MISTÄ PENKKARIASU?

ABI

Olen etsinyt sellaista jo pitempään, mutta esimerkiksi kirppareilla ei ole sattunut silmään.
Mistä siis sellaisen löytäisin, mielelläni vaikka vuokraisin?

7

2646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy

Tarkoitatko sellaista valkoista "kaapua" ? vai mikä oli mielessä..? Vähän epäselväksi jäi.

• jeans_

kirjoittaja tarkoitti sitä naamiaisasun näköistä penkkaripukua joka päällä mennään heittelemään kersoille karkkia....kirjoittajalle vastaan että onhan olemassa niitä pukuliikkeitä jotka vuokraa niitä pukuja...joten kannattais varmaan ottaa selville missä sun kaupungissa sellainen on.

• tytsy
        jeans_ kirjoitti:

kirjoittaja tarkoitti sitä naamiaisasun näköistä penkkaripukua joka päällä mennään heittelemään kersoille karkkia....kirjoittajalle vastaan että onhan olemassa niitä pukuliikkeitä jotka vuokraa niitä pukuja...joten kannattais varmaan ottaa selville missä sun kaupungissa sellainen on.

No katsos kun meidän koulussa käytettiin valkoista pukua johon kirjoiteltiin ja jos halusi jotain muuta käyttää, sen myös luovuudellaan teki. Löytäähän noita pukuja, kun osaa vain etsiä. *ihmettelee*

• toinen abi

Kirppareilta tuskin löytyy mitään..kannattaa kysellä vanhoilta abeilta mistä ne hankki sen puvun. Jossain kaupungeissa teatterit vuokraa pukuja, ja jossain saattaa olla ihan liike, mistä voi vuokrata. Mut nää on aika paikkakuntakohtasia. Kannattaa vaan kysellä,ja utele mistä muut hommaa puvun.. Että tämmöstä..

• Cherry

Eikö teidän lukioissanne ole penkkariteemaa, jonka mukaan pukeudutaan, koristellaan koulu, suunnitellaan ohjelma jne.? Eikö se pukukin ole sitten sen teeman mukainen...?

• ABI

Ei ole teemaa. Kaikki pukeutuu mielensä mukaan.
        En ole löytänyt naamiaispukuliikettä täältä kaupungista.

• Gandar
        ABI kirjoitti:

Ei ole teemaa. Kaikki pukeutuu mielensä mukaan.
        En ole löytänyt naamiaispukuliikettä täältä kaupungista.

Katsoppa vaikka http://www.punanaamio.fi näin aluksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe