auttamistyö loppuu tähän paikkaan. Ei sitä kukaan arvosta. Miksipä minäkään, kun miljonäärinä voin tehdä muutakin. :)
Son niin, että meikäläisen
6
87
Vastaukset
- Ota nimi
Eipä nimetönnä ja näkymättömänä kukaan sua kiitä, osta identiteetti niillä sun miljoonilla. :)
- pööööö
Identiteetti? Ei kiitos, mieluummin pysynkin tuntemattomana, niin ei kaikenmaailman kukot hypi oven takana. Näissä kun on aina nää varjopuolensa. Yhtäkkiä joku tuntematon ottaa yhteyttä ja sanoo, että eipä olla nähty pitkään aikaan :D No ei olla ei, eikä varmaan jatkossakaan :) Että kyllä ne hännystelijät huomaa.
Niin, ja tuosta auttamistyöstä. Mielelläni sitä tekisin, mutta kun muut laittaa kapuloita rattaisiin. Ei kiva, ei kiva ollenkaan. haukkumista, mustamaalaamista. kehtaavat. - Ota nimi
pööööö kirjoitti:
Identiteetti? Ei kiitos, mieluummin pysynkin tuntemattomana, niin ei kaikenmaailman kukot hypi oven takana. Näissä kun on aina nää varjopuolensa. Yhtäkkiä joku tuntematon ottaa yhteyttä ja sanoo, että eipä olla nähty pitkään aikaan :D No ei olla ei, eikä varmaan jatkossakaan :) Että kyllä ne hännystelijät huomaa.
Niin, ja tuosta auttamistyöstä. Mielelläni sitä tekisin, mutta kun muut laittaa kapuloita rattaisiin. Ei kiva, ei kiva ollenkaan. haukkumista, mustamaalaamista. kehtaavat.Joo, voin ymmärtää. :) Vähän samaa vikaa ollut muinoin mullakin. Ne miljoonat vaan puuttuu. Voitasko me yhdistää ne kyvyt ja tasata sun miljoonat mun kanssa. :D
- pöööööööö
Ota nimi kirjoitti:
Joo, voin ymmärtää. :) Vähän samaa vikaa ollut muinoin mullakin. Ne miljoonat vaan puuttuu. Voitasko me yhdistää ne kyvyt ja tasata sun miljoonat mun kanssa. :D
Yhdistää kyvyt? Hmm. Riippuu vähän, millaisia kykyjä sulla on :) Onko tää työhakemus :D
- Ota nyt
pöööööööö kirjoitti:
Yhdistää kyvyt? Hmm. Riippuu vähän, millaisia kykyjä sulla on :) Onko tää työhakemus :D
Vaikka sellainen ihan ekaks. Mulla on paljon kykyjä. :P Muuta voi sitten miettiä myöhemmin. :)
- pööööö
Ota nyt kirjoitti:
Vaikka sellainen ihan ekaks. Mulla on paljon kykyjä. :P Muuta voi sitten miettiä myöhemmin. :)
No tuota, työhakemuksessa yleensä ruukataan vähän kertoa niistä kyvyistä :) Että ihan kaikenlainen osaaminen nyt vaan kehiin ja katsotaan, pääsetkö haastatteluun ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j725122Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all612622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622190- 741390
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja231281- 771203
- 481176
- 801082
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4181054- 64838