Saksasta on tarkoitus hakea -00 mallinen V70 diesel (uusikorinen).
Mikä on nokkahihnan vaihtoväli? Onkohan ohjeissa sama vaihtoväli Saksanmaalla? Mitähän vaihto maksaa?
Siksi tässä kyselen, että mielellään hankkisi sellaisilla kilometreillä, että olisi jo vaihdettu tai jos on aivan kohta edessä, niin saattaisi liikkeestä ostaessa tinkiä vaihdon kauppaan tai vastaavan rahan muuten pois.
Jakohihnan vaihtoväli
11
3010
Vastaukset
- jape
vaihtoväli 120 tkm. Maksaa volvolla n.1000 egua!!
- mie
Älkää teettäkö volvolla.
Vaihdatin yksityisellä,osineen alle 300 e. - Hihnan vaihto odottaa
mie kirjoitti:
Älkää teettäkö volvolla.
Vaihdatin yksityisellä,osineen alle 300 e.Missä liikkeessä ja missä kaupungissa vaihdatit?
Eteläisen Suomen Volvon liikkeitä läpi soittelemalla olen saanut hintahaarukaksi vaihdolle 650 E - 1100 E.
Missä sait vaihdon 300 E:llä? Saamari, tuollaisiin 650 - 1100 E:n hintoihin verrattuna kannattaa melkein vaikka ajaa halki Suomen vaihtamaan hihnaa, jos jossakin sama setti maksaa 300 E. Voi vaikka yöpyä yön (tai parikin) hotellissa, syödä ravintoloissa, nauttia elämästään ja jäädä silti vielä voitolle!!! (Verrattuna siihen, että veisi auton noihin vaihtoehtoihin, mitä olen tähän mennessä löytänyt!)
Kyllä Volvon merkkiliikkeiden huolloissa on tuskaisen isot määrät ilmaa niitten hinnoissa! - Tta
Hihnan vaihto odottaa kirjoitti:
Missä liikkeessä ja missä kaupungissa vaihdatit?
Eteläisen Suomen Volvon liikkeitä läpi soittelemalla olen saanut hintahaarukaksi vaihdolle 650 E - 1100 E.
Missä sait vaihdon 300 E:llä? Saamari, tuollaisiin 650 - 1100 E:n hintoihin verrattuna kannattaa melkein vaikka ajaa halki Suomen vaihtamaan hihnaa, jos jossakin sama setti maksaa 300 E. Voi vaikka yöpyä yön (tai parikin) hotellissa, syödä ravintoloissa, nauttia elämästään ja jäädä silti vielä voitolle!!! (Verrattuna siihen, että veisi auton noihin vaihtoehtoihin, mitä olen tähän mennessä löytänyt!)
Kyllä Volvon merkkiliikkeiden huolloissa on tuskaisen isot määrät ilmaa niitten hinnoissa!R Raitanen Säkylä
0500734412 - Janne
Korjaus:vesipumppu pitää vaihtaa myös jakohihnan vaihdon yhteydessä.Eli 1000eguun kuuluu Biliassa jakohihna ja vesipumppu.
- Kimi
maksaa 1000€?? Mulla hihnanvaihto töineen tuli maksaan n.300€, merkkiliikkeessä, mikä tietysti seki oli kallista, mutta että 1000€..huh huh!!
- Mie
Kun olet saksasta hakenut auton niin ensitöiksesi sun pitäis vaihtaa/vaihdattaa siihen jakohihna... voihan huoltokirjassa ja koneessa olevissa lapuissa olla vaikka mitä päivänmääriä sen vaihdosta.... :)
- volvo s60
Eikö Volvo S60 vaihtoväli ole 160000km tai 4 vuotta????
- DEE VIIS
On uudemmissa, ainakin V70, vanhemmissa malleissa vaihdetaan tiheämmin.
- Tta
V70:n hinnasta ei nyt tiedä,mutta 850:n tdi:n vaihtotyö osineen,yksityisellä maksoi minulle 265€,ja vaihtoväli tossa audin vehkeessä on 90 tuhatta.
- V70 tdi 1998
V70tdi: Merkkihuollossa (paikkakunnasta kutakuinkin riippumatta) vaihtotyö hihna kiristin kampiakselin pultti = 285 e. Ei taida jobbarit tehdä juuri halvemmalla. Jos lisäksi vaihdetaan vesipumppu, lisäkustannusta 80 e.
Jos sensijaan teettää "90 000 km huollon", joka sisältää em. lisäksi ruiskuhihnan kiristimen taittopyörän (aivan turhaan) lisälaitehihnan (aivanaivan turhaan) hihnan taittopyörän ja kiristimen (tarpeellisen mutta ylikalliin) öljynvaihdon suotimen sisäilmasuotimen (kukaties ennenaikaisen) ilmasuotimen pissapoikanestettä renkaanpotkimista ja muuta valohoitoluonteista askartelua, voi hinta olla vaikkapa 1000 e tai 1500 e ja ylikin, jos sattuvat vaihtamaan vaikka uudet jarrulevyt ja -palat, koiranluut, alapallonivelet (=alatukivarret) ja raidetangonpäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862