Eli ongelmana on kun ei tiedä miten saisin korvani suojattua mahdollisimman tehokkaasi. Korvatulppia on jos minkä laisia. Minulla on jo parisen vuotta tinnittänyt oikeassa korvassa ilmeisesti liiallisen melun takia ja viime kesänä oli pakko lopettaa bänditoiminta kokonaan tinnityksen yltyessä. Hinku olisi kova päästä takaisin soittamaan, mutta sitä ennen pitäisi löytää kunnon kuulosuojain(mahd. tehokas). Olen ajatellut sellaista korvan mukaan teetettyä tulppaa, mitä ilmeisisti moni muusikko käyttää.... Onko mitään parempaa tai toimiiko moinen korvan mukaan valettu tulppa??!!
Mikä melunsuoja?!
4
608
Vastaukset
- junnu
http://www.finfonic.fi/index2.htm , käy kattomas .
- hommeli
Tinnitus on tosiaan oire kuulovauriosta eikä parene koskaan. Voi olla muitakin juttuja (esim. kuulohermokasvaimet) joka aiheuttaa tinnitusta.
Jotain apua on mutta melu pahentaa tilannetta eikä vaikutusta osata ennustaa.
Helsingissä on jonkinlainen tinnitusklinikkakin muistaakseni, jotain hoitoa on mutta se siis ehkä helpottaa oloa, ei käännä kelloa taakse eikä varsinkaan suojaa melulta tulevaisuudessakaan.
Noi yksilölliset lienee parhaat; aika hyviä tosin on muitakin ainakin tilapäiseen käyttöön. Hanki jostain paremmin muotoiltuja kuin niitä keltaisia tangonpätkiä. Voit pitää väsymättä pidempään.
- kitaroitsija
Kiitokset tuosta osoitteesta... Itse olen katsellut saman mallisia suojaimia osoitteessa www.earfoonsuomi.fi
- RockSoul
F-musiikista saa ainakin Vantaalta 25e. Tosi hyvät tulpat, istuu hyvin ja suodattaa musiikin tosi tehokkaasti. Kuitenki kaikista paras vaihtoehto on teettä juuri se oman korvaan valettu tulppa. Maksaa noin 100-200e. Mut´ta parempaa et saa... Ja se nyt on vaan pieni ostos kuitenki tohon kuuloon verrattuna :) Ja rakkaudesta musiikkiin täytyypi näköjään vähän kärsiäkkin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756