... pitäisi saada natural *häkkiin* ja pian !?!

      KiiitoOoSsss jo etukäteen! :)


      Toivoopi,

      EvilCat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe