Olen 15 vuotias 10 vuotiaasta epilepsiaa sairastanut poika. Minulla on myös sydämessä 2 sulkeutuvaa reikää joista ei kuulemma terveydellistä haittaa ole. Oon kumminkin viime aikoina alkanu saamaa yllättäen väsymys kohtauksia vaikka olisinkin ollut vasta kovinkin pirteä, väsymys tuntuu koko kehossa ja saattaa viedä jalat alta. Osaako joku sanoa mistä tämä voisi johtua, viime vuosina mielenterveytenikin on järkyttynyt ja olen käynyt lähellä syömishäiriötä, voiko noilla kohtauksilla olla yhteyttä siihen?
Vastaukset 1
- pamipi
Hei!
En tiedä johtuuko sinun väsymyskohtauksen sydämestä, epilepsiasta tjm. Mutta mulla oli juuri armottomia väsymyskohtauksia. Ensin oli aika pirteä ja otin imurin siivotakseni. En pystynyt imuroimaan kuin yhden huoneen, kun väsymys iski... Tunsin, että väsy tuli "päästä" Ensin puutumistunnetta vas.poskessa ja vas.puolella päätä. Oli vaikea puhua ja sitten alkoi oikeastaan samantien armoton väsy. Piti mennä nukkumaan.
Jatku puolitoista vuotta, ennen kun todettiin epilepsia! Ja sitä ennen olin vuotta aikasemmin saanut aivoinfarktin. Ilman aivoinfarktia, tuskin oisivat epilepsiaa epäilytkään. Epilepsia on siis tuore diagnoosi minulle. Olen 37v ison perheen äiti.
Minun kokemusten perusteella väsymys voisi johtua epilepsiasta. Jos on paljon tapahtunut ikäviä asioita, niin vois olettaa, ettei epilepsia lääke enää tehoa sinulle!
Tiedän kuinka kauhiaa olla väsynyt! Tilaa aika epilepsia-lääkäriltäsi, jos sellanen on. Voimia ja Tsempit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24487- 35479