Nolointa mitä olet tehnyt kännissä

Kysely

Mulla on vaikka kuinka paljon, mutta tässä muutamia:

- kerran pillerikännissä paskoin housuuni
- joskus oon roikkunu jonkun jätkän kimpussa, joka ei oo ollu kiinnostunu musta
- soitellu puolitutuille umpikännissä ja haukkunu niitä
- halaillu vanhojen äijien kanssa baarissa
- kertonu koko elämäntarinani tuntemattomille
-.....

56

10444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtteri

      Mä tulin kerran aika kännissä raflasta kotiin ja huomasin varaston seinänvieressä rautakangen, jossa on silmukka päässä. Ns reikäkanki. Mulla oli ollut huono viuhka tyttöjen suhteen. Joten otin sen kangen ja menin saunaan ja aloin naida siihen reikään. Mällithän siinä lensi kun aikani runkkailin, Mutta sitten kun yritin vetään mulkkua pois, ei se lähtenytkään. Saippuoinkin sen mutta ei auttanut, Ei lähtenyt. Itkin ja yritin vetää sitä pois, mutta ei. Pakko oli herättää äiti ja ei kun sairaalaan päivystykseen. Pitkä nahkatakki päällä sinne haalaudun, kesähelteellä. No saihan se lääkäri sen pois. Sen jälkeen tein parannuksen. en ole juonu tippaakaan.

      • kauhia n

        Kamala kertomus voiko tuo olla totta ? ymmärrän täysin kuinka kamalaa tuo voi olla, toisaalta hyvänä vitsinä olisi kiva kertoa, ei omalle kohdalle osuneena mokana.


      • Anonyymi

        Eikö se tullut pieneksi sit kun mällit oli lentänyt että saisit sen uloos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se tullut pieneksi sit kun mällit oli lentänyt että saisit sen uloos

        Ohho nyt vasta huomasin olipas vanha ketju :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohho nyt vasta huomasin olipas vanha ketju :D

        8
        Kylmis olisi tykännyt tästä ketjusta varsinkin tuo reikäkanki juttu.

        R. i. P


    • Sologdin

      Mitä tuollaiseen "tutkimukseen" pitäisi vastata? Jokainen juoppohan tuollaisia on tehnyt, unohtanut taksissa osoitteensa ja sekoittanut vaatekaapin ja wc:n jne. Mutta mitä on tullut tehdyksi niinä aikoina joista ei joko muista mitään tai korkeintaan jonkun unikuvamaisen sirpaleen sieltä täältä?

    • Aliisa

      Naurettavaa että kerskutte paskalla housuissa. Eikö muuta järkeä ole. Tiedättehän että alkoholi kikkailut aiheuttavat lapsettomuutta, aivojen kuolleisuutta sekä typeriä sukupuolitauteja.
      Miten tästä maailmasta voi löytyä noin paskoja ihmisiä.

      • chff

        ei noi kerskumiselta vaikuta. se on hauskaa kuunnella toisten hölmöilyjä kännissä.

        itellä se on siihe oksenteluun jääny pahimmillaan.

        ja yks kerta tuli otettua pillereitä viinan päälle.


      • Namu

        "Miten tästä maailmasta voi löytyä noin paskoja ihmisiä."

        Ja miten tästä maailmasta voi löytyä noin itseänsä täynnä olevia ihmisiä. En haluaisi olla miehesi, hänellä ei varmasti ole helppoa.


      • aliisa
        Namu kirjoitti:

        "Miten tästä maailmasta voi löytyä noin paskoja ihmisiä."

        Ja miten tästä maailmasta voi löytyä noin itseänsä täynnä olevia ihmisiä. En haluaisi olla miehesi, hänellä ei varmasti ole helppoa.

        ootte niin sairaan typeriä


      • Herkkäpippeli

        Äh ei mitää tommosii kommentteja chff tosi rumasti sanottu


    • tuurilla juoppo

      - Mennyt yolla klo 05:00 rappukaytavaan, jota luulin vessan oveksi, ja suljin oven. Olin alasti. Naapurin mummo ei arvostanut.
      - Sekoittanut vuorokauden ajat ja soittanut sukulaisille klo 04:00 sunnuntai-aamuyona ja pahoitellut, etten paassyt sunnuntailounaalle.
      - Pannut aasialaista huoraa paljaalla ("I'm ok - no condom...)
      - .... taidanpa lopettaa jo

      • kauhia n

        lopetikko vai ootko kuolemas, ku se oli ok :)

        No mitä itte oon tehny, kussu housuihini ainaski, ja kerran nain oman ukon ka rautakaupan pihalla putkien välis, ei ois kandenu ei tuntunu missään...

        Kerran melkein nain jonku kans roskapöntön luona, harmi etten muista ihan tarkkaan kenen kans. Pieni kylä pienet piirit epäilen että vastapuoli muistaa. Muttei o tullu muistuttaan.

        Kerran laitoin viestin naapurin ukolle, keskellä yötä oman ukon olleski hereillä vieres vuoteessa, sain ekan kerran selkääni. Aika vaisusti tosin.

        Mitä muuta onhan näitä. muttei näköjäänsä kovin hurjia kumminka ku tuohon rautakankeen ja aasialaiseen vertaa. :)


    • Hessu

      Tämä tapahtui kaverilleni: Olimme jätkäporukalla juhlimassa paikallisessa tupaten täydessä yökerhossa. Kaverini oli ottanut muutaman drinksun liikaa ja arveli mennä kapakan toiseen siipeen rundille, se mitä kaverini ei huomannut että osasto oli jostain syystä suljettu peiliovella. "ryskis" kuului kun hän tömähti päin peiliovea. Jostain syystä kaverini ei suostunut uskomaan että kyseinen osasto oli kiinni koska siellä selvästi hänen mielestään oli porukkaa(peilikuvia). Nyt hän otti vähän vauhtia ja aatteli painella voimalla sisään. Tämä saikin jo suuren yleisön huomion kun kaverini läsähti päin peiliä. Tässä vaiheessa portsarikin puuttui jo tilanteeseen, mutta toinen kaverini sai ylipuhuttua poken sanoen että hän kyllä katsoo kaverin perään. No eipä mennyt aikaakaan, kaverini oli nääs päättänyt mennä sinne toiselle puolen, kun siellä näytti niin hyvät kemut olevan. Nyt hän otti 10 metrin vauhdit ja juoksi täysillä päin ovea. Peili meni tuhannen säröille ja kaverini naama kymmenille viilloille. Viimein hän tajusi että ei hän sinne taida tänään päästäkkään, vaan suuntasi baaritiskille, rupeshan touhu jo hieman janottamaan. Siinä kaveri sitten tilasi verta valuen pari tequilaa. Ja jotta ilta olisi ollut täydellinen ensimmäisen juotuaan hän oksenti suoraan baaritiskille, toinen jäikin sitten juomatta, kun portsari ystävällisesti kantoi hänet pihalle. Näin kerrottuna ei varmaan kovinkaan hauskaa, mutta sitäkin hauskempaa tilannekomiikkaa...

      • Omalla kohdalla

        Joskus tuli kavereitten kanssa ajettua autolla eurooppaan, ja matkallahan tietty vedettiin kaljaa koko matka (paitsi siis tietty kuski) ja sitten kun me päästiin Tanskaan menevälle lautalle, niin eikös sitä pitänyt mennä ympärikännissä sitä lauttaa kiertelemään, ja siinä vessaa etsiessäni kävelin täysillä päin isoa lasiseinää, ja tuon lasiseinän toisella puolen on oli joku kahvila täynnä ihmisiä, kun oli siis päiväs aika, meni siinä varmaan kahvit väärään kurkkuun, kun meikä pamauttaa täysillä seinään :)


    • Panomies

      Tää on nyt niitä tapahtumia mistä itsellä ei oo mitään mielikuvia - ei edes hämäriä. Mutta tyttöystävä ystävällisesti kertoi seuraavana päivänä. Se mukavasti terävöitti jo mahtavana jylläävää krapula-morkkista.

      Siis näin: Olimme tyttöystäväni ystävättären luona viettämässä iltaa ja Hän oli tehnyt hyvää kanpataa, jota söin hyvällä ruokahalulla. Kostea illanvietto sujui ystävättären voikukka/mansikka/omenakotiviinin merkeissä. Se oli vahvempaa kuin luulin ja olin loppuillasta aikamoisissa voikukissa.

      Nooh... olin sitten yön tunteina erehtynyt vonkaamaan ystävättären sänkyyn mutta minut oli ystävällisesti ohjattu oikeaan huoneeseen ja olin reteesti vetänyt kortsupaketin esiin ja ilmoittanut että nyt ruvetaan panee! Skordarin pujottaminen puolikuntoisen vehkeen päälle ei kuitenkaan ollut oikein onnistunut ja oli siinä ruvennut jo nikottelemaan jostain syystä.

      Nooh... syy selvisi tyttöystävälleni hyvin pian, voikukkaviinihän sieltä oli pyrkinyt ulos. Koko sänky, mukaan lukien tyttöystäväni oli voikukkaviinillä ohennetussa kanapadassa. En saanut kehuja, enkä paljon muutakaan vähään aikaan. Miksiköhän?

    • sompailija(n)

      en ole tehnyt mitään noloa mutta todella typerää kylläkin joskus,esim:lähtenyt kaverin kans tuntemattoman rattijuopon kyytiin,kuristanut yhtä muijaa tässä juoppohulluuskohtauksessani,huudellut skiniporukalle jotain,en muista mitä:),mutta eräs kaverini kuitenkin aina vaan saa turpiinsa,ihme kun mun kimppuun ei ole vielä ainakaan kukaan käynyt,vaikka aina liikutaan yhdessä baareissa ja molemmat aina oikein hakee niitä ikävyyksiä,mut ompahan ainakin mitä vanhana muistella..:)

    • Konna mieheksi

      Aika hyvä:haukun tuntemattoman naisen huoraksi kännissä, aivan piruillakseni.

      Vielä parempi:saan sateenvarjosta päähäni, että kolisee samalta naiselta. Terveyskeskus-reissu.

      Kaikkein paras:heräsin seuraavana aamuna tämän naisen kainalosta, ja myöhemmin paljastui, että minusta tuli isä..

    • Spacebrain

      ...yritin suudella lähikuppilassa baarin naispuolista tarjoilija/omistajaa. Se huusi että "irti!" Sain porttikiellon. Otti vissiin nokkiinsa. No, se on nyt unohdettu, sitäpaitsi paikka on vaihtanut nimeä ja siinä on nyt uudet omistajat ja tulen niitten kanssa hyvin toimeen. En ole pitkään aikaan ollut niin sekaisin. Ikää ja järkeä on enemmän.

    • vähätullusählättyy

      haastoin riitaa ihastuksen kanssa ja taisin lyödäkki sitä.
      haastoin riitaa kerran parin mustalaisen kaa ketä tuli kadulla vastaan (sain lopuks juosta karkuun)
      tanssin alasti kaverin omakotitalon katolla parin jätkän kaa.
      ajoin autolla päin puuta ja se oli kaverin auto.
      Ja kaikkein paras: haastoin riitaa tällä kertaa siwan kassalla kunnes vartija heitti ulos. Palasin kuitenkin myöhemmin ja yritin pölliä vähä olutta (kaverit yllytti, niiden piikkiin menee) kunnes paikalle soitettiin poliisit ja rupesin vielä niitäki vastaan tappelemaan, kaverit onneks autto. aamulla sitte heräsin putkasta pari kamuu viereisis selleis.

      Ei nolota näin jälkeenpäin yhtään

    • KuuIostaa__tutulta

      Tulee ihan tissu mieleen oikeastaan kaikista noista kohdista.

    • vaatehuonvirtsaaja

      No kyllä tämäkin hävetti aika paljon inttiaikana viikonloppulomilla tottakai baariin, kotia tultua jossain vaiheessa aamuyötä kusihätä herätti, no ei muuta kun vessaan joka sattui olemaan mun huoneessa oleva vaatehuone ja kuset pönttöön, joka olikin intin varustekassi, täynnä intin vermeitä, pikkasen hävetti, kun piti pestä yksi koneenllinen pyykkiä, ja äiskä tietty kysy että miks nää on ihan märkiä, pakko oli tunnustaa, että näin!!

    • asdfh4329

      Ei oo todellista. Luulin että sontahomoprovoiluni jolla ärsytän tämän palstan "terveydenhuollon asiantuntijoita", "työn sankareita" ja muita deliriumfantasioissaan olevia mallikansalaisia, on edes fantasiana pahin mahdollinen, eivätkä oikeatkaan juopot nyt NIIN pahoja ole, mutta ilmeisesti ovat. Miten te onnistutte toilailemaan noin, siis oikeasti?

    • Tyhminihminen

      Hankin mahdollisesti potkut töistä kännipäissään, en muista tapahtumista mitään. Nousu töissä ja loistava ura oli edessä.

    • Asdfh3421

      Ainut nousu sun elämässä on ollut nousuhumala

      • Tyhminihminen

        Ei pidä paikkaansa.


    • Nousuariittää

      Entä vehkeen nousu? Löylykauhan nosto?

      • Tyhminihminen

        En näe tarpeelliseksi kertoa niistä sinulle, vaikka kovasti näyttää kiinnostavan.


      • Tyhminihminen

        En näe aiheelliseksi ilmoittaa niistä sinulle, vaikka kovasti näyttää kiinnostavan?


    • asdfh4269

      Löylykauhoitus kiinnostaa aina, etkö kertoisi, pliis?

    • Työnsin kerran IöyIykauhan anukseeni, vähän nolotti jälkeenpäin...

    • Reiska71

      Olen pitänyt alkoholinkäyttöä normaalina asiana ja ollut kohtuukäyttäjä. Vanhempana tajusin, että päihteiden käyttö on elämää pelkäävien luusereiden epätoivoista todellisuuspakoa. Raitis siitä lähtien.

      • Joojoo.oo

        Jos juot kahvia olet tekopyhä....


    • Kylmis_aito

      Alkoholistille moinen kysymys on liian laaja. Listasta tulisi kilometrin pituinen.

      • Kylmis_aito

        Mistä voisin edes aloittaa. No kun katsoin kaverin ja hänen tyttökaverinsa seksinharrastelua. Eivät he olleet moksiskaan, mutta vittu että mua hävetti krapulassa. Minä en halua jutun leviävän, mutta se olisi mulle oikea rangaistus. Saatanan nelikymppinen tirkistelijä.

        Tappakaa minut.


      • Elämä_on_rangaistus
        Kylmis_aito kirjoitti:

        Mistä voisin edes aloittaa. No kun katsoin kaverin ja hänen tyttökaverinsa seksinharrastelua. Eivät he olleet moksiskaan, mutta vittu että mua hävetti krapulassa. Minä en halua jutun leviävän, mutta se olisi mulle oikea rangaistus. Saatanan nelikymppinen tirkistelijä.

        Tappakaa minut.

        Jätkä hakee eutanasiaa tuntemattomilta. Kuka olisi niin hullu, että lähtisi linnaan muslimien ja mustalaisten peppuorjaksi, ihan vain sen takia, että sinä saisit vapautuksen arkisista kärsimyksistäsi.


    • On_kokemusta_bentso-alko

      Aloittajalle: Tuo pilleripäissään housuunpaskominen on niin normi juttu, ettei sitä nyt voi laskea kovinkaan paljastukseksi. Vois vähän kovempaa kamaa paljastaa.

    • Aloittaja_polvilleen

      Exä jätti asuntooni täyspitkän tekopeniksen, jonka uteliaisuuttani päissään työnsin kokomitalta peräaukkooni niin syvälle, kuin se vain meni. Se meni. Puolessa välissä se tuntui vastenmieliseltä, mutta kun oli kokonaan perillä, se ei itseasiassa tuntunut missään!

      Kuulostaa trollaukselta, mutta tämä on fakta.

    • Kylmis_aito

      Rakastan puumia. Onneksi kuntosalit tuottavat niitä säänöllisesti.
      Kerran yhden puuman kanssa tuli tosi hauska tilanne, kun esiteltiin ajokorttejamme, kun se äkkiä hoksasi, että vittu mää oon sitä vanhempi!

      En ollut kuin 39, tää oli 38. Näytän alle kolmikymppiseltä.

      • Kylmis_aito

        Kun se vatkas mun kullia, se oletti siitä kasvan paljon isomman, kuin se jo oikeasti oli maximi-tanassa. Ei minusta 15 cm ole mikään mikrokulli, ainakaan meillä valkoisilla. Mulla loppu halut siihen.

        Miehestä odotetaan aina suorittajaa, sekä samalla seksipetoa. Ei se näin mene oikeassa elämässä.


      • Nähnyt_poistettuja_kuvia
        Kylmis_aito kirjoitti:

        Kun se vatkas mun kullia, se oletti siitä kasvan paljon isomman, kuin se jo oikeasti oli maximi-tanassa. Ei minusta 15 cm ole mikään mikrokulli, ainakaan meillä valkoisilla. Mulla loppu halut siihen.

        Miehestä odotetaan aina suorittajaa, sekä samalla seksipetoa. Ei se näin mene oikeassa elämässä.

        Kylmishän postasi kuvansa kyrvästään, kun Tissu esitteli omia privaatti-alueitaan aika härskisti. Kylmiksen penis aika ohut, mutta pituudeltaan vähintään sen 15cm. Onneksi olkoon. Ehkä joku puuma saa tyydytyksen.


    • etg4rt

      Alkoi Alkon vaikutus vähetä ja lähdin hakemaan pyörällä lähikaupasta lisää juotavaa mutta juuri kun pääsin talon pihaan niin kaaduin ja katkasin kylkiluuni. Join kuitenkin kaikki pullot tyhjiksi ja seuraavana päivänä vasta tuntui kyljessä kipua ja menin lääkäriin muttteihan siihen mitään kipsiä voi laittaa

      • Kk__

        Eikö kylkiluut parane itsekseen? Sore, ei mitään tietoa asiasta, enkä jaksa googlata. Miten sun kylkiluut nykyään jaksaa?


      • Kk__

        Miten ne on ennenvanhaan pärjänneet? Mieti, joku moukari tulee täysiä päin rintakehää ,rikkoo kaikki kylkiluut ja pappi vain sanoo, että täytyy luottaa jeesukseen parantumisen suhteen. Ei saatana. Mullakin muuten on varmasti kylkiluu poikki. Ihme painekipua ylävatsassa.


      • Kk__

        Ja mikä vittu siinä on, kun linkitän Jarmon videon, se poistetaan sen seitsemässä sekunnissa koko ketju? Jarmo on aivan vitun mielenkiintoinen ja uhkaton tyyppi yhteiskunnalle.


      • etg4rt
        Kk__ kirjoitti:

        Eikö kylkiluut parane itsekseen? Sore, ei mitään tietoa asiasta, enkä jaksa googlata. Miten sun kylkiluut nykyään jaksaa?

        Paranee itsestään 3 viikossa, en kuitenkaan tiennyt sitä. Noloa siinä oli myös se kun eihän kaupan litkuista tule muuta kuin maha täyteen ja vähän humaltumista. Toisin nykyisin kun on 4:sta


      • Kuolema_kylmikselle_Ry
        Kk__ kirjoitti:

        Ja mikä vittu siinä on, kun linkitän Jarmon videon, se poistetaan sen seitsemässä sekunnissa koko ketju? Jarmo on aivan vitun mielenkiintoinen ja uhkaton tyyppi yhteiskunnalle.

        Miten hemmetissä KATKENNUT kylkiluu voi muka parantua itsestään? Se palanenhan jää heilumaan sisuksiisi ja ainoa hoitotoimenpide on poistaa se palanen kirurgisin toimenpitein.


    • Jarmo_ja_keijo

      Kylmiksellä Ja Luukalla on yhtä paljon tilaajia. Tehkää yhteisvideo. win-win

      • Kk__

        Eka kerran meikä kiinnostui videosta, jonka linkitin tänne vuosia sitten ja siinä alettiin pohtimaan Jarmon hampaiden aitoudesta, liian täydelliset ollakseen totta.

        SIlläkin uhalla että koko ketju poistetaan, linkitän tämän kyseisen videon just tähän tekstini alle:

        https://www.youtube.com/watch?v=OMe4ffJS3Eo


      • Kk__
        Kk__ kirjoitti:

        Eka kerran meikä kiinnostui videosta, jonka linkitin tänne vuosia sitten ja siinä alettiin pohtimaan Jarmon hampaiden aitoudesta, liian täydelliset ollakseen totta.

        SIlläkin uhalla että koko ketju poistetaan, linkitän tämän kyseisen videon just tähän tekstini alle:

        https://www.youtube.com/watch?v=OMe4ffJS3Eo

        Jarmohan just samanlainen pohtija kuin minä, voisin tunteja tuijottaa jotain objektia, ja vasta sitten alkaa kahvittelemaan ja keskustelemaan. Välimatka toki tyrmää tämän ajatuksen.


    • Anonyymi

      No tässähän ois muutama

      -Haastanut riitaa itseäni huomottavasti isomman ihmisen kanssa (hauskaahan on se että nykyään tämä kyseinen ihminen on mun hyvä kaveri)
      -Koittanut pokaa muijia ihan ympäripäissään, eipä montaa kertaa oo onnistunut
      -Ajanut autolla
      -Vetäny jotkut itkupotkuraivarit koska kaverit ei omasta mielestäni jäänyt odottamaan vaikka oli vissii jäänyt
      -Ollut iha helvetin rasittava (vittuillut, haastanut riitaa, nostanut hirveän draaman jostain pienestä asiasta vaikka selvinpäin en nosta draamaa mistään)
      -Haukkunut portsarin pystyyn kun henkkarit oli jääny himaa
      -Sammunut monta kertaa vessaan, suihkuun, saunaan, autoon, baariin yms.
      -Haukkunut monta kertaa kaverini ja puolitutut pystyyn koska itselläni meni paskasti
      -Jäänyt pois kyydistä koska olin ihan 100% varma että meen naispuoliselle kaverille yöksi, eipä menty ja piti taksilla mennä kotiin ilmasen kyydin sijaan
      -Kusettanut jostain ihan turhista asioista joka on jälkikäteen johtanut noloihin tilanteisiin
      -Herännyt monta kertaa aamulla omasta sängystä eikä oo ollu muistikuvii viime illasta, toi on melkeinpä pahempi kuin se että muistaisi mitä on tehnyt koska itseni tuntien saatan kännissä tehdä jotain tosi tyhmiä asioita ja mielelläni muistaisin ne itse

      Huhhuh... Pitäis varmaan lopettaa juominen

    • Anonyymi

      Kerran lähdin hirvittävässä krapulassa hakemaan kaljaa heti klo 9. Kassalla oli jonoa ja takapäästä purkautui väkipakolla ilmaa, äänettömästi. Tuntui märältä housuissa. Maksoin kaljat, Kävelin kotiin ja siellä huomasin, että punaisten verkkarien takamuksesta oli paljonpuhuva ruskea tahra ja haju kammottava. Nolot tilanteet on yleensä liittyneet suolen toimintaan.

    • Anonyymi

      Harrastin seksiä intissä olevan kaverini tyttöystävän kanssa. Olin tuhannentuiterissa (juonut, ottanut rauhottavia ja polttanu pilveä) ja tää kaverin tyttöystävä oli ottanu essoja.
      Kävi vielä niin huono tuuri että tää muija pamahti paksuksi ja aikoo pitää lapsen. Eli musta saattaa olla tulossa isä ja tää mun kaveri ei edes tiedä, vaan on siinä uskossa että lapsi on hänen.

    • Anonyymi

      Kerran yritin sisään baariin aivan liian kännissä. Portsari naureskeli että "tulkaa huomenna uudestaan". Vikisin homomaisesti vastaan, että nyt on pakko saada vielä yksi tuoppi. Isokokoinen, kaljupäinen portsari sanoi radiopuhelimeensa: "Täällä on taas joku homo", ja lähibaareista tuli yhdeksän kappaletta hengenheimolaisia mukaan. Kaikki laskivat housunsa kuin sormien napsautuksesta ja yhtäkkiä edessäni oli kymmenen jököttävää kalua, jotka sykkivät odottaen kuumien huulieni puristusta niiden ympärille.

      Ymmärsin yskän ja aloin imemään kaluja kuin viimeistä päivää. Portsari toisensa jälkeen laukesi korahdellen suuhuni ja nielin lastit mielihyvin. Yksi myös kusi suuhuni ja nielin kaiken.

      Tämän työvoiton jälkeen minut päästettiin baariin vielä parille loiventaville kaljoille, jotk nautin mielihyvin muistellen äskeistä tapahtumaan. Sitten ajelin taksilla kotiin, joka hyväksyi maksuksi 45 minuuttia perzettä. Sitten lähdin onnellisin mielin nukkumaan aamuyöstä, ajatuksieni yhä pyörien siinä teemassa että portsarihenkilökunta on aika hoomoa sakkia.

      asd

      • Anonyymi

        Kuulostaa aivan Tissun normipäivältä. Teillä on samat fantasiat.

        -Yksi teoria


    • Anonyymi

      No ei ole tässäkään muistelossa paljon kehumista:

      Tuli otettua raakaa ennen ravintolaan lähtöä ja sama tahti jatkui ravintolassa kun kuulin esiintymislavalta että käynnissä oli kilpailu. Koska kyseessä oli eroottinen ilta niin eikös vaan ilmoittauduin kisaan. Eli se joka riisuu eniten saa ison palkinnon. Jotenkin muistan että käsitin sen olevan ulkomaanmatka. Ja aplodien kera eikun lavalle. Kolme muuta tyttöä riisuivat nipin-napin kun minä ajattelin että ei hemmetti, kaikki pois. No...aplodit ja vislaukset tietenkin ja minähän sen voitin.

      Sain palkinnoksi messujen kunniaksi peniksen muotoisen saippuan. Kyllä vit**i silloin. Muistan kun länttäsin saippuan palkinnon antajalle (mies vai nainen, ei muistikuvaa) että pidä saippuas, luulin että voitan matkan.
      Toinen vit**us tuli myöhemmin kun minut tunnistettiin jälkeenpäin paikkakunnallani. Ei olisi voinut yhtään hävetä enempää.

      Thank God en asu enää ko. paikkakunnalla mutta ei voisi enempää ihminen mokata...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe