uudet pokemonit leafgreenissä

...

miten saa uusia pokemoneja leaf greeniin esim pichu totodile sentret lugia ho-oh entei ja muita semmosii?

10

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bman

lugia ja ho-oh ainaki löytyy 8 tai 9 saarelta, mutta niihin pääsee vaan jos lähettää pelin johonkin jos ladataan semmonen lippu

• flegu92

Elikkä sen lipun saa mystery giftinä joskus ja saarelta 9 saa deoxysin

• ...
        flegu92 kirjoitti:

Elikkä sen lipun saa mystery giftinä joskus ja saarelta 9 saa deoxysin

selitäppä uudestaan! kun mulla on mystery gift mutta miten sitä käytetaan? pliis vastaa oon epä toivoinen!!!!

• flegu92
        ... kirjoitti:

selitäppä uudestaan! kun mulla on mystery gift mutta miten sitä käytetaan? pliis vastaa oon epä toivoinen!!!!

Siis sitä käytetään tälleen jos sul on GBA versio eikä emulla se peli.Elikkä sun pitää siinä alussa valita kaveris kanssa se mystery gift ja kummallakin pitää olla GBA:ssa se ihme mötikkä sitte pistätte ne lähekkäin nii pitäs tulla joku tavara joskus saattaa tulla se lippu

• BlazeBM
        flegu92 kirjoitti:

Siis sitä käytetään tälleen jos sul on GBA versio eikä emulla se peli.Elikkä sun pitää siinä alussa valita kaveris kanssa se mystery gift ja kummallakin pitää olla GBA:ssa se ihme mötikkä sitte pistätte ne lähekkäin nii pitäs tulla joku tavara joskus saattaa tulla se lippu

no mä oon vasta 1, 2 ja 3:mos saarilla voitko kertoo mitenpääsee saarille 4,5,6,7,8 ja 9
        ja mikä on emu onko se emulaattori maksaako se
        pitääkö se ladata helsingistä markkinoilta
        tai missä niitä ny onkaa voitko kertoo sivun mistä löytyy tietoo 8 ja 9 saarista please!!!!
        tai miten sinne pääsee!!! jooko olen ihan huono ilman Lugiaa, Ho-oh ja Deoxyxiä Please...!!!!

• flegu92
        BlazeBM kirjoitti:

no mä oon vasta 1, 2 ja 3:mos saarilla voitko kertoo mitenpääsee saarille 4,5,6,7,8 ja 9
        ja mikä on emu onko se emulaattori maksaako se
        pitääkö se ladata helsingistä markkinoilta
        tai missä niitä ny onkaa voitko kertoo sivun mistä löytyy tietoo 8 ja 9 saarista please!!!!
        tai miten sinne pääsee!!! jooko olen ihan huono ilman Lugiaa, Ho-oh ja Deoxyxiä Please...!!!!

Että onkse sulla GBA:lla vai tietokoneella.Niille muille saarille pääsee kun tekee kaverin kanssa mystery giftin ja saat jonkun kortin

• BlazeBM
        flegu92 kirjoitti:

Että onkse sulla GBA:lla vai tietokoneella.Niille muille saarille pääsee kun tekee kaverin kanssa mystery giftin ja saat jonkun kortin

GBA:lla mutta miten sen Mystery Giftin voi tehä voitko kertoo TARKASTI... ja muuten olen jo 7 saarella asti...

• flegu92
        BlazeBM kirjoitti:

GBA:lla mutta miten sen Mystery Giftin voi tehä voitko kertoo TARKASTI... ja muuten olen jo 7 saarella asti...

Siis sulla pitää olla kaveris kanssa kummalakin se adapteri siinä GBA:ssa ja otatte sieltä alku valikosta mystery gift vaihtoehdon sit valihette wonder cards kohan sieltä ja sit oottelette niin joskus tulee se lippu.Muuten,miten 4 saarelle pääsee ja mistä löytää sen gemin mitä se Celio tarvihtee.

• BlazeBM
        flegu92 kirjoitti:

Siis sulla pitää olla kaveris kanssa kummalakin se adapteri siinä GBA:ssa ja otatte sieltä alku valikosta mystery gift vaihtoehdon sit valihette wonder cards kohan sieltä ja sit oottelette niin joskus tulee se lippu.Muuten,miten 4 saarelle pääsee ja mistä löytää sen gemin mitä se Celio tarvihtee.

Sen saa kun menet mt emberin alkuun mee oikeelle niin sielä on raketti tyyppei voita ne ja mee luolaa jonka ne on kaivanu sieltä löytää rubyn anna se celiolle se antaa sulle passin niin pääset etteenpäi mutta liiga pitää olla jo vedetty.......

• flegu92
        BlazeBM kirjoitti:

Sen saa kun menet mt emberin alkuun mee oikeelle niin sielä on raketti tyyppei voita ne ja mee luolaa jonka ne on kaivanu sieltä löytää rubyn anna se celiolle se antaa sulle passin niin pääset etteenpäi mutta liiga pitää olla jo vedetty.......

Olen mennyt liigan läpi mutta pitääkö se mennä läpi sillonkin kun se on pahempi(siis kun ne poket on pahempi levelisiä) jos ei tarttee nii oon jutellu niille tyypeille mutta ei ne ala kaivaa sitä luolaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe