Suloisia ja käsikesyjä marsun vauvoja myynnissä! vauvat tulevat luovutukseen viikolla 45. vauveleita löytyy erivärisinä,ja kaikki ovat sileäkarvaisia.hp.25euroa. Marsut asuvat vaasassa,mutta kysy kuljetus mahdollisuutta!
marsu vaaveja myynissä
8
417
Vastaukset
- Heidi
Kuusamo taitaa olla liian kaukana? (ei tietystikkään ihan perille asti mutta lähelle kuitenkin) Olisin nimittäin kiinnostunut yhdestä naaraasta.
- mira
moicca=)
Kyllä se Kuusamo on aika kaukana=/ Marsut asuu vaasassa ja kuljetus ois mahdollinen vaasa-jkl--
- .:Marsauliini:.
MOI!minkä värisiä marsuja sul on?
onko vaalean ruskeata ja ei puna-silmästä?- .:Marsauliini:.
[email protected] kirjoitti:
Yksi sellainen poju on,todella suloinen =)
nii et onks tyttö marsua ku en ota poika marsuja =)
- mira
.:Marsauliini:. kirjoitti:
Mulla on jäljellä 2 pikkusta typyä,Tiuhti ja Viuhti,pääväriltään ovat tummia ja ruskeaa raidoitusta löytyy.Todella suloisia pikku neitejä=))
- Emma
.:Marsauliini:. kirjoitti:
Olisiko kyyti Ouluun mahdollinen? Onko urosmarsuja?
- mira
Emma kirjoitti:
Olisiko kyyti Ouluun mahdollinen? Onko urosmarsuja?
Uroksia on jäljellä seuraavat:
- Kokonaan viljan värinen hassulla pienellä valkoisella *hatulla*
-kolmivärinen
Naaraita:
-Musta ruskea
Olen menossa jklään 5.11 joten välille vaasa-jkl kuljetus ainakin onnistuu=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944