Olen 15 vuotias 10 vuotiaasta epilepsiaa sairastanut poika. Minulla on myös sydämessä 2 sulkeutuvaa reikää joista ei kuulemma terveydellistä haittaa ole. Oon kumminkin viime aikoina alkanu saamaa yllättäen väsymys kohtauksia vaikka olisinkin ollut vasta kovinkin pirteä, väsymys tuntuu koko kehossa ja saattaa viedä jalat alta. Osaako joku sanoa mistä tämä voisi johtua, viime vuosina mielenterveytenikin on järkyttynyt ja olen käynyt lähellä syömishäiriötä, voiko noilla kohtauksilla olla yhteyttä siihen?
Epileptikolla väsymyskohtauksia.
1
170
Vastaukset
- pamipi
Hei!
En tiedä johtuuko sinun väsymyskohtauksen sydämestä, epilepsiasta tjm. Mutta mulla oli juuri armottomia väsymyskohtauksia. Ensin oli aika pirteä ja otin imurin siivotakseni. En pystynyt imuroimaan kuin yhden huoneen, kun väsymys iski... Tunsin, että väsy tuli "päästä" Ensin puutumistunnetta vas.poskessa ja vas.puolella päätä. Oli vaikea puhua ja sitten alkoi oikeastaan samantien armoton väsy. Piti mennä nukkumaan.
Jatku puolitoista vuotta, ennen kun todettiin epilepsia! Ja sitä ennen olin vuotta aikasemmin saanut aivoinfarktin. Ilman aivoinfarktia, tuskin oisivat epilepsiaa epäilytkään. Epilepsia on siis tuore diagnoosi minulle. Olen 37v ison perheen äiti.
Minun kokemusten perusteella väsymys voisi johtua epilepsiasta. Jos on paljon tapahtunut ikäviä asioita, niin vois olettaa, ettei epilepsia lääke enää tehoa sinulle!
Tiedän kuinka kauhiaa olla väsynyt! Tilaa aika epilepsia-lääkäriltäsi, jos sellanen on. Voimia ja Tsempit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745