Aikoinaan luotsi(kin) sai sähköpostia jos joku ilmiantoi viestin, eli linkki viestiin, ja perusteet.
Onko tuo toiminto poistunut tai onko mulla käynyt tuuri (tai ollut itse niin valpas) että kuukauden aikana ei ole tullut yhtään ilmiantoa?
Ilmoitus asiattomasta viestistä sähköpostiin?
29
82
Vastaukset
Minä en ainakaan ole saanut ilmiantoja postiini vaikka olen joissakin tilanteissa antanut suoran linkin palauteboxiin jossa voi antaa ilmi asiattomasti käyttäytyvän luotsin. Eli toisin sanoen, en usko että niistä tulee enää postia.
Oikeastaan ihan hyvä juttu näin tarkemmin ajateltuna.
Itse olen ilmiantanut yhdellä palstalla luotsin kirjoittamia ja luotsin neulaamia viestejä ja on toisiaan poistunut ne. ei ainakaan luotsin toimesta...
Ja tuolla palstalla on yksi pahimmista luotseista ikinä, hänen kanta on selvä asiaan ja nytkin neulattuna ainakin pari häirikköaloitusta
Tuo on poistettu jo vuosia sitten.
Jokaine katsokoon omaan napaan ennenkuin tuomitsee muita luotseja.
Mihin muuten katsoi ketjusta http://keskustelu.suomi24.fi/node/11438361#comment-69354008 useita viestejä, palautepalstalla luettua... Missä ne on... Mihin siirsit ne... sääntöjähän ne ei rikkonut
kimlaa kirjoitti:
Mihin muuten katsoi ketjusta http://keskustelu.suomi24.fi/node/11438361#comment-69354008 useita viestejä, palautepalstalla luettua... Missä ne on... Mihin siirsit ne... sääntöjähän ne ei rikkonut
Ai oliko ne sun kirjotuksia. Sä olet pikkusen sairas ihminen.
Jos esim se linkkiviesti kuulu sun mielestä aiheeseen niin
sä et todellakaan ole pätevä luotsiksi.
Jos sä vielä puit täällä luotsien asioita niin ei hyvää heilu.Godsmack kirjoitti:
Jos sä vielä puit täällä luotsien asioita niin ei hyvää heilu.Te kaks särjette mun sydämen. Tää palsta ei ole luotsien välisiä riitoja varten :(
kimlaa kirjoitti:
Äläkä kimmeli enään kirjoita mulle mitään tarpeetonta täällä.
Mä toimin ylläpidon antamilla ohjeilla mahdollisimman hyvin,
olen vain ja ainoastaan tilivelvollinen ylläpoidolle, en sinulle.
Joten nyt en halua kuulla sulta yhtään mitään enää. PISTEGodsmack kirjoitti:
Jos sä vielä puit täällä luotsien asioita niin ei hyvää heilu.Ei, palautepalstalta löysin kyselyn ja itsekin tajusin uutisen luettuani että kyseessä oli mopoauto... koska kuskia ei epäillä ajoneuvon kuljettamisesta oikeudessa... sattoihin se olla traktorikin xD
Eli mihin siirsit ne pohdinnat... Jos poistit, niin ÄKKIÄ nappulaa "palauta" ja siirrä ketjuun missä käsitellään kyseistä tapausta...
Juuri täällä oli juttua miten luotsien pitäisi käyttää toiminto "siirrä" myös vastausten suhteen enemmänGodsmack kirjoitti:
Joten nyt en halua kuulla sulta yhtään mitään enää. PISTEYlläpidon ohjeissa varmaan myös sanotaan "asiallinen, mutta väärässä paikassa oleva viesti tai vastaus voidaan siirtää" No PALAUTA se vastaus ja sitten siirrä se oikeaan paikkaan
miss.007 kirjoitti:
Te kaks särjette mun sydämen. Tää palsta ei ole luotsien välisiä riitoja varten :(
Kumpa ylläpito puuttuisi pian asiaan niin tämä loppuisi.
kimlaa kirjoitti:
Ei, palautepalstalta löysin kyselyn ja itsekin tajusin uutisen luettuani että kyseessä oli mopoauto... koska kuskia ei epäillä ajoneuvon kuljettamisesta oikeudessa... sattoihin se olla traktorikin xD
Eli mihin siirsit ne pohdinnat... Jos poistit, niin ÄKKIÄ nappulaa "palauta" ja siirrä ketjuun missä käsitellään kyseistä tapausta...
Juuri täällä oli juttua miten luotsien pitäisi käyttää toiminto "siirrä" myös vastausten suhteen enemmänlueppas poika uudestaan se ilta lehden linkki, se kun sulla on tallessa kun käyt kyttäämässä muiden sefujen toimintaa.
Monestikko siellä sanotaan sana mopoauto????????
Ei kertaakaan, vaan ja ainoastaan auto mainitaan.
Sinun käskystäsi tai pyynnöstäsi en tule tekemään mitään.
Tuolla palstalla tein ainoan oikean ratkaisun.
Joten ole hyvä ja lopeta jo tuo vaikerruksesi ja keskity omaan palstaasi
että saisit edes sen kuntoon.miss.007 kirjoitti:
Te kaks särjette mun sydämen. Tää palsta ei ole luotsien välisiä riitoja varten :(
Oliko tämä kaikki siitä, kun yksi ei suostunut lukemaan vai mikä tässä oli, oliko niitä hyviä popcorneja vielä?
Godsmack kirjoitti:
Joten nyt en halua kuulla sulta yhtään mitään enää. PISTERispektii.
lindqvist kirjoitti:
Oliko tämä kaikki siitä, kun yksi ei suostunut lukemaan vai mikä tässä oli, oliko niitä hyviä popcorneja vielä?
Siitä se tais lähteä mut nyt taitaa tulla jo lopputekstit...
kimlaa kirjoitti:
Ylläpidon ohjeissa varmaan myös sanotaan "asiallinen, mutta väärässä paikassa oleva viesti tai vastaus voidaan siirtää" No PALAUTA se vastaus ja sitten siirrä se oikeaan paikkaan
Olipa kerran urpo ja turpo, ei ollut päässä himmeli, miksi näin kysyi pikku kimmeli.
miss.007 kirjoitti:
Palveluksessanne!
Olis kyllä käyttöä tällä hetkellä yhelle oikein salaiselle agentille ja tehtävä huippusalainen =)
Godsmack kirjoitti:
Olis kyllä käyttöä tällä hetkellä yhelle oikein salaiselle agentille ja tehtävä huippusalainen =)
No?
Godsmack kirjoitti:
Höh, eihän sitä tässä voi sanoa, eyes only juttuja juu knou?
Mulla on yksärit napsautettu pois käytöstä, kirjottelen vastauksia vain kaveripyyntöihin : /
miss.007 kirjoitti:
Mulla on yksärit napsautettu pois käytöstä, kirjottelen vastauksia vain kaveripyyntöihin : /
Joudun siis joka kerta laittaan sulle kaveripyynnön kun haluun kijottaa =D =D
Godsmack kirjoitti:
Joudun siis joka kerta laittaan sulle kaveripyynnön kun haluun kijottaa =D =D
Tsiisus xD
miss.007 kirjoitti:
Siitä se tais lähteä mut nyt taitaa tulla jo lopputekstit...
https://www.youtube.com/watch?v=F9S7yhD5M9A
Tässä se on, oliko tämä liian aikaista jo tähän elokuvaan luotsit? Nukahdinko ja katsonko jo jatko-osaa luotsit 2. :D
https://www.youtube.com/watch?v=Gpc5_3B5xdk
Vai alkoiko se tämmöisellä non-stop sirkuksella?
Pahoin pelkään, että tässä juonikäänteet on niin kuin salkkareissa, eli kaikki tietää kuka tulee viimeisenä ja mihin se loppuu se jakso. :Dlindqvist kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=F9S7yhD5M9A
Tässä se on, oliko tämä liian aikaista jo tähän elokuvaan luotsit? Nukahdinko ja katsonko jo jatko-osaa luotsit 2. :D
https://www.youtube.com/watch?v=Gpc5_3B5xdk
Vai alkoiko se tämmöisellä non-stop sirkuksella?
Pahoin pelkään, että tässä juonikäänteet on niin kuin salkkareissa, eli kaikki tietää kuka tulee viimeisenä ja mihin se loppuu se jakso. :DTossa jälkimmäisessä tuli Netflixin mainos jossa oli 007 :P
Godsmack kirjoitti:
lueppas poika uudestaan se ilta lehden linkki, se kun sulla on tallessa kun käyt kyttäämässä muiden sefujen toimintaa.
Monestikko siellä sanotaan sana mopoauto????????
Ei kertaakaan, vaan ja ainoastaan auto mainitaan.
Sinun käskystäsi tai pyynnöstäsi en tule tekemään mitään.
Tuolla palstalla tein ainoan oikean ratkaisun.
Joten ole hyvä ja lopeta jo tuo vaikerruksesi ja keskity omaan palstaasi
että saisit edes sen kuntoon.Niin... Siinä tulee selväksi että kyseessä oli mopoauto (Tai traktori) joten nyt kiltsi napsautat painiketta "palauta" ei löytynyt meinaan siirrettynäkään tuota asiallista vastausta,
kimlaa kirjoitti:
Niin... Siinä tulee selväksi että kyseessä oli mopoauto (Tai traktori) joten nyt kiltsi napsautat painiketta "palauta" ei löytynyt meinaan siirrettynäkään tuota asiallista vastausta,
En tee kiltistikään pyynnöstäsi mitään toimia.
Olen tehnyt oikean ratkaisun ja seison sen takana kuin muuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612