Mikä on totuus!?
Ja mikä olis tehtävä ei ymmärrä!?
https://www.youtube.com/watch?v=FDTq6i98kRg
Mies
Neiti
7
156
Vastaukset 7
- moottoritie on kuuma
totuus ja tehtävä määrittelemätön, mut tämmöstä.... mieshormooni jyrää heikot ;)
http://www.youtube.com/watch?v=fyG5kSGXFM0 - neitikin
pitäisikö mun uskoa että suojelet, kun et nytkään uskalla edes kuin täällä moikkailla :´(
- ...
Olen valmis suojeluusi, jos uskallat ;DD Nojoo, pitäis varmaan katsoa ensin haluatko, for real!?
Niin tuosta suojelusta kait se olis molemmin puoleita... että kyllä nainenkin varmaan mistään suojelee. Ja sen oikean kanssa...täydennetään toinen toistaan...Jotka on luoja on yhteen tarkoittanut kyllä tietävät sen. Kuka uskoo kuka ei.
- ...
KUOKKA kirjoitti:
Niin tuosta suojelusta kait se olis molemmin puoleita... että kyllä nainenkin varmaan mistään suojelee. Ja sen oikean kanssa...täydennetään toinen toistaan...Jotka on luoja on yhteen tarkoittanut kyllä tietävät sen. Kuka uskoo kuka ei.
No tottakai toimivassa parisuhteessa on kaksi ihmistä, jotka toimivat tiiminä täydentäen toisiaan, suojellen toisiaan, tukien toisiaan ja haluten toisiaan. "Call it magic"
... kirjoitti:
No tottakai toimivassa parisuhteessa on kaksi ihmistä, jotka toimivat tiiminä täydentäen toisiaan, suojellen toisiaan, tukien toisiaan ja haluten toisiaan. "Call it magic"
Hitto tuo enkku ei oikein väänny.
1 huutaa
2 kutsua, pyytää tulemaan
3 käydä
4 (puh) soittaa
5 nimittää, kutsua, sanoa
1 se
1 taikuus, magia
2 taikominen
3 (kuv) taikavoima, lumous, magiikka
Noh..... jotakin ... tuollaista.
- minä en tarvitse
suojelua, olen aina osannut pitää puoleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474