Kuunnelkaa eikö MJ kerrokin pakenevansa paikkaan jolla ei nimeä!

Suoraan laulaa

24

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'popman

      Mahtava biisi. Youtubessa julkaistiin muuten juuri äsken kappaleen musavideo. Kannattaa tsekata!

      • BischonFrise

        Kiva rytmi piisissä ja tarina myös, olisi kiva kuulla tätä soitettavan radiossakin.


    • thtgdfgbdff

      Jacksonin fantasia on asua autiollasaarella pikkupoikien kanssa..

    • joy1

      Sori, mutta se on vain sinun sairaan mielesi fantasia. Laulu kertoo halusta pysyä erossa sinunkaltaisista tyhjäntoimittajista, typeryksistä ja valehtelijoista, paikassa jossa kaikki ovat onnellisia....Jos osaisit edes hieman englantia niin tajuaisit, että biisissä on myös nainen, jonka matkaan MJ lähtee. He myös suutelevat....MJ oli hetero, jos et sitä tiennyt.

      • Revippä tosta

        Enpä tiedä fantasiasta xscapessa on saturn kulttiin viittaava kansa ja se nike sakkinsa on todella pimeä kultti ovat voineet mj n pakottaa feikkaamaan kuolemansa - niin ja nainen on symbolina ellet sitä tiennyt!


      • Elossa on
        Revippä tosta kirjoitti:

        Enpä tiedä fantasiasta xscapessa on saturn kulttiin viittaava kansa ja se nike sakkinsa on todella pimeä kultti ovat voineet mj n pakottaa feikkaamaan kuolemansa - niin ja nainen on symbolina ellet sitä tiennyt!

        On se vaan ihe touhua että showta jatkettiin kuileman jälkeen ihan kuin velanmaksua vastaan?


      • thtgdfgbdff

        Eip ole minun mielen fantasiaa tuollaiset. En ole mikään tyhjäntoimittaja, typerys tai valehtelijakaan. Minulla on ollut säysinumero englannista lähes aina..en vaan kuuntele Jacksonin kappaleita koska en voi sietää hänen ääntään..ehkä yliaravostetuin laulaja ikinä. Jatka sinä vaan pedofilian puolesta taistelemista..omaatko itse samat mielenkiinnon kohteet Jacksonin kanssa?


      • joy1
        thtgdfgbdff kirjoitti:

        Eip ole minun mielen fantasiaa tuollaiset. En ole mikään tyhjäntoimittaja, typerys tai valehtelijakaan. Minulla on ollut säysinumero englannista lähes aina..en vaan kuuntele Jacksonin kappaleita koska en voi sietää hänen ääntään..ehkä yliaravostetuin laulaja ikinä. Jatka sinä vaan pedofilian puolesta taistelemista..omaatko itse samat mielenkiinnon kohteet Jacksonin kanssa?

        Et ole myöskään ikinä tutkinut MJ:hin kohdistuneiden syytösten todenperäisyyttä, koska jos olisit et kirjoittaisi mitään tuollaista. Hyvänä ihmisenä olemisen taitoihin kuuluu olla syyttämättä ja tuomitsematta, ellei ole täysin varma asiastaan. Tutustu aiheeseen ja lopeta puolustajien aliarviointi. Kirjoituksesi itsessään osoittaa typeryytesi. Mitä teet tällä palstalla? Miksi sitten tulet kommentoimaan hänen kappaleitaan jos et niistä kerran mitään tiedä ja millä oikeudella?...Todellakin elät fantasiassa....Se että sinä et pidä jokun laulalajan äänestä ei tarkoita, että tuo laulaja olisi yliarvostettu. Se on sinun subjektiivinen mielipiteesi. Ja todellakin puolustan oikeutta.


      • joy1
        thtgdfgbdff kirjoitti:

        Eip ole minun mielen fantasiaa tuollaiset. En ole mikään tyhjäntoimittaja, typerys tai valehtelijakaan. Minulla on ollut säysinumero englannista lähes aina..en vaan kuuntele Jacksonin kappaleita koska en voi sietää hänen ääntään..ehkä yliaravostetuin laulaja ikinä. Jatka sinä vaan pedofilian puolesta taistelemista..omaatko itse samat mielenkiinnon kohteet Jacksonin kanssa?

