Olen 15 vuotias 10 vuotiaasta epilepsiaa sairastanut poika. Minulla on myös sydämessä 2 sulkeutuvaa reikää joista ei kuulemma terveydellistä haittaa ole. Oon kumminkin viime aikoina alkanu saamaa yllättäen väsymys kohtauksia vaikka olisinkin ollut vasta kovinkin pirteä, väsymys tuntuu koko kehossa ja saattaa viedä jalat alta. Osaako joku sanoa mistä tämä voisi johtua, viime vuosina mielenterveytenikin on järkyttynyt ja olen käynyt lähellä syömishäiriötä, voiko noilla kohtauksilla olla yhteyttä siihen?
Epileptikolla väsymyskohtauksia.
1
153
Vastaukset
- pamipi
Hei!
En tiedä johtuuko sinun väsymyskohtauksen sydämestä, epilepsiasta tjm. Mutta mulla oli juuri armottomia väsymyskohtauksia. Ensin oli aika pirteä ja otin imurin siivotakseni. En pystynyt imuroimaan kuin yhden huoneen, kun väsymys iski... Tunsin, että väsy tuli "päästä" Ensin puutumistunnetta vas.poskessa ja vas.puolella päätä. Oli vaikea puhua ja sitten alkoi oikeastaan samantien armoton väsy. Piti mennä nukkumaan.
Jatku puolitoista vuotta, ennen kun todettiin epilepsia! Ja sitä ennen olin vuotta aikasemmin saanut aivoinfarktin. Ilman aivoinfarktia, tuskin oisivat epilepsiaa epäilytkään. Epilepsia on siis tuore diagnoosi minulle. Olen 37v ison perheen äiti.
Minun kokemusten perusteella väsymys voisi johtua epilepsiasta. Jos on paljon tapahtunut ikäviä asioita, niin vois olettaa, ettei epilepsia lääke enää tehoa sinulle!
Tiedän kuinka kauhiaa olla väsynyt! Tilaa aika epilepsia-lääkäriltäsi, jos sellanen on. Voimia ja Tsempit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983