Oletteko teettäneet tuollaista hommaa ja mitähän se maksaa?
Yhtiössämme olisi nyt 4 laattaa jotka pitäisi saada uudelleen kiinnitetyksi. Laatat eivät ole vesieristeiden päällä vaan ihan kuivan lattian laattoja.
Mitä toimenpide maksaa? Tuohon sitten matkat esim. 50 km ja laskua onkin äkkiä
400 - 1000e ?
Kannattaa varmaan itse raksailla nuo uudelleen kiinni vaikka on aikaa vievä ja työläämpi harjoitus.
Kopolaattojen injektointi
Kopot pian kuntoon
1
1140
Vastaukset
- kyrsälä
Jos teillä on uudet laatat valmiina niin vanhojen laattojen poisto/uusien asennus saumaus n. 300-500€ sis alv.Päivässä tehty homma.. Kunhan et ota liikettä joka on 500km päässä.....
Toinen vaihtoehto on injektoida liimaa laatan alle tosin työkustannus (ainakin meillä) minimi 300€/pvä joten samalla iroittaa jo vanhat ja laittaa uudet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161