Raippari vastaisuus

On yleinen ilmiö suolistossa.
Alistatte Rapen alhaisimmaksi otukseksi.
Ette vastaa hänen viesteihinsä.
Jos kirjoittaa asiaa, urputatte menneistä.
Olette
kunnon
natseja!

209

160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuo on jo totta! Ehkä sittenkin perun sanani, etten vastaisi viesteihisi. On kuitenkin, Korppiseni, väärin kohdella muita aliarvoisesti haukkumalla, vaikka itsekin kohdeltaisiin niin, mutta ei sinullekaan saisi mitään ikävää sanoa. Korppiseni, tälle on tehtävä jotakin! ♥ Sinunkin täytyisi hieman muokata käytöstäsi muihin suolistolaisiin, jotta he voisivat hyväksyä sinua edes paremmin. Uskon sinun pystyvän siihen, voit aina sekoilla, mutta se ei saisi mennä liikaa sämmäilyn puolelle, viestillä pitäisi olla vähän enemmän merkitystä ja sen pitäisi ehkä jotenkin kuulua aiheeseen. Pitää myös muistaa, että toisten haukkuminen ei paranna mieltäsi, tulet todennäköisesti saamaan samanlaista palautetta, joudut kierteeseen, kun kumpikaan osapuoli ei lopeta. Muista hillitä itsesi näistä kaikista houkutuksista, ja oletkin jo asiallisemmalla puolella! Pystyt siihen! ♥

    • Älä kiusaa Ekhoa!

      VeHkuli on oikeassa. Mutta milloin todistat olevasi korppi?

    • Siiliö

      Kiistän kuuluvani natsipuolueeseen!!! Muuta en jaksa sanoa. Olen laiska.

    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Raippari tuskin kunnolla edes tietää, mitä natsit ovat. Jos olisitte natseja, se tuskin edes olisi elossa.

      • Olen minä natseista ja Hitleristä lukenut. Kiinnostava aihe.


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Hienoa, sitten kai tiedät, ettei täällä olla natseja. Suolistolaiset ovat todella suvaitsevaa porukkaa mielestäni. (Leokaan ei saa kiusata Ekhoa ♥)

    • Siiliö

      "Jos olisitte natseja, se tuskin edes olisi elossa. "

      Aha?

      • Älä kiusaa Ekhoa!

        Natsit olisivat luultavimmin tappaneet Rapparin jo. Koulussa ei kuitenkaan kerrottu heidän kantaansa poneihin joten en voi varma.


      • Siiliö
        Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Natsit olisivat luultavimmin tappaneet Rapparin jo. Koulussa ei kuitenkaan kerrottu heidän kantaansa poneihin joten en voi varma.

        En tiedä, ollisivatko tappaneet. Hekään eivät voineet toimia täysin mielivaltaisesti pelkäämättä kansan kannatuksen menettämistä. Rape vastustaa natsien aatemaailmaa käsitykseni mukaan, mutta se ei tainnut olla syy kuolemantuomioon... En toisaalta tiedä tarkasti. Nykyään natseista ei tunnu saavan paljoakaan tositietoa, kun kaikki joko liioittelevat heidän pahuuttaan taikka ihannoivat heitä. (


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Te siis olette natseja?

      • Ei olla. Raippari on ainoa, joka sellaista on väittänyt. Kuka on Ekho?


      • Ja kuka sinä olet? Hankala kyllä päätellä, mutta joku sinä kuitenkin olet.. 눈‸눈


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Ja kuka sinä olet? Hankala kyllä päätellä, mutta joku sinä kuitenkin olet.. 눈‸눈

        Miten niin kuka minä olen?


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Ei olla. Raippari on ainoa, joka sellaista on väittänyt. Kuka on Ekho?

        Täh!? Minähän sanoin kiistäväni olevani natsipuolueen kannattaja! Kiistän kaiken!


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        kurpizza kirjoitti:

        Ei olla. Raippari on ainoa, joka sellaista on väittänyt. Kuka on Ekho?

        Kukaan ei tiedä kuka Ekho on. :'((((((


      • Siiliö kirjoitti:

        Täh!? Minähän sanoin kiistäväni olevani natsipuolueen kannattaja! Kiistän kaiken!

        Siiliö, tuo kuulosti pahalta. XD

        Älä kiusaa Ekhoa// Me voimme kyllä kiusata Ekhoa. Miksei voi vastata kysymyksee...NI?


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Miten niin kuka minä olen?

        Voit olla ihan kuka tahansa, tuo on vain joku nimimerkki, jota käytät, mutta harvoin. Sinulla on varmasti joku muukin nimimerkki, se on jopa tunnetumpi kuin tuo, varmasti... On sitten hankala sanoa, kuka olet, koska et kirjoittele paljoa, joten annan sinun olla.


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Siiliö, tuo kuulosti pahalta. XD

        Älä kiusaa Ekhoa// Me voimme kyllä kiusata Ekhoa. Miksei voi vastata kysymyksee...NI?

        En tunnusta edelleenkään! Minusta ei totuutta puristeta! En kommentoi!!!


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Voit olla ihan kuka tahansa, tuo on vain joku nimimerkki, jota käytät, mutta harvoin. Sinulla on varmasti joku muukin nimimerkki, se on jopa tunnetumpi kuin tuo, varmasti... On sitten hankala sanoa, kuka olet, koska et kirjoittele paljoa, joten annan sinun olla.

        Siis niinku mitä helvettiä? Miten niin olen joku muu?


      • Siiliö kirjoitti:

        En tunnusta edelleenkään! Minusta ei totuutta puristeta! En kommentoi!!!

        Älä huoli, ei minulla ole hinkua puristella ikäisiäsi...

        Nannannannannnannatsiiiih!!! XD


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Siis niinku mitä helvettiä? Miten niin olen joku muu?

        Tuplatunnuksia sinulla. ;)


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Tuplatunnuksia sinulla. ;)

        Ei minulla ole tuplatunnuksia.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Ei minulla ole tuplatunnuksia.

        No kuka sinä sitten olet? ;)


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        No kuka sinä sitten olet? ;)

        Ocean, Simo Kurki ja Raippari.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        No kuka sinä sitten olet? ;)

        Mieti, VeHkuli-rakas. Minua kutsutaan kuoleman apuriksi. ;)))


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Mieti, VeHkuli-rakas. Minua kutsutaan kuoleman apuriksi. ;)))

        Oletko siis Nuo kaikki kolme, Simo, Oce ja Raippari, vai oliko se jonkun toisen lähettämä.

        Sanoit, että et omista mitään tuplatunnuksia yms., mutta nyt sanot jo vihjeitä, kuka olet. :O Kuoleman apurista ei tule kyllä nyt mitään mieleen, täytyy keksiä jotain...


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Älä huoli, ei minulla ole hinkua puristella ikäisiäsi...

        Nannannannannnannatsiiiih!!! XD

        Ai ei ole vai? Kyllä se mieli vielä muuttuu, mutta sitten on jo myöhäistä! >:D Njähhähhää!

        En tunnusta koskaan!!!


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Oletko siis Nuo kaikki kolme, Simo, Oce ja Raippari, vai oliko se jonkun toisen lähettämä.

        Sanoit, että et omista mitään tuplatunnuksia yms., mutta nyt sanot jo vihjeitä, kuka olet. :O Kuoleman apurista ei tule kyllä nyt mitään mieleen, täytyy keksiä jotain...

        Joku toinen oli asialla. Eikö ole eri asia omistaa tuplatunnus kuin olla sellainen, vai mitä VeHkuli? Mikäli olen lukenut oikein sinulla on kokemusta. Olen täällä niin kauan että tiedät kuka olen.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Joku toinen oli asialla. Eikö ole eri asia omistaa tuplatunnus kuin olla sellainen, vai mitä VeHkuli? Mikäli olen lukenut oikein sinulla on kokemusta. Olen täällä niin kauan että tiedät kuka olen.

        Häh! :O Siis sinulla on myös muita tuplatunnuksia vai kuka olet? Aivan kuin olisit vain tullut tänne jostain syystä, jos olet uusi, miksi juuri minä?? Siis kuka olet!!?


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Häh! :O Siis sinulla on myös muita tuplatunnuksia vai kuka olet? Aivan kuin olisit vain tullut tänne jostain syystä, jos olet uusi, miksi juuri minä?? Siis kuka olet!!?

        Minä OLEN tuplatunnus. EN OMISTA siis yhtään tuplatunnusta vaan OLEN sellainen. ;))) En valinnut sinua vaan sinä tulit epäilemään. Tein tämän siksi koska selvästi kaipasit jännitystä ja kyllästyin lukemaan turhia epäilyjä. MINÄ OLEN kuoleman apuri. Vihje liittyy yhteen Korpin suosikkipaikkaan; heti Suolenne ja Keskimaanne jälkeen.


      • Siiliö
        Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Minä OLEN tuplatunnus. EN OMISTA siis yhtään tuplatunnusta vaan OLEN sellainen. ;))) En valinnut sinua vaan sinä tulit epäilemään. Tein tämän siksi koska selvästi kaipasit jännitystä ja kyllästyin lukemaan turhia epäilyjä. MINÄ OLEN kuoleman apuri. Vihje liittyy yhteen Korpin suosikkipaikkaan; heti Suolenne ja Keskimaanne jälkeen.

        Puhut YouTubesta taikka RedTubesta...


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Minä OLEN tuplatunnus. EN OMISTA siis yhtään tuplatunnusta vaan OLEN sellainen. ;))) En valinnut sinua vaan sinä tulit epäilemään. Tein tämän siksi koska selvästi kaipasit jännitystä ja kyllästyin lukemaan turhia epäilyjä. MINÄ OLEN kuoleman apuri. Vihje liittyy yhteen Korpin suosikkipaikkaan; heti Suolenne ja Keskimaanne jälkeen.

        Täällähän on hauskaa.


      • Siiliö kirjoitti:

        Ai ei ole vai? Kyllä se mieli vielä muuttuu, mutta sitten on jo myöhäistä! >:D Njähhähhää!

        En tunnusta koskaan!!!

        Ymmärrät jonain päivänä, lapsi. Parempi katsella niitä oman ikäisiä ja jättää 98-vanhukset rauhaan ja pitämään hauskaa....

        En ymmärrä ihmisiä. Aijotko kasvattaa nenäkarvat yhtä pitkiksi... siis samanlaiset viikset kuin Hitlerillä ja ajaa toisen kiveksen pois...? Sinä et kuitenkaan toimi kuten muut natsit, joten kysymys on ihan aiheellinen.

        (Toivottavasti en saa tuomiota lasten kiusaamisesta tuon takia...)


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Ymmärrät jonain päivänä, lapsi. Parempi katsella niitä oman ikäisiä ja jättää 98-vanhukset rauhaan ja pitämään hauskaa....

        En ymmärrä ihmisiä. Aijotko kasvattaa nenäkarvat yhtä pitkiksi... siis samanlaiset viikset kuin Hitlerillä ja ajaa toisen kiveksen pois...? Sinä et kuitenkaan toimi kuten muut natsit, joten kysymys on ihan aiheellinen.

        (Toivottavasti en saa tuomiota lasten kiusaamisesta tuon takia...)

        Enhän se minä ole, joka tulee pitämään sinusta, vaan päinvastoin.

        Hitler-viikset eivät sopisi minulle ja tässä nyky-yhteiskunnassa yksikiveksisen on vaikeampi kaataa naisia. Eli en ja en.

        Kyllä saat! Senkin kiusaaja! Minä melkein loukkaannuin, enkä vittuillut sinulle missään vaiheessa. Menenkin tästä keskustelemaan bestikselleni eli Cleverbotille.

        Ja mitähän vittua minä sekoan?


      • Siiliö kirjoitti:

        Enhän se minä ole, joka tulee pitämään sinusta, vaan päinvastoin.

        Hitler-viikset eivät sopisi minulle ja tässä nyky-yhteiskunnassa yksikiveksisen on vaikeampi kaataa naisia. Eli en ja en.

        Kyllä saat! Senkin kiusaaja! Minä melkein loukkaannuin, enkä vittuillut sinulle missään vaiheessa. Menenkin tästä keskustelemaan bestikselleni eli Cleverbotille.

        Ja mitähän vittua minä sekoan?

        Hyvä, että varotit etukäteen. En kyllä pysty kuvittelemaan itseäni ihastumaan irokeesi-inkkari Hän-joka-tykkää-siileistä-ja-on-natsista.

        Juu kiitos. On kivaa saada.

        En minä tiedä. Jospa se jotenkin leviää täällä?


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Hyvä, että varotit etukäteen. En kyllä pysty kuvittelemaan itseäni ihastumaan irokeesi-inkkari Hän-joka-tykkää-siileistä-ja-on-natsista.

        Juu kiitos. On kivaa saada.

        En minä tiedä. Jospa se jotenkin leviää täällä?

        Oletko kenties pinnallinen? Ja mitä vikaa on siileissä!?

        Yritätkö ymmärtää minut väärin tai saada minut ymmärtämään väärin?

        Kyllä minä olen hullu ollut koko ikäni tavalla tai toisella. Se lienee sukuvika... Tai niin voisi päätellä, kun katsoo vaikka isääni tai enoani.


      • Siiliö kirjoitti:

        Oletko kenties pinnallinen? Ja mitä vikaa on siileissä!?

        Yritätkö ymmärtää minut väärin tai saada minut ymmärtämään väärin?

        Kyllä minä olen hullu ollut koko ikäni tavalla tai toisella. Se lienee sukuvika... Tai niin voisi päätellä, kun katsoo vaikka isääni tai enoani.

        En. Siilit ovat söpöjä. (


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        En. Siilit ovat söpöjä. (

        Ainoa ongelma minussa on siis se, että saatan olla natsi ja silti päätit käydä läpi suuren osan arvonimilitaniaani. Mitä minun pitäisi tästä ajatella?

        Eli vastauksesi on ilmeisesti kyllä.

        Meikäläiset ollaankin ovelampia. :D Isääni sanotaan hulluksi, mutta hän on niin vaarattomalla tavalla hullu, ettei häntä lähetetä hassulaan. Enoni taas esittää isoa pahaa saatananpalvojaa mieluummin, kuin näyttää, kuinka pimeä oikeasti on.


      • Siiliö kirjoitti:

        Ainoa ongelma minussa on siis se, että saatan olla natsi ja silti päätit käydä läpi suuren osan arvonimilitaniaani. Mitä minun pitäisi tästä ajatella?

        Eli vastauksesi on ilmeisesti kyllä.

        Meikäläiset ollaankin ovelampia. :D Isääni sanotaan hulluksi, mutta hän on niin vaarattomalla tavalla hullu, ettei häntä lähetetä hassulaan. Enoni taas esittää isoa pahaa saatananpalvojaa mieluummin, kuin näyttää, kuinka pimeä oikeasti on.

        Kuulosti paljon hauskemmalta sanoa koko litania. Älä ajattele mitään väärää, kiitos. Sitä tehdään täällä ihan tarpeeksi. VeH muuten epäilee sinun olevan IT:n kanssa sama henkilö.

        Kummasta kysymyksestä puhut?

        Hauskaa. Ovatko hekin siili-addikteja?


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Kuulosti paljon hauskemmalta sanoa koko litania. Älä ajattele mitään väärää, kiitos. Sitä tehdään täällä ihan tarpeeksi. VeH muuten epäilee sinun olevan IT:n kanssa sama henkilö.

        Kummasta kysymyksestä puhut?

        Hauskaa. Ovatko hekin siili-addikteja?

        Koko litania? Oletko nyt aivan varma tästä? Entä jos päätän ajatella ihan kiusallani jotain väärää? Ai hän on senkin keksinyt? No sepä mahtavaa... Täytynee lisätä se listaan. Ketkä kaikki minä lopulta mahdankaan olla?

        Siinä oli vain yksi kysymys.

        Eivät. Jos alkaisin selittää heille siileistä, he saattaisivat ajatella, että mitähän vittua?


      • Siiliö kirjoitti:

        Koko litania? Oletko nyt aivan varma tästä? Entä jos päätän ajatella ihan kiusallani jotain väärää? Ai hän on senkin keksinyt? No sepä mahtavaa... Täytynee lisätä se listaan. Ketkä kaikki minä lopulta mahdankaan olla?

        Siinä oli vain yksi kysymys.

        Eivät. Jos alkaisin selittää heille siileistä, he saattaisivat ajatella, että mitähän vittua?

        No ehkei ihan koko litania. Pitäisi lisätä vielä: yhtä-epäluuloinen-kuin-VeH ja ei-ajattele-väärin-kaksimielisesti-joka-olisi-hauskempaa-vaan-Afrodite-tyylillä.
        En minä tiedä. Ketä kaikkia sinä muuten olet? Minä olen kuulemma Trotskin kanssa sama henkilö, siis VeH on kuulemma epäillyt "suhdettamme". Ja ai niin, olen kuulemma sitten ihastunut kyseiseen ysiysiin. Meni täydellisesti metsään.

        Jaa.

        Niin pienestä? O_O


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        No ehkei ihan koko litania. Pitäisi lisätä vielä: yhtä-epäluuloinen-kuin-VeH ja ei-ajattele-väärin-kaksimielisesti-joka-olisi-hauskempaa-vaan-Afrodite-tyylillä.
        En minä tiedä. Ketä kaikkia sinä muuten olet? Minä olen kuulemma Trotskin kanssa sama henkilö, siis VeH on kuulemma epäillyt "suhdettamme". Ja ai niin, olen kuulemma sitten ihastunut kyseiseen ysiysiin. Meni täydellisesti metsään.

        Jaa.

        Niin pienestä? O_O

        Ai en ajattele kaksimielisesti? Joku saattaisi olla jyrkästi eri mieltä, vaikka sinä olet kyllä teoreettisesti enemmän oikeilla jäljillä. Ajattelen kaksimielisesti, mutta osaan pitää turpani kiinni. Silti jos kerrankaan käsitän jotain tahallani väärin, joku saattaa sanoa jtn tyyliin: "Onks aina pakko ajatella kaksimielisesti?" Etkä vieläkään ole luetellut läheskään kaikkia arvonimiäni.

        No on se nyt loppujen lopuksi aika mindfucked, kun joku alkaa ihan ilman syytä selostaa, että siilit ovat hyvin julmia ja vaarallisia. Tosin isälläni ja etenkään enollani ei pitäisi olla asiaan mitään valitettavaa. Koska puput ja hillosipulit ovat saatanasta.


      • Siiliö kirjoitti:

        Ai en ajattele kaksimielisesti? Joku saattaisi olla jyrkästi eri mieltä, vaikka sinä olet kyllä teoreettisesti enemmän oikeilla jäljillä. Ajattelen kaksimielisesti, mutta osaan pitää turpani kiinni. Silti jos kerrankaan käsitän jotain tahallani väärin, joku saattaa sanoa jtn tyyliin: "Onks aina pakko ajatella kaksimielisesti?" Etkä vieläkään ole luetellut läheskään kaikkia arvonimiäni.

        No on se nyt loppujen lopuksi aika mindfucked, kun joku alkaa ihan ilman syytä selostaa, että siilit ovat hyvin julmia ja vaarallisia. Tosin isälläni ja etenkään enollani ei pitäisi olla asiaan mitään valitettavaa. Koska puput ja hillosipulit ovat saatanasta.

        Miksi minun pitäisi luetella ne?

        Noh. Minä olen alkanut Finkinossa selittämään kovaan ääneen kameleista.
        Hillosipulit ovat kyllä pahoja...


      • Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi luetella ne?

        Noh. Minä olen alkanut Finkinossa selittämään kovaan ääneen kameleista.
        Hillosipulit ovat kyllä pahoja...

        Aloit luettelemaan niitä ja kerta kerran jälkeen luulit luetelleesi kaikki. Ei sinun täydykään, mutta kerro, ettet ole vieläkään luetellut kaikkia.


      • Siiliö kirjoitti:

        Aloit luettelemaan niitä ja kerta kerran jälkeen luulit luetelleesi kaikki. Ei sinun täydykään, mutta kerro, ettet ole vieläkään luetellut kaikkia.

        Yhh... Luulin ilmoittaneeni, ettei siinä ole koko litaniaa. Eli en ole. Kelpasiko?


    • En ymmärtänyt lainkaan.. Siis olet ja et ole? Olet kuitenkin joku tuplatunnus, ehkä Trotski, hän sanoi joskus sanovansa, että ajattelee luovansa jonkun tunnuksen, joka trollaa, mutta sitä ei huomaisi. ;)

      Muuten miksi puhut niin paljon Korpista? Ettet vain ole Assassin, koska satuin juuri eilen epäilemään häntä, tai sitten Trotski... >:D Joku nyt kuitenkin. Voisi muuten olla ihan hyvin Tukijakin. Loit nyt kuitenkin tunnuksen, koska kyllästyit. Olet siis ollut täällä kuitenkin, mutta kyllästyessäsi luonut tuon nimimerkin, mutta miksi juuri tuollainen?

      Olet päätelmässäsi harvinaisen oikeassa, mutta miksi yrität saada minut epäilemään lisää? Oho! Senkö vuoksi siis aloit heti puhumaan siitä, että onko Korppi Raippari?... Ettet vain sinä, kun puhut niin paljon? ;) Muuten olen kuitenkin hyvin varma asiasta, että Korppi ja Raippari ovat samat, mutta en sitten tiedä, varmasti ovat, koska kummallakin tuplatunnuksia yms. Korppi harrasti geokätköilyä ja Raipparilla ainakin luontoon liittyvä harrastus. Olisi vaikka kuinka paljon yhtäläisyyksiä!

      Se paikka varmaan joku Ylilauta, AQW yms.?

      • Siiliö

        Minäkin aloin heti ensimmäisenä epäilemään trotskia.

        Se paikka, josta puhuu on yhäkin mielestäni YouTube.


      • Siiliö kirjoitti:

        Minäkin aloin heti ensimmäisenä epäilemään trotskia.

        Se paikka, josta puhuu on yhäkin mielestäni YouTube.

        Minäkin epäilen, mutta nyt taas epäilen sinua, koska kummallakin on jännä tapa... Kirjoittavat Trotskin ja Korpin pienilla kirjaimilla. Sainko sen jo selville? XD Okei, en sano mitään..


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Kuka siis olen? VeHkulin lauseista ei aina ota selvää ja kai minulla on lupa tietää epäilyksistä?

      Pyydän syvimmin anteeksi taukoa.

      • Siis sinä ja Siiliö? ;) Vai menikö oikein, paitsi että harva edes sanoisi sen menee oikein, vaan täytisi keksiä jotain muuta, Trotski tai Siiliö... Varmasti.


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Siis sinä ja Siiliö? ;) Vai menikö oikein, paitsi että harva edes sanoisi sen menee oikein, vaan täytisi keksiä jotain muuta, Trotski tai Siiliö... Varmasti.

