Katselin, kun yksi kolikkokauppa myy

järjen käyttöä

Tove Jansson juhlarahaa kahden euron nimellishintaan, mutta postikulut ovat kuitenkin 3.80e. Kolikolle tulee siis hintaa jopa 5,80e. Kuitenkin tuota mainittua rahaa saa esim. kauppojen kassoilta ja peliautomaateista samaan kahden euron nimellishintaan. Hullu pitää siis olla, jos noita tilailee?

7

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitäö liikkuu

      Totta viserrät. Minäkin sain eilen S-Marketin vaihtoautomaatista 3 kpl lyöntikiiltoisia Janssoneita, kun rikoin kaksikymppiä.

      • Ei joo mitään järkeä ostaa tove minulla on sitä 78-92 kpl ja muutenkin kannattaa keräillä monacolaisia kakkosia minulla on monacon yk 2013 lintua 67-70 kpl ja on niitä hopearahoja isot kokoelmat jopa 2014 uus hopearaha mitä ei ole muualla kuin monacon museossa.


      • toven omistaja
        majiraymajiray123 kirjoitti:

        Ei joo mitään järkeä ostaa tove minulla on sitä 78-92 kpl ja muutenkin kannattaa keräillä monacolaisia kakkosia minulla on monacon yk 2013 lintua 67-70 kpl ja on niitä hopearahoja isot kokoelmat jopa 2014 uus hopearaha mitä ei ole muualla kuin monacon museossa.

        Eikö ole vaarana, että Tovet loppuvat markkinoilta, jos joku niitä tuolla lailla hamstraa?


    • JT123

      Tietääkö kukaan löytyykö 2€ erikoiskolikoista kuvallista luetteloa jotta sais vähän tietoa niistä.Minulla on yli 100 erilaista ja läheskään kaikista ei ole mitään tietoa.Olen myös saanut Toven juhlarahan parikin kertaa kaupan kassalta.


      • JT123

    • Toven2014vuodenkolik

      Ei kelvannu rayn peliautomaattiin, koitin 2 eri kolikolla. Onko muilla samoja kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe