Saatiinko ne nistit eilen kiinni, jotka olivat huhdanniementiellä rosvoilemassa?
Varkaita Anjalassa.
14
753
Vastaukset
- kali2
oli siel vissii ollu virolaisiakin
- Pihka Tahkola
Eikö ne ole jo pitkään riekkuneet kylillä pahanteossa ja varkaissa, nistit ja muut?
Perinteinen Kouvolan poliisin tiedotuslinja sen sijaan pitää ja ihmisiä ei turhaan informoida asiasta, eihän sitä nyt kannata sen tarkempana omaisuuden kanssa olla vaikka tuollaista roskasakkia kylillä liikkuu.- harmittaa tuollanen
On noita rosvoja inksassakin. Nyysivät pimeyden turvin kypsät karviaiset aivan tarkkaan omasta pihasta. Olisin laittanut pakkaseen ja napostellut ne talvella itse.
Pitää ensisyksynä laittaa riistakamera tunnistamaan paskiaiset.
- Pesis on ok
Epäilivät tuossa urheilutarvikkeita kauppaavassa liikkeessä että kylälle on perustettu uusi urheiluseura kun pesäpallomailojen myynti on kasvanut rajusti.
- Anjalan pasisti
Kyseisessä urheilutarvike liikkeessä on myyty ilmeisesti 2 mailaa, niin kyseisen liikkeen myynti on vuodessa ilmeisesti kasvanut 200%, vai?
- vinksvinks
Asuvat kai Marinkylässä vuokralla. Viimeyönä vissiin jääneet kiinni kun ajaneet auton ojaan talonsa kohdalla, siellä se odottaa kivittäjiä kaara.
- äijä inksasta88
inksan nuokkarin pihalla on kans yks harmaa volvo joka on ollu narkkien käytös ennen viikonloppuu se on ihan ehjän näkönen paitsi et kilvet puuttu. ja viikonlopun aikana se oli paskottu ihan kokonaa kaikki ikkunat paskaan ja sisustaa revitty. joku narkki siin pyöri maanantain kun kävelin siint ohi.
- Perinteet kunniaan
Just noin pitää toimia niiden ääliöiden narkkien kanssa. Sitä saa mitä tilaa jne. On niitä ennenkin täältä kyliltä pois ajettu.
- mattimeikäläinen1
narkkarit ja muut hullut on muuttanut tai on muuttamassa pois siintä autokoulu takana olevasta talosta. en tiedä minne on muuttamassa mutta talo näyttää aika tyhjältä mutta pari auton romuu on vielä taka pihalla. toivottavat tähti mahollisimman kauas.
- vvoolvo
Marinkylään omakotitaloon?
- tietoa?
niin miekii oon kuullu et jotkuu asuu siel marinkyläs
- uusi auto?
onko heillä uusi auto kun ei ole vovoja näkynnyt vähää aikaa olen kyllä nähnyt ne kävellen ja pyörillä inkeroisten keskustassa
- Neonmable
Kyllä ainakin yksi 100% varma nisti ja varas ainakin asuu marinkylässä, En tiedä vieläkö tuo pärrällä ajelee, useimmiten tämä kaveri on totaalisen kuutamolla..
- Watcher666
Taitaa olla juu sama kaveri kyseessä...
Jokuhan just pääs Marinkylällä hengestään, jospa olis nyt yks riesa vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399