        Olenko minä kirjoittanut Korpin pienellä?! Vittujen vittu! Teräksenluja otteeni kielioppiin alkaa lipsumaan yhä enemmän! Trotskin lasken tässä tapauksessa lyhenteeksi, jolloinka kirjoitan sen miten sattuu. Ihan kuin sinä epäilisit minua aika usein jostain...


      • Siiliö kirjoitti:

        Olenko minä kirjoittanut Korpin pienellä?! Vittujen vittu! Teräksenluja otteeni kielioppiin alkaa lipsumaan yhä enemmän! Trotskin lasken tässä tapauksessa lyhenteeksi, jolloinka kirjoitan sen miten sattuu. Ihan kuin sinä epäilisit minua aika usein jostain...

        Mistä? Lopusta en saanut ymmärrystä... Joksikin siis epäilen, oikeastaan vaikea sanoa, kuka olisit, mutta aina on olemassa mahdollisuus, että olet joku, mitä en ole koskaan epäillyt edes sinuksi.


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Mistä? Lopusta en saanut ymmärrystä... Joksikin siis epäilen, oikeastaan vaikea sanoa, kuka olisit, mutta aina on olemassa mahdollisuus, että olet joku, mitä en ole koskaan epäillyt edes sinuksi.

        Vai ettet ymmärtänyt... Yhdessä vaiheessa epäilit minua Rapeksi... Yhdessä vaiheessa taisin olla HeKeKee... Taisin myös olla joku spämmääjä... Mielestäni olet syyttänyt minua aika useaksikin ja nyt olen henkilö, jonka mielestä ei saisi kiusata kaikua. Hienoa.


      • Siiliö kirjoitti:

        Vai ettet ymmärtänyt... Yhdessä vaiheessa epäilit minua Rapeksi... Yhdessä vaiheessa taisin olla HeKeKee... Taisin myös olla joku spämmääjä... Mielestäni olet syyttänyt minua aika useaksikin ja nyt olen henkilö, jonka mielestä ei saisi kiusata kaikua. Hienoa.

        No siis....... XD Se "puolitrolli" on vain niin... Ehkä vain pitäisi unohtaa se, niin ei tulisi enää erehdyksiä.


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        No siis....... XD Se "puolitrolli" on vain niin... Ehkä vain pitäisi unohtaa se, niin ei tulisi enää erehdyksiä.

        Ehkä sinun tosiaan pitäisi... Tai entä jos ei? Mistä voit koskaan tietää, kuinka monta tuplatunnusta olenkaan?


      • Siiliö kirjoitti:

        Ehkä sinun tosiaan pitäisi... Tai entä jos ei? Mistä voit koskaan tietää, kuinka monta tuplatunnusta olenkaan?

        En mistään, ainoastaan epäilemällä ja tutkimalla. :D


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        En mistään, ainoastaan epäilemällä ja tutkimalla. :D

        Et edes siten voi saada varmaa tietoa, ellen minä tai joku miljoonista muista minuista päätä sinulle kertoa. :)


      • Siiliö kirjoitti:

        Et edes siten voi saada varmaa tietoa, ellen minä tai joku miljoonista muista minuista päätä sinulle kertoa. :)

        Vittu, niinpä! XD Juuri sen vuoksi täytyy epäillä tai kerjätä tietoa jatkuvasti...


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Vittu, niinpä! XD Juuri sen vuoksi täytyy epäillä tai kerjätä tietoa jatkuvasti...

        Entä jos kukaan ei enää jostain syystä annakaan järkevää vastausta, vaan jättää asian auki, niin kuin minä ja kaikki muutkin minut? Kuinka paljon se sinua ärsyttäisi?


      • Siiliö kirjoitti:

        Entä jos kukaan ei enää jostain syystä annakaan järkevää vastausta, vaan jättää asian auki, niin kