v70 käsijarru

I.e.k

Miten käsijarrun saa säädettyä helpoiten ?? V70 2001

4

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoo,helppoo

      Helpoin konsti on nostat käsijarrun pussukasta ohjaamossa se ylös ja sieltä löytyy 10mm mutterilla oleva säätötanko eipä ole vaikea rasti.

      • Älä kiristä vaijeria

        Juuri pomppasi V70 katsastuksessa: toisessa pyörässä ei pitänyt käsijarru ollenkaan. Edellinen omistaja ei ollut säätänyt jarrukenkiä, vaan oli kiristänyt vaijeria. Onnistuu säätö vaijeria kiristämälläkin, mutta jossain vaiheessa käsijarruvivuston liikematka loppuu...


    • Handbrake

      Takapyörä(t) pois, ja jarrulevyssä oleva kyseistä toimenpidettä varten oleva reikä yläkohtaan, riippuu hieman paikannus jarrujen merkistä sen säätötangon hammastuksen sijainti. Sen kyllä löytää taskulampun avulla. Ja jos ei löydy ota levy pois ja tarkista paikka. Samalla tietysti voit kokeilla ettei ne ole ruostuneet jumiin. Sit eikun ruuvarilla ylös alas liikkeellä kiertämään tyhjät välit pois kenkien ja rummun välistä. Välillä kannattaa rykäistä käsijarrun kahvasta että kengät menee kohdilleen. Kun hiukan ahdistaa pyöritellä levyä on säätö valmis. Älä koske vaijerin säätöihin, se on turhaa.

    • helppoa jos osaa

      Kahvan liikeradan pituus säädetään sieltä pussukan alta, sitten kun kengät on säädetty ensin kohdalleen.
      5-7napsausta niin katsastusmies on tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe