Raikas tuoksu kämppääni?

ärsyttääää

Hei! Ongelmanani on tunkkaisen hajuinen yksiöni, jossa asustan yhden kissani kanssa. Pidän kämppäni koko ajan perussiistinä, kunnon siivoukset teen kerran viikossa (imurointi ja lattian pesu). Tuuletan kämppääni aina kun olen kotosalla (ikkuna auki ja parvekkeen ovi). Minulla on pistorasiaan laitettava hajustin ja tuoksukynttilöitä, mikään ei tunnu auttavan! Oli tosi latistavaa kuulla kun ystäväni mies oli sanonut kämppäni haisevan kuin rankkitynnyri. :( (ja huom. ei puhunut näistä hajustimistani, huomaan itsekin kämppäni hajun kun työpäivän jälkeen tulen kotiin)

7

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+14

      Tilaa Ebayltä otsoni ilmanraikastin, ei maksa paljoa. Älä ahnedi liian tehokasta.

      • ärsyttääää

        Kiitos, täytyykin laittaa kokeiluun!

        Ap


    • kokemusta on

      Säästä kissaasi turhilta hajustimilta. Ne on pinnat mitkä haisee, seinät katot yms..pesu ja ylimaalaus auttaa paljon. Tietysti jos on vanha talo, niin se itsessään, eristeet yms.

      • ärsyttääää

        Kiitos! Millä olisi hyvä ja tehokas pestä? Olen käyttänyt perus Tolua. Heitän hajustimet pois!


    • yitjö

      Itse aloittaisin siitä, että poistaisin nuo hajustimet kaikki muutamaksi päiväksi, sadepäivänä tuulettaisin todella kunnolla ja siivoaisin huolellisesti melko tuoksuttomilla aineilla.

      Sitten pikkuhiljaa alkaisin etsimään pahan hajun lähdettä. Kissanhiekan ja -ruuan osutta olet jo varmaan selvittänyt? Pyydä rehallistä kaveria kaveriksi haistelemaan asuntoa ja miettikää mistä haju tulee. Jos haju jatkuu etkä saa hajua selvitetyksi, voit sijoittaa muutaman __samantuoksuisen miedon_ hajustimen asuntoon. Älä tee hajujen sekamelskaa.

      Voit myös pyytää talonmiestä/isännöitsijää/muuta asioista ymmärtävää tarkistamaan ilmanvaihtokanavat. Ota toki selvää tuleeko ammattimiehen kutsumisesta sinulle kustannuksia.

    • .........

      Kun olet poissa, avaa tuuletusikkunat ja kaappien ovet.
      Kokeile laittaa soodaa avoimeen lasipurkkiin ja se kaapin ylähyllylle.
      Keittiössä avoin lasipullo johon viinietikkaa.
      Kaappien hyllyt voi pyyhkiä vanhalla ikkunanpesimellä, johon suihkutat keittiösuihketta. Haju on mahdollisesti vaatehuoneessa, jos se on tunkkainen.

    • 187187

      Otsoni ilmanraikastin on siis laite.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe