Olen kiinnostunut puhelinmyyntityöstä ja nyt olisi vähän kysymyksiä...
Kuinka hyvin tulee palkkaa? Tiedän, että se riippuu omista myyntitaidoista ja itse firmasta, mutta kuinka paljon suht hyvä esim. Lehtimyyjä tienaa?
Ja kuinka monta lehteä päivässä pitää myydä että pärjää rahallisesti?
Onko kukaan A-lehdillä töissä?kokemuksia?
Puhelinmyyjille kysymyksiä!
4
1415
Vastaukset
- zwerström
Tässä työssä tienaa ihan mukavasti.
lehtiä tulee myydä(hinnasta riippuen)n. 4-7 kpl per päivä, mitä enemmän sitä paremmin.
voi olla provikalla tai pohjapalkalla.
mutta tässä työssä ei sovi olla kovin lyhyt pinna!!! - Kiinnostunut
Mitkä ovat kotona työskentelevän puhelinmyyjän työn plussat ja miinukset?
- ottaa tavoitteita...
eli lähtee siitä että tykittää haarukkaan 8-12 kauppaa. Itse otin sen 10kpl tähtäimeen, ja yleensähän se menee niin että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
Palkkauksesta sen verran että vaikka on olemassa ns. pohjapalkka niin käytännössä se usein menee niin että työtä tehdään provikalla, mikä ei ole ollenkaan huono juttu. Meidät suomalaiset vaan on opetettu tunti/kuukausipalkka kuvioon, provikka liksa mahdollistaa sellaisen tulotason
johon itse todella on tyytyväinen. Provikka palkkaus antaa myös joustoa työaikoihin, ainakin joissakin yrityksissä, eli silloin kun myynti kulkee niin kannattaa takoa ja sitten kun ei kulje niin peli poikki ja säästää poweria seuraavaan päivään.
A-lehdet on vakaa ja turvallinen työpaikka, materiaali on suhtkoht hyvää mutta ilmapiiriltään kyseinen kustantaja on hieman jäykkä. - minä
Eli vastailen, että palkkaus on omista kyvyistään riippuen n.5-20e. Ensin on ehkä viisaampaa olla pohjapalkka provikka systeemillä, koska silloin on taattua ainakin pieni palkka, kun alkuunsa tuskin kukaan on mikään kovin hyvä myyjä, ellei ole kokemusta työstä. Noh lehtien myynti riippuu täysin lehden hinnasta, pätkän pituudesta ym. Eli jos nyt myyt esim. 5kk pätkän katsoa jonka hinta nyt on tarjouksessa vaikkapa 35e se on aivan eri asia, että myytkö sitten vaikka 18kk seuraa, jonka hinta saattaa olla yli 100e.
Itselläni on tavoite, että vähintään 4lehteä pitää myydä päivässä. Mutta niiden on sitten oltava pitkiä pätkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756