        Ja kyllä omaan, kiinnostuksen maailmaa kohtaa esim. taiteisiin, tieteisiin ja pyrkimyksen olla hyvä ihminen ottaen huomioon ihmisten, luonnon ja eläinten hyvinvoinnin.


      • joy1
        Revippä tosta kirjoitti:

        Enpä tiedä fantasiasta xscapessa on saturn kulttiin viittaava kansa ja se nike sakkinsa on todella pimeä kultti ovat voineet mj n pakottaa feikkaamaan kuolemansa - niin ja nainen on symbolina ellet sitä tiennyt!

        Höpö höpö...pointti on tietysti se, ettei biisi millään tavalla viitannut edellisen kirjoittajan päänsisäiseen sairaaseen fantasiaan. Ja hei MJ ei ole feikannut kuolemaansa, hän on kuollut. Herää sinäkin jo tuosta omasta sairaasta fantasiastasi. Kehtaatte haukkua fiksua miestä, vaikka itse olette tuollaisia keskenkasvuisia typeryksiä.


      • New York
        Revippä tosta kirjoitti:

        Enpä tiedä fantasiasta xscapessa on saturn kulttiin viittaava kansa ja se nike sakkinsa on todella pimeä kultti ovat voineet mj n pakottaa feikkaamaan kuolemansa - niin ja nainen on symbolina ellet sitä tiennyt!

        Ja juuri nainen...ei mies eikä varsinkaan poika... Sulla on kyllä poltsi ihan sekaisin.


      • New York
        thtgdfgbdff kirjoitti:

        Eip ole minun mielen fantasiaa tuollaiset. En ole mikään tyhjäntoimittaja, typerys tai valehtelijakaan. Minulla on ollut säysinumero englannista lähes aina..en vaan kuuntele Jacksonin kappaleita koska en voi sietää hänen ääntään..ehkä yliaravostetuin laulaja ikinä. Jatka sinä vaan pedofilian puolesta taistelemista..omaatko itse samat mielenkiinnon kohteet Jacksonin kanssa?

        Hei eivät kaikki tykkää esim. Axl Rosen äänestä, mutta silti kukaan musiikkia ymmärtävä ei voi sanoa hänen olevan yliarvostettu laulaja. Sama pätee Michael Jacksonin kohdalla. Lauluääniä on erilaisia, mutta tietenkään kaikkia ei miellytä sama lauluääni. Sun kohdalla on todennäköisesti myös kyse ennakkoluuloista Jacksonia kohtaan. Mut lauluääni ei ollutkaan tässä se juttu vaan se, ettet tiedä tästä asiasta mitään ja sitten vielä sanot jotain mielipiteitäs biisistä, jonka sanoista et siis tiedä mitään. Kuvastaa teitä syyttelijöitä, olette just tollasia, ette jaksa ottaa asioista selvää, mut silti teillä on olevinaan joku mielipide. Michael Jackson ei ole se miksi häntä halpamaisesti kutsut, joten jatka sä vain valehtelijoiden ja median valheiden uskomista. Kyllä on niin, että Jackson on oikeudenkäynnissä todettu syyttömäksi kaikkiin syytekohtiin ja syyttäjät siellä todistettavasti valehtelivat. Sorry mut sulla ei ole mitään faktoja tukenasi. Kaikki tämä tekee sustakin just tyhjäntoimittajan, valehtelijan ja typeryksen. Ja noi sun jutut on just sun mielen fantasiaa, koska et tiedä aiheesta mitään. Ja ysin numero englannissa ei oo tuonnu sulle ainakaan viisautta. Täälläkin on palstoja tähän aiheeseen liittyen ja sun velvollisuus on lukea ne läpi (koska kommentoit aihetta idioottimaisesti), erityisesti puolustajien kommentit. Sun pitäis tajuta, ettei asia ole niin yksinkertainen kuin sä.


      • yjuhftghfdvfdgdgfg
        joy1 kirjoitti:

        Et ole myöskään ikinä tutkinut MJ:hin kohdistuneiden syytösten todenperäisyyttä, koska jos olisit et kirjoittaisi mitään tuollaista. Hyvänä ihmisenä olemisen taitoihin kuuluu olla syyttämättä ja tuomitsematta, ellei ole täysin varma asiastaan. Tutustu aiheeseen ja lopeta puolustajien aliarviointi. Kirjoituksesi itsessään osoittaa typeryytesi. Mitä teet tällä palstalla? Miksi sitten tulet kommentoimaan hänen kappaleitaan jos et niistä kerran mitään tiedä ja millä oikeudella?...Todellakin elät fantasiassa....Se että sinä et pidä jokun laulalajan äänestä ei tarkoita, että tuo laulaja olisi yliarvostettu. Se on sinun subjektiivinen mielipiteesi. Ja todellakin puolustan oikeutta.

        oletko yhtä paha pedofiili kuin Jackson? Jackson on yliarvostettu ja sille ei voi mitään..itke sinä siellä omassa surkeudessasi ja kiellä tosiasiat, palvot pedofiilia.


      • joy1
        yjuhftghfdvfdgdgfg kirjoitti:

        oletko yhtä paha pedofiili kuin Jackson? Jackson on yliarvostettu ja sille ei voi mitään..itke sinä siellä omassa surkeudessasi ja kiellä tosiasiat, palvot pedofiilia.

        Aivotonta ja surkeaa läppää, mutta mitä muuta voi odottaa koska on täysin mahdoton ajatus, että pystyisit myöntämään mitään. Mitähän tosiasioita sinä olet tuonut esiin tähän aiheeseen liittyen... Niinpä et mitään. Sinä tässä olet se tosiasioiden kieltäjä (sullahan ei ole ollut esittää mitään faktoja, koska niitä ei ole), se on tullut ilmi tämän palstan kommenteissasi ja muiden vastauksissa niihin. MJ:n taiteelliset taidot eivät millään tavalla liity aiheeseen, josta keskustelemme, mutta on ilmiselvää ettet tajua mitään myöskään laulamisesta, musiikista, tanssista tai esiintymisestä kun tuollaista väität. Näiden alojen ammattilaisetkin pitävät MJ:tä taiteellisena nerona. En koe itseäni millään tavalla surkeaksi tai itke, enkä myöskään palvo ketään. Taas kuvittelet ja oletat mielessäsi asioita, jotka eivät ole totta. Tyypillistä. Kommenttisi aiheuttavat lähinnä tietynlaista huvitusta, kun niistä huomaa miten alkeellinen keskustelukykysi on. Puolustan syytöntä ihmistä valehtelijoita ja ilkeitä, tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä vastaan.


      • New York
        yjuhftghfdvfdgdgfg kirjoitti:

        oletko yhtä paha pedofiili kuin Jackson? Jackson on yliarvostettu ja sille ei voi mitään..itke sinä siellä omassa surkeudessasi ja kiellä tosiasiat, palvot pedofiilia.

        Oot kyllä pissipää pahimmasta päästä. Et sä kyllä pääse kovin pitkälle tollasella asenteella. Sulla ei oo mitään havaintoo keiden joukoissa kannattaa seistä. Jackson on kyllä käynyt sellasen musikillisen koulun lapsesta asti ja tehnyt sellasen uran, että turhaan ei häntä legendaksi kutsuta. Luuletko et kovinkaan montaa kiinnostaa mitä mieltä just sä oot Jacksonin laulusta. Tosi köyhää sulta, pysy asiassa vaan. Sua vaan selvästi ärsyttää kun kaikki eivät olekaan samaa mieltä sun kanssa ja kertovat ettei asia ole niin yksinkertainen kuin luulet ja tietävät siitä enemmän.


      • oijuyhfugfhyrtytyu
        joy1 kirjoitti:

        Aivotonta ja surkeaa läppää, mutta mitä muuta voi odottaa koska on täysin mahdoton ajatus, että pystyisit myöntämään mitään. Mitähän tosiasioita sinä olet tuonut esiin tähän aiheeseen liittyen... Niinpä et mitään. Sinä tässä olet se tosiasioiden kieltäjä (sullahan ei ole ollut esittää mitään faktoja, koska niitä ei ole), se on tullut ilmi tämän palstan kommenteissasi ja muiden vastauksissa niihin. MJ:n taiteelliset taidot eivät millään tavalla liity aiheeseen, josta keskustelemme, mutta on ilmiselvää ettet tajua mitään myöskään laulamisesta, musiikista, tanssista tai esiintymisestä kun tuollaista väität. Näiden alojen ammattilaisetkin pitävät MJ:tä taiteellisena nerona. En koe itseäni millään tavalla surkeaksi tai itke, enkä myöskään palvo ketään. Taas kuvittelet ja oletat mielessäsi asioita, jotka eivät ole totta. Tyypillistä. Kommenttisi aiheuttavat lähinnä tietynlaista huvitusta, kun niistä huomaa miten alkeellinen keskustelukykysi on. Puolustan syytöntä ihmistä valehtelijoita ja ilkeitä, tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä vastaan.

