Toinen kesä,meno on tuskaa,huono käynti,kun päästät kaasun paukkuu putkessa,ei poratut putket,alipainekalvojen vaihto auttoi väha,olen paikallistanut vian oikeaa pyttyy ja nyt se on lakannu käymästä kokonaa,olen puhdistanut kaasuttimet,puolat on OK,kipinä on puristuspaineet molemmissa pytyissä 11 bar,nut sitä ei saa käymää
olenkaa,kun yrittää startata,kova pauke pakoputkessa.Nyt loppu tiätämys,onks kellää
hyviä ireoita?
Suzuki GS500E käyntiongelma.
Jukkis Pälkäneeltä
2
202
Vastaukset 2
- Mpmies30vuotta
Sulla on paha suutinongelma yhdistettynä imusarjan vuotoon ja venttiilivika. Ei ole uutta ton mallin kanssa.
- Mpmies 30vuotta
Kandee ekaks säätää venata ja sitten tarkistaa kumikurkut. Seuraavaksi pakokaasutesteriin missä tulee ilmi saako kone liikaa /liian vähän kakkua. Monesti oikeapuoli saa liian vähän jos on yhtään epäpuhtauksia tankissa / hanan sihdissä. Jos on mennyt pasaa sihdinläpi se syö suuttimet jolloin on suuttimeen vaihto edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja211997Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 78748
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 65642
- 64556
- 45540
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503