Elisa viihde netti digoboxi modeemi asiakaspalvelu

Perseestä

...on ihan syvältä!
Digiboxi jumittaa, modeemi kaatuilee jne. Talletukset lähtee käyntiin, jos lähtee, netti pätkii ja kun yrittää katsoa nauhoituksia voi nopeus laskea pariin megaan.

Kun netti on alhaalla (elisan verkon viean takia) elisa käyttää asiakkaitaan ilmaisena työvoimana ja perii siitä vielä maksua. Soitto asiakspalveluun on maksullista jossa joutuu jonottamaan, josta vasta siirretään vikailmoitusten puolelle ja taas jonotetaan, tämä kaikki on maksullista. Siis teet vikailmoituksen kun elisalla on vika, eikö heidän pitäis ilmoittaa asiakaalle, etteivät pysty pitämään sopimusta johon ovat lupautuneet? Näin toimiii esim sähkverkkon viean ilmetessä, fortum ilmoittaa kun on vikaa.

Paska mikä paska koko laitos!

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisa on perseenr

      Jep samaan paskalaitokseen itsekkin haksahduin. Kun tallenteen pistää rullaamaan teevestää niin koko vitun kotitalous syöksyy pimeälle keskiajalle, mikään vehje mikä tarvitsee edes hieman nettiä ei toimi.

      Koko paska vie kaiken kaistan ja sitähän ei voi korjata MILLÄÄN, edes reitittimen kaistan rajoitusasetukset eivät auta koska digiboksiin on tehty erityinen asennus että se ohittaa asiakkaan laittamat asetukset. Aivan helvettiä.

    • elisa sooooonnnn

      Aina joku siihen haksahtaa vaikka täällä on varoiteltu monta vuotta. Niin kävi minullekkin ja täältä löysin sitten keskustelua siitä. Menkää tuonne tekniikka - internet -laajakaista - elisa osioon. Siellä mäkin kiljuin raivosta sokeena. :)
      Elisa voisi vaihtaa nimensä takaisin SOON ja vähintään 45 min.

    • oikeampi paikka
    • tyytyväinen asiakas

      Hyvin se on mulla toiminut. Vaihtaisin tavalliseen tallentavaan digiboksiin vain, jos tilaisin maksullisia kanavia, joita Elisa Viihteellä ei ainakaan toistaiseksi pysty tallentamaan. Muut IPTV-systeemit on ainakin speksien mukaan huonompia.

    • Hei Perseestä ja elisa on perseenr!

      Tulisitteko Palstalle kertomaan ongelmistanne tarkemmin?
      Palstalle pääsette osoitteessa http://palsta.elisa.fi
      Laittakaa minulle elisa.to/ammattimies yksityisviestiä ja lisätkää asiakasnumeronne tietoihinne, niin katsotaan ongelmaa tarkemmin!

      • yks

        Elisa palstaa katsonut ja todennut että yhtä tyhjän kanssa. Ja oletko sinä elisa.to/ammattimies omagurupalvelusta? Älkää ikinä soittako omagurupalveluun kun minuuttitaksa on 2 € . Olette te helve...n idiootteja nylkyreitä. Kakkua jäljellä minulla vuosi ja tuo modeemi on taas tänään pätkinyt jokusen kerran. Teidän digiboxia en ole sen koommin nähnyt kun sen avaamattomana kippasin roskalavaan. Tilasin vain kaapelimoden ja te kuspäät lähetitte mulle kokohiton ison laatikon täynnä romua.


    • Akkadi

      Itseäni kyrsii kanssa tämä tallennustouhu. Vakikanavat voi tallentaa, mutta jo lisäkanavia ei voi tallentaa. Peruutin MTV3 Max-tilauksen juuri tästä syystä. Mitä teen sellaisella palvelulla, missä jotain yhden aikaan aamuyöllä tulevaa UFC:tä pitäisi jäädä valvomaan? Tai formuloita ei voi katsoa silloin kuin itse haluaa. Videovuokraamokin voisi olla edullisempi.

      Muuten on kyllä pelittänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe