Pelaan star wars: jediakatemia-peliä, ja olen jumissa tehtävässä nimeltä 'cult sighting'. En tiedä miten pääsisin eteenpäin siitä kohdasta, jossa olen ne pahikset liiskannut temppelistä (siis ihan alussa)...
Jumissa jediakatemiassa...
5
152
Vastaukset
- -?-
kuules mitä voimia sinulla on [meinaan force] ja jos on grip niin heitä niitä kuiluun ja rotkoihin,ja jos ne selviää ELÄ MISSÄÄN NIMEESÄ AMMU NIITÄ!!
ja muista että paras ase on valomiekka..ja käytä healia jos sinulla on se..toivottavasti tuo auttaa..olen itse menny pelin 3 kertaa hyvällä sekä pahalla läpi..- -jedi-
Kiitoksia... vaikka sitä grip-voimaa ei löytyny niin kiduttelin niitä sillä lightning-voimalla...
Olen nyt päässyt jo niin pitkälle, että siinä Tavion-jedissä on sen sithin henki... Mahdanko olla jo lähellä loppua??? - -?-
-jedi- kirjoitti:
Kiitoksia... vaikka sitä grip-voimaa ei löytyny niin kiduttelin niitä sillä lightning-voimalla...
Olen nyt päässyt jo niin pitkälle, että siinä Tavion-jedissä on sen sithin henki... Mahdanko olla jo lähellä loppua???joo...oot ihan lopussa
- -jedi-
-?- kirjoitti:
joo...oot ihan lopussa
Pitääkö sitä naista siis vaan huitoo sen valomiekan kanssa niin kauan että se luovuttaa tai kuolee...? Se vaikuttaa meinaan tosi sitkeeltä tyypiltä...
- -?-
-jedi- kirjoitti:
Pitääkö sitä naista siis vaan huitoo sen valomiekan kanssa niin kauan että se luovuttaa tai kuolee...? Se vaikuttaa meinaan tosi sitkeeltä tyypiltä...
Tota sun kannattaa käyttää sitä lighting-voimaa ja huitoo valomiekalla.ja josd on muita voimii nii kannattaa käyttää niitä.suojaus voimat on hyödyllisiä.ja kun olet pelannut pelin läpi..niin osta halo 2 :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872