        Itse syytät oikeaa uhria valehtelijaksi..etpä sinäkään ole tuonut mitään tosiasioita esille, vain omia mielipiteitäsi jotka fanius on sokeuttanut. Totuus on että Jacksonin ääni oli surkea..tajuan laulamisesta ja säveltämisestä, toisin kuin sinä..puolustat vain pedofiilia et muuta. Riisu nuo fanilasit ja näe totuus..


      • ....................
        oijuyhfugfhyrtytyu kirjoitti:

        Itse syytät oikeaa uhria valehtelijaksi..etpä sinäkään ole tuonut mitään tosiasioita esille, vain omia mielipiteitäsi jotka fanius on sokeuttanut. Totuus on että Jacksonin ääni oli surkea..tajuan laulamisesta ja säveltämisestä, toisin kuin sinä..puolustat vain pedofiilia et muuta. Riisu nuo fanilasit ja näe totuus..

        Mistäs sinä tiedät niin varmasti, kuka on oikea uhri? Ei ole kovin vaikeaa syyttää yhtä ihmistä jostain, jos vain löytyy samanmielistä porukkaa leikkiin mukaan. Aikoinaan onnistuttiin syyttämään kokonaista kansaa, jonka seurauksena kuusi miljoonaa ihmistä heitti henkensä. Suomenkin lain mukaan syytteeseen riittää, jos alaikäinen vain kokee tilanteen seksuaaliseksi. Tilanteessa ei tarvitse olla mitään seksuaalista, mutta jos alaikäinen sen sellaiseksi kokee, voi hän nostaa syytteen. Sinäkin voisit yllättävän helposti joutua syytteeseen alaikäisen ahdistelusta, kun olet käynyt valittamassa heidän heittelemistä tupakantumpeista, mikäli he päättävät kuitata homman sinulle ja yhdessä tuumin puoltavat toisiaan. Olisit melko heikoilla, mikäli pennut hoitaisivat asiansa huolella. Ajattelepas, jos sattuisit olemaan muiden silmin hivenen outo miljonääri ja joku keksisi jekuttaa. Vaikka et tuomioita saisikaan, olisi nimesi tahrittu ja aina olisi jollain vähintäänkin epäilys.

        Siksi toisekseen, pedofiili ei ole synonyymi lapsiin sekaantujalle. Suurin osa pedofiileistä ei koskaan kajoa pentuihin. Jos vaikka Jackson olisikin ollut moinen, ei see tee hänestä kumminkaan automaattisesti lapsen hyväksikäyttäjää. Sinä sen sijaan meinaat rikkoa Suomen Lakia, koska syrjit ihmisiä seksuaalisuutensa vuoksi, mikä on lakipykälin kielletty. Toisin sanoen kuka tahansa saa olla pedofiili niin paljon kuin haluaa, mutta pedofiilisten mieltymysten toteuttaminen on lailla kielletty.


      • yjuhbgfdvdcsxz
        joy1 kirjoitti:

        Aivotonta ja surkeaa läppää, mutta mitä muuta voi odottaa koska on täysin mahdoton ajatus, että pystyisit myöntämään mitään. Mitähän tosiasioita sinä olet tuonut esiin tähän aiheeseen liittyen... Niinpä et mitään. Sinä tässä olet se tosiasioiden kieltäjä (sullahan ei ole ollut esittää mitään faktoja, koska niitä ei ole), se on tullut ilmi tämän palstan kommenteissasi ja muiden vastauksissa niihin. MJ:n taiteelliset taidot eivät millään tavalla liity aiheeseen, josta keskustelemme, mutta on ilmiselvää ettet tajua mitään myöskään laulamisesta, musiikista, tanssista tai esiintymisestä kun tuollaista väität. Näiden alojen ammattilaisetkin pitävät MJ:tä taiteellisena nerona. En koe itseäni millään tavalla surkeaksi tai itke, enkä myöskään palvo ketään. Taas kuvittelet ja oletat mielessäsi asioita, jotka eivät ole totta. Tyypillistä. Kommenttisi aiheuttavat lähinnä tietynlaista huvitusta, kun niistä huomaa miten alkeellinen keskustelukykysi on. Puolustan syytöntä ihmistä valehtelijoita ja ilkeitä, tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä vastaan.

        Et sinäkään ole tuonut mitään tosiasoita esiin..Mutta kun on tosiasia että Michael kuulosti vammaiselta Mikki Hiireltä..Et itse tajua äänestä tai musiikista mitään..


      • joy1
        yjuhbgfdvdcsxz kirjoitti:

        Et sinäkään ole tuonut mitään tosiasoita esiin..Mutta kun on tosiasia että Michael kuulosti vammaiselta Mikki Hiireltä..Et itse tajua äänestä tai musiikista mitään..

        Luepa täällä olevia keskusteluketjuja aiheesta, niin tiedät että puolustajat ovat oikeassa ja ovat tuoneet niitä tosiasioita esiin. Syyttäjillä ei ole mitään tosiasioita kuvitelmiensa tueksi. Esimerkiksi koko vuoden 2005 oikeudenkäynti oli MJ syyttömyyden puolella ja syyttäjien valheet tulivat siinä esiin. Ota itse asioista selvää. Ei ole meidän puolustajien tehtävä kerrata asioita uudelleen ja uudelleen vaan kyllä se on sinun tehtäväsi selvittää asiaa kun kerran olet lähtenyt tuollaiselle typerälle syyttämisen tielle. Kyllä minä tajuan paljonkin lauluäänestä, musiikista, tanssista ja esiintymisestä. Opettele lukemaan. Kuten kirjoitin...MJ:n taiteelliset taidot eivät millään tavalla liity aiheeseen, josta keskustelemme, mutta on ilmiselvää ettet tajua mitään myöskään laulamisesta, musiikista, tanssista tai esiintymisestä kun tuollaista väität. Näiden alojen ammattilaisetkin pitävät MJ:tä taiteellisena nerona. Ole sinä asiasta mitä mieltä vaan, mutta se on sinun subjektiivinen näkemys asiasta. Olet vain ennakkoluuloinen vihan kyllästämä puskista syyttelijä. Kukaan ei myöskään tiedä olenko fani vai en, en ole maininnut asiasta mitään. Sulla ei näytä olevan ymmärrystä asioiden objektiiviseen tutkimiseen.


    • Pissipää

      Itseasiassa minun älykkyys osamäärä on aika korkea:) Mutta on myös epäillys että olen psykopaatti, koska olen tunne-elämältäni erittäin rajoittunut..mutta ei siitä sen enempää..

      • Onnex kävi noin

      • yhrtgrfed

      • joy1
        yhrtgrfed kirjoitti:

        Hahaha siinähä se pedofiili makaa....en vois olla onnellisempi...kaikki pedofiilit illittää mukana..-

        Ei makaa vaan syytön ihminen. Itsekin päädyt tuollaiseen tilaan jossain vaiheessa, joten kannattaa lopettaa tuollainen aivoton asenne, varsinkin kun ette tiedä mistään mitään. Tiedättekö että MJ kärsi sairauksista nimeltä vitiligo (ja tämä tuli esiin MJ henkilääkärin oikeudenkäynnissä, joten turha enää vuonna 2014 kuvitella ja valehdella, ettei hänellä ollut kyseistä sairautta MJ kertoi tästä sairaudesta jo 90-luvulla.) ja lupus...Lisäksi hänellä oli pään alueella palovammoja. Ihmeellisistä asioista sinäkin koet onnea...Olet sairas.


    • Miksiköhän

      Aina kun näitä keskusteluja lukee, niin ovat fiksuinta porukkaa nuo Michael Jacksonin puolustajat. Heillä on tarjota jotain todellista infoa asiasta, ovat perehtyneet asioihin, eivätkä harrasta mitään turhaa pilkkaa. Pilkka kun on noloa ja osuu aina lopulta omaan nilkkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe