raskaus

diabetes -03

Hei! Olen 24vuotias 1tyypin diabeetikko ja nyt vauva haaveet päällimmäisenä ja ollaan nyt yritetty maalliskussta asti lasta. Vieläkään ei ole tärpännyt ja alkaa vähän hamittamaan ja suututtamaan että miksi ei voi tärpätä jo. Ajatuksia on tullut että onko musaa jokin vikana vai onko diabetes aiheuttanut mulle jotain vaurioita. Mulla on pitkäaikaisverensokeri ollut 7.4 viime kuussa se oli noussut kymmeneen. Ja nyt on kovat tarkkailut päällä! Joten vaikuttaako tuo pitkäaikais sokeri siis niin paljon ettei tahdo tulla raskaaksi. Olen nyt ollut tarkkana..mutta tressiä on myös paljon töiden takia..tämä on niin vaikeaa. Kun jtain oikein paljon haluaa niin ei vaan onnistu :(

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsekkaa tämä

      Hei!

      Diabetesliiton Kohtauspaikka on asiallinen foorumi. Siellä on oma Diabetes ja raskaus -osio, jossa on paljon keskusteluja, mm. Vauvakuumeilijat voisi kiinnostaa sinua. Jos haluaa osallistua keskusteluihin pitää rekisteröityä, lukea voi rekisteröitymättä. Suosittelen tutustumaan!

      http://keskustelu.diabetes.fi/index.php/board,5.0.html

    • Varovaisuutta!

      Koska olet ykköstyypin diabeetikko, älä missään nimessä noudata noita nimimerkki VP?:n ohjeita sillä hän on täysi maallikko jolla on ollut lievä kakkostyypin diabetes lyhyen aikaa. Noudata lääkärisi ohjeita jotta ei tulisi vahinkoja. Mikäli saat raskauden alulleen, lääkärin tarkkailu on entistä tärkeämpää.

    • Ole varovainen!

      Hei diabetes -03, olehan varovainen, älä huomioi noita VP?:n ohjeita mitenkään.
      Kuuntele ennemminkin lääkärin ohjeita ja noudata niitä.

    • Kauhistuttavaa!

      Veijo sinä olet itse räkänokka ja sinulla ei ole mitään oikeutta jaella hengenvaarallisia ohjeitasi kenellekään.

      Mikään vhh, lchf dietti ei todellakaan sovi diabeetikoille, ei erityisestikään raskaana oleville diabeetikoille.

      Aloittaja älä kuuntele tuota Veijoa, kuuntele mielummin diabeteshoitajaa/lääkäriä ja noudata heidän ohjeitaan.

    • VP?

      Kauhistuttavaa!

      Oliko sinulla jotain asiallistakin sanottavaa???

    • Painu jo muualle!

      Sinulla Veijo ei ole mitään asiallista sanottavaa. Raskautta suunnittelevat ja raskaana olevat naiset kuuntelevat ennemmin neuvolan hoitajaa, kuin sinunlaista idioottia.

      • diabetes -03

        Onkohan mulla mennyt nuo kommentit ihan ohi koska en niitä näe? Lueskelinkin tuota raskauskuumeilijat ryhmää ja tuli aika paljon hyödyllistä tietoa. Haluan todellakin ottaa hyvään hallintaan verensokerit että sitten kun raskaaksi tulen niin ei lapsella ole mitään hätää eikä tule mitään komplikaatioita. Ja nyt verensokeritkin ovat olleet hyviä ja pysyneet alle 10 kokoajan. Olen tosi tyytyväinen! Joten toivon että pitkäaikais sokerit olisi laskenut jo hyvälle mallille että raskauskin voisi jo tärpätä! :) kiitos teille vastanneille.


      • hp&v
        diabetes -03 kirjoitti:

        Onkohan mulla mennyt nuo kommentit ihan ohi koska en niitä näe? Lueskelinkin tuota raskauskuumeilijat ryhmää ja tuli aika paljon hyödyllistä tietoa. Haluan todellakin ottaa hyvään hallintaan verensokerit että sitten kun raskaaksi tulen niin ei lapsella ole mitään hätää eikä tule mitään komplikaatioita. Ja nyt verensokeritkin ovat olleet hyviä ja pysyneet alle 10 kokoajan. Olen tosi tyytyväinen! Joten toivon että pitkäaikais sokerit olisi laskenut jo hyvälle mallille että raskauskin voisi jo tärpätä! :) kiitos teille vastanneille.

        Veijon kommentit ovat palstan sääntöjen vastaisia ja ne (ja vastaukset niihin) poistetaan yleensä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe