Ilmoitus asiattomasta viestistä sähköpostiin?

Aikoinaan luotsi(kin) sai sähköpostia jos joku ilmiantoi viestin, eli linkki viestiin, ja perusteet.

Onko tuo toiminto poistunut tai onko mulla käynyt tuuri (tai ollut itse niin valpas) että kuukauden aikana ei ole tullut yhtään ilmiantoa?

29

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ainakaan ole saanut ilmiantoja postiini vaikka olen joissakin tilanteissa antanut suoran linkin palauteboxiin jossa voi antaa ilmi asiattomasti käyttäytyvän luotsin. Eli toisin sanoen, en usko että niistä tulee enää postia.

      • Oikeastaan ihan hyvä juttu näin tarkemmin ajateltuna.

        Itse olen ilmiantanut yhdellä palstalla luotsin kirjoittamia ja luotsin neulaamia viestejä ja on toisiaan poistunut ne. ei ainakaan luotsin toimesta...

        Ja tuolla palstalla on yksi pahimmista luotseista ikinä, hänen kanta on selvä asiaan ja nytkin neulattuna ainakin pari häirikköaloitusta


    • Tuo on poistettu jo vuosia sitten.

    • Jokaine katsokoon omaan napaan ennenkuin tuomitsee muita luotseja.


      • kimlaa kirjoitti:

        Mihin muuten katsoi ketjusta http://keskustelu.suomi24.fi/node/11438361#comment-69354008 useita viestejä, palautepalstalla luettua... Missä ne on... Mihin siirsit ne... sääntöjähän ne ei rikkonut

        Ai oliko ne sun kirjotuksia. Sä olet pikkusen sairas ihminen.
        Jos esim se linkkiviesti kuulu sun mielestä aiheeseen niin
        sä et todellakaan ole pätevä luotsiksi.

        Jos sä vielä puit täällä luotsien asioita niin ei hyvää heilu.


      • Godsmack kirjoitti:

        Ai oliko ne sun kirjotuksia. Sä olet pikkusen sairas ihminen.
        Jos esim se linkkiviesti kuulu sun mielestä aiheeseen niin
        sä et todellakaan ole pätevä luotsiksi.

        Jos sä vielä puit täällä luotsien asioita niin ei hyvää heilu.

        Te kaks särjette mun sydämen. Tää palsta ei ole luotsien välisiä riitoja varten :(


      • kimlaa kirjoitti:

        Mihin muuten katsoi ketjusta http://keskustelu.suomi24.fi/node/11438361#comment-69354008 useita viestejä, palautepalstalla luettua... Missä ne on... Mihin siirsit ne... sääntöjähän ne ei rikkonut

        Äläkä kimmeli enään kirjoita mulle mitään tarpeetonta täällä.
        Mä toimin ylläpidon antamilla ohjeilla mahdollisimman hyvin,
        olen vain ja ainoastaan tilivelvollinen ylläpoidolle, en sinulle.
        Joten nyt en halua kuulla sulta yhtään mitään enää. PISTE


      • Godsmack kirjoitti:

        Ai oliko ne sun kirjotuksia. Sä olet pikkusen sairas ihminen.
        Jos esim se linkkiviesti kuulu sun mielestä aiheeseen niin
        sä et todellakaan ole pätevä luotsiksi.

        Jos sä vielä puit täällä luotsien asioita niin ei hyvää heilu.

        Ei, palautepalstalta löysin kyselyn ja itsekin tajusin uutisen luettuani että kyseessä oli mopoauto... koska kuskia ei epäillä ajoneuvon kuljettamisesta oikeudessa... sattoihin se olla traktorikin xD

        Eli mihin siirsit ne pohdinnat... Jos poistit, niin ÄKKIÄ nappulaa "palauta" ja siirrä ketjuun missä käsitellään kyseistä tapausta...

        Juuri täällä oli juttua miten luotsien pitäisi käyttää toiminto "siirrä" myös vastausten suhteen enemmän


      • Godsmack kirjoitti:

        Äläkä kimmeli enään kirjoita mulle mitään tarpeetonta täällä.
        Mä toimin ylläpidon antamilla ohjeilla mahdollisimman hyvin,
        olen vain ja ainoastaan tilivelvollinen ylläpoidolle, en sinulle.
        Joten nyt en halua kuulla sulta yhtään mitään enää. PISTE

        Ylläpidon ohjeissa varmaan myös sanotaan "asiallinen, mutta väärässä paikassa oleva viesti tai vastaus voidaan siirtää" No PALAUTA se vastaus ja sitten siirrä se oikeaan paikkaan


      • miss.007 kirjoitti:

        Te kaks särjette mun sydämen. Tää palsta ei ole luotsien välisiä riitoja varten :(

        Kumpa ylläpito puuttuisi pian asiaan niin tämä loppuisi.


      • kimlaa kirjoitti:

        Ei, palautepalstalta löysin kyselyn ja itsekin tajusin uutisen luettuani että kyseessä oli mopoauto... koska kuskia ei epäillä ajoneuvon kuljettamisesta oikeudessa... sattoihin se olla traktorikin xD

        Eli mihin siirsit ne pohdinnat... Jos poistit, niin ÄKKIÄ nappulaa "palauta" ja siirrä ketjuun missä käsitellään kyseistä tapausta...

        Juuri täällä oli juttua miten luotsien pitäisi käyttää toiminto "siirrä" myös vastausten suhteen enemmän

        lueppas poika uudestaan se ilta lehden linkki, se kun sulla on tallessa kun käyt kyttäämässä muiden sefujen toimintaa.
        Monestikko siellä sanotaan sana mopoauto????????
        Ei kertaakaan, vaan ja ainoastaan auto mainitaan.

        Sinun käskystäsi tai pyynnöstäsi en tule tekemään mitään.
        Tuolla palstalla tein ainoan oikean ratkaisun.

        Joten ole hyvä ja lopeta jo tuo vaikerruksesi ja keskity omaan palstaasi
        että saisit edes sen kuntoon.


      • miss.007 kirjoitti:

        Te kaks särjette mun sydämen. Tää palsta ei ole luotsien välisiä riitoja varten :(

        Oliko tämä kaikki siitä, kun yksi ei suostunut lukemaan vai mikä tässä oli, oliko niitä hyviä popcorneja vielä?


      • Godsmack kirjoitti:

        Äläkä kimmeli enään kirjoita mulle mitään tarpeetonta täällä.
        Mä toimin ylläpidon antamilla ohjeilla mahdollisimman hyvin,
        olen vain ja ainoastaan tilivelvollinen ylläpoidolle, en sinulle.
        Joten nyt en halua kuulla sulta yhtään mitään enää. PISTE

        Rispektii.


      • miss.007 kirjoitti:

        Rispektii.

        (Godsmack)


      • lindqvist kirjoitti:

        Oliko tämä kaikki siitä, kun yksi ei suostunut lukemaan vai mikä tässä oli, oliko niitä hyviä popcorneja vielä?

        Siitä se tais lähteä mut nyt taitaa tulla jo lopputekstit...


      • miss.007 kirjoitti:

        (Godsmack)

        Miss Bond, Jane Bond


      • Godsmack kirjoitti:

        Miss Bond, Jane Bond

        Palveluksessanne!


      • kimlaa kirjoitti:

        Ylläpidon ohjeissa varmaan myös sanotaan "asiallinen, mutta väärässä paikassa oleva viesti tai vastaus voidaan siirtää" No PALAUTA se vastaus ja sitten siirrä se oikeaan paikkaan

        Olipa kerran urpo ja turpo, ei ollut päässä himmeli, miksi näin kysyi pikku kimmeli.


      • miss.007 kirjoitti:

        Palveluksessanne!

        Olis kyllä käyttöä tällä hetkellä yhelle oikein salaiselle agentille ja tehtävä huippusalainen =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Olis kyllä käyttöä tällä hetkellä yhelle oikein salaiselle agentille ja tehtävä huippusalainen =)

        No?


      • miss.007 kirjoitti:

        No?

        Höh, eihän sitä tässä voi sanoa, eyes only juttuja juu knou?


      • Godsmack kirjoitti:

        Höh, eihän sitä tässä voi sanoa, eyes only juttuja juu knou?

        Mulla on yksärit napsautettu pois käytöstä, kirjottelen vastauksia vain kaveripyyntöihin : /


      • miss.007 kirjoitti:

        Mulla on yksärit napsautettu pois käytöstä, kirjottelen vastauksia vain kaveripyyntöihin : /

        Joudun siis joka kerta laittaan sulle kaveripyynnön kun haluun kijottaa =D =D


      • Godsmack kirjoitti:

        Joudun siis joka kerta laittaan sulle kaveripyynnön kun haluun kijottaa =D =D

        Tsiisus xD


      • miss.007 kirjoitti:

        Siitä se tais lähteä mut nyt taitaa tulla jo lopputekstit...

        https://www.youtube.com/watch?v=F9S7yhD5M9A

        Tässä se on, oliko tämä liian aikaista jo tähän elokuvaan luotsit? Nukahdinko ja katsonko jo jatko-osaa luotsit 2. :D

        https://www.youtube.com/watch?v=Gpc5_3B5xdk

        Vai alkoiko se tämmöisellä non-stop sirkuksella?

        Pahoin pelkään, että tässä juonikäänteet on niin kuin salkkareissa, eli kaikki tietää kuka tulee viimeisenä ja mihin se loppuu se jakso. :D


      • lindqvist kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=F9S7yhD5M9A

        Tässä se on, oliko tämä liian aikaista jo tähän elokuvaan luotsit? Nukahdinko ja katsonko jo jatko-osaa luotsit 2. :D

        https://www.youtube.com/watch?v=Gpc5_3B5xdk

        Vai alkoiko se tämmöisellä non-stop sirkuksella?

        Pahoin pelkään, että tässä juonikäänteet on niin kuin salkkareissa, eli kaikki tietää kuka tulee viimeisenä ja mihin se loppuu se jakso. :D

        Tossa jälkimmäisessä tuli Netflixin mainos jossa oli 007 :P


      • Godsmack kirjoitti:

        lueppas poika uudestaan se ilta lehden linkki, se kun sulla on tallessa kun käyt kyttäämässä muiden sefujen toimintaa.
        Monestikko siellä sanotaan sana mopoauto????????
        Ei kertaakaan, vaan ja ainoastaan auto mainitaan.

        Sinun käskystäsi tai pyynnöstäsi en tule tekemään mitään.
        Tuolla palstalla tein ainoan oikean ratkaisun.

        Joten ole hyvä ja lopeta jo tuo vaikerruksesi ja keskity omaan palstaasi
        että saisit edes sen kuntoon.

        Niin... Siinä tulee selväksi että kyseessä oli mopoauto (Tai traktori) joten nyt kiltsi napsautat painiketta "palauta" ei löytynyt meinaan siirrettynäkään tuota asiallista vastausta,


      • kimlaa kirjoitti:

        Niin... Siinä tulee selväksi että kyseessä oli mopoauto (Tai traktori) joten nyt kiltsi napsautat painiketta "palauta" ei löytynyt meinaan siirrettynäkään tuota asiallista vastausta,

        En tee kiltistikään pyynnöstäsi mitään toimia.
        Olen tehnyt oikean ratkaisun ja seison sen takana kuin muuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe