Olen etsinyt sellaista jo pitempään, mutta esimerkiksi kirppareilla ei ole sattunut silmään.
Mistä siis sellaisen löytäisin, mielelläni vaikka vuokraisin?
MISTÄ PENKKARIASU?
7
2646
Vastaukset
- tytsy
Tarkoitatko sellaista valkoista "kaapua" ? vai mikä oli mielessä..? Vähän epäselväksi jäi.
- jeans_
kirjoittaja tarkoitti sitä naamiaisasun näköistä penkkaripukua joka päällä mennään heittelemään kersoille karkkia....kirjoittajalle vastaan että onhan olemassa niitä pukuliikkeitä jotka vuokraa niitä pukuja...joten kannattais varmaan ottaa selville missä sun kaupungissa sellainen on.
- tytsy
jeans_ kirjoitti:
kirjoittaja tarkoitti sitä naamiaisasun näköistä penkkaripukua joka päällä mennään heittelemään kersoille karkkia....kirjoittajalle vastaan että onhan olemassa niitä pukuliikkeitä jotka vuokraa niitä pukuja...joten kannattais varmaan ottaa selville missä sun kaupungissa sellainen on.
No katsos kun meidän koulussa käytettiin valkoista pukua johon kirjoiteltiin ja jos halusi jotain muuta käyttää, sen myös luovuudellaan teki. Löytäähän noita pukuja, kun osaa vain etsiä. *ihmettelee*
- toinen abi
Kirppareilta tuskin löytyy mitään..kannattaa kysellä vanhoilta abeilta mistä ne hankki sen puvun. Jossain kaupungeissa teatterit vuokraa pukuja, ja jossain saattaa olla ihan liike, mistä voi vuokrata. Mut nää on aika paikkakuntakohtasia. Kannattaa vaan kysellä,ja utele mistä muut hommaa puvun.. Että tämmöstä..
- Cherry
Eikö teidän lukioissanne ole penkkariteemaa, jonka mukaan pukeudutaan, koristellaan koulu, suunnitellaan ohjelma jne.? Eikö se pukukin ole sitten sen teeman mukainen...?
- ABI
Ei ole teemaa. Kaikki pukeutuu mielensä mukaan.
En ole löytänyt naamiaispukuliikettä täältä kaupungista. - Gandar
ABI kirjoitti:
Ei ole teemaa. Kaikki pukeutuu mielensä mukaan.
En ole löytänyt naamiaispukuliikettä täältä kaupungista.Katsoppa vaikka http://www.punanaamio.fi näin aluksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057