Moi kaikki!
Minkälaisia sukunimiä teillä on The Sims 2:sessa? Itselläni on:
-Lin(japanilainen perhe)
-Jokinen
-White
Enkä sitten muiste enempää....
Minkä laisia sukunimiä?
15
1260
Vastaukset
- Sime
Vähä outo kysymys, mut voihan siihenkii vastata =)
Mul on ainakii Sims (jokaisen nimi alkaa S:llä) ja Halens (jokaisen nimi alkaa H:lla) Noi ainakii! en muista enempää =)- villikissa91
Koivisto, Jung, Turjanen (heh), Virtala ym...
- sims2fan
villikissa91 kirjoitti:
Koivisto, Jung, Turjanen (heh), Virtala ym...
...Karjalainen,Chausette,Ratilainen,Laurila,ja pari muuta en muista nyt just.
- Minttu
Kettunen
Ansio
Rautio
Tervaharju
Vehnä
Simanen
Muita en muista. - MIINA
Tammi,Jokinen,Leppä,Koivu,Haavisto,Koivusalo ja muita ns. puiden tapaisia sukunimiä...
- Elisabeth
Itselläni on vain muutama perhe,mutta tässäpä ne:
*Ying
*O'connel
- höhöö
Saukko, siis Anu Saukko! Hähää xD
- Tsingtsangtsong
Pari on vasta, Brooks ja Gibbs
- Kika
Mulla on Ensimmäinen (koska se oli mun ihan eka perhe sims 2:ssa) ja Salomaa. Sit on kyllä molemmilla sukunimillä toinen perhe kun ne lapset on muuttanu omilleen...
- apaavi
mul on muistaakseni Gregorian, Rosewill, Diablo, Jaburu... Niit on helppo keksii kun yhdistelee kaikkii kirjaimii ja sit kirjoissa on aika hyvii sukunimii kuten Potter ja Candler...
- .....joo......
Mä oon tehny vaan yhen perheen vasta, ja sen sukunimi on Sulka. :P En parempaakaan keksiny.
- Jonnu
.....joo...... kirjoitti:
Mä oon tehny vaan yhen perheen vasta, ja sen sukunimi on Sulka. :P En parempaakaan keksiny.
mul on semmosii kun:
Tammikivi
hartikainen
Linderoth
Pakkanen
Samuelsson
ja
Shearer - SimsAngel
Jonnu kirjoitti:
mul on semmosii kun:
Tammikivi
hartikainen
Linderoth
Pakkanen
Samuelsson
ja
Shearerhaij x) . no täs ois muutamia :
Moberg Liinakoski
Mazzoni Pelkonen
Melán Mäkinen
Ljungberg Mäkisalo
Lindoors Erikson
Lindqvist Rantanen
Lindstedt Pääkkönen
Lindström
Lindfors
Fridman
Friman
Fránzen
öö nää kaikki on puhelin luottelosta x) siis oikeesta x) että oon aika järkevä x)mut ainakin sait vähän ehotuksii ja sillee...
- KuuttiNti
Mulla on mm. seuraavia:
-Hart
-Knithley
-Tähtinen
-Opanen
-Lahtinen
-Lehtonen
-Barton- Mammutti tietää! Tiedätkö s...
Oho! Aika monella on suomalaisia sukunimiä. Ite en koskaa laita suomalaisia. Ne on vaan jotenki.. ne on vaan niin suomalaisia enkä halua suomalaisia nimiä. Esim Mikael Michael. Michael kuullostaa niin paremmalta. No ite käytän tällä hetkellä mitä muistan Osgood, Holiday, en muista enempään mutta kyllä niitä löytyy ja seuraava perhe jonka teen on Mies Nimi Garret ..... Sukunimestä en ole varma. Tämäkin nimi tulee yhestä pelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874118Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella262980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351328
- 10909
- 133891
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760