Lukion kirjoista

alotteleva ekal.

Siis ostin kirjakaupasta ekan jakson kirjat. Maksaa muutes maltaita noi uudet kirjat. :/ Kysynpä nyt, että kun noita kirjoja vois ostaa jostain käytettynäkin niin missä vaiheessa jos siis tilaa, niin noi kirjat pitäis tilata? Entäs milloin kannattaa laittaa myyntiin nämä minun äsken ostamani kirjat? En tiedä mitään näistä käytännöistä, joten olisin kiitollinen vastauksista.

7

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaa786

      Osta koeviikon tietämillä/ ennen uuden jakson alkua niin varmasti pärjäät.

      Noista vanhojen kirjojen myynnistä, niin älä kuitenkaan myy niiden aineiden kirjoja ,jotka aiot yo-kokeissa kirjottaa! Mä oon myyny omani esim. vasta kun oon varmistunu että oon päässy kokeista läpi.

    • Jepa312

      Kursseja tulee käytyä eri tahtiin kavereiden kanssa, joten kannattaa lainailla kirjoja jos joku kaveri on jo käynyt saman kurssin. Tarjoa vaikka pari euroa korvausta, niin useimmat lainaavat mielellään. Kirjastoista löytyy myös joskus, kannattaa ainakin vilkaista ennen kirjakauppaan menoa.

      Kirjat, joista tiedät ettet tule enää tarvitsemaan, esim. et aio kirjoittaa, niin kannattaa laittaa myyntiin mahd. nopeasti. Uusia painoksia kun tulee parin vuoden välein, ja vanhoja painoksia ei saa myytyä. Käytettyjen kirjojen myyntiin ja ostamiseen voi kokeilla esim. http://www.kurssikirja.com

    • alotteleva..........

      Siis esim. nyt ekan luokan kirjat voi myydä pois,jos ei kirjota niistä ?

      Opet on hirveen tarkkoja siitä, että se kirja on hommattuna heti kurssin ekasta päivästä.Jospa ois selvännäkijä, niin tieäis mitä ostaa ja mitä ei. Joillakin tutuilla oli nii, että jälkeenpäin huomasivat ettei olis jotain kirjaa ois kantsinu hommatakkaa.

      Ekan jakson kirjoihin upposi yli 200e.

    • iknow

      Lukion kakkosella olen, vieläkään en ole myynyt ykkösen kirjoja pois, koska en osaa päättää mitä kirjoitan. Viimeistään sitten abivuoden päätyttyä ne myyn.

      Ite ostan aina yhen vuoden kirjat kerrallaan, en kuitenkaan tiiä oikeestaan ketään muuta joka tekis niin, joten voi olla tosi huono systeemi xd Tulee kerralla iso lasku, mutta eipähän tarvii sitten ainakaan ruveta arpomaan löytyykö multa sen jakson kaikki kirjat. Ja ite ostan kirjani Jameralta ( kauppa.jamera.net ) käytettynä, joten ei ihan niin kalliiksi sitten kuitenkaan tule!

      • pelastus...........

        Löytyykö sieltä kaikki kirjat? Minkä hintasia?


      • ikujhygtyuio
        pelastus........... kirjoitti:

        Löytyykö sieltä kaikki kirjat? Minkä hintasia?

        no voi v*ttu etkö muka itte osaa mennä jameran sivuille kattomaan. Kirjoja löytyy käytettynä myös näistä: huuto.net, tori.fi


      • ....................
        ikujhygtyuio kirjoitti:

        no voi v*ttu etkö muka itte osaa mennä jameran sivuille kattomaan. Kirjoja löytyy käytettynä myös näistä: huuto.net, tori.fi

        No kuule ku puhelimella ei oo nii helppo värkätä,ku on nii huono nettiyhteyski. Sori nyt, ku pilasin sun päiväs!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe