Onko tosi, että opettajalla on vain 190 työpäivää (ja nekin vain muutama tunti päivässä)v vuojessa eli vain puoli vuotta töitä ja toinen vapaata. Tavallisella duunarilla on vain 28 lomapäivää, jos sitäkään.
Laiskat elätit
3
239
Vastaukset
- opiskelemaan
Joo, se on ammatinvalinta kysymys. Siitä vaan
- Lyijärinsyöjätär 666
Eihän niitä todellisuudessa niin paljon sentään ole, osa päivistä on kaikenlaisia liikunta-, ulkoilu-, kulttuuri- ja juhlapäiviä - ja aina voi saikuttaa. Työ on siistiä sisätyötä muiden siivoamissa ja huoltamissa tiloissa. Opella on ehdoton itsevaltius luokassaan. Hankalat oppilaat voi (ja pitää!) aina laittaa erityisluokalle. Päivien pituus on maksimissaan kolme tuntia, joka tunti viidentoista minuutin viineritauko ja ilmainen ruoka koulussa. Työ on hauskaa ja helppoa leikkimistä ja laulamista kilttien lapsosten kanssa. Koulutusta hommaan ei tarvita, jokainenhan on itse ollut koulussa ja tietää, miten se toimii. Itsehän ei tarvitse tehdä muuta kuin lukea koulun laskuun tilattuja lehtiä, koulunkäyntiavustaja hoitaa kyllä luokan. Rahaa tulee ihan hillittömästi jatkuvalla syötöllä, oli sitten töitä tai lomaa. Kielten- ja maantiedon opettajat matkustelevat kunnan laskuun ylläpitääkseen ammattiosaamistaan.
- Putzimutzi
Hallitset sarkasmin vaativan tyylilajin kiitettävästi. Osa lukijoistakin ymmärtää kirjoittamasi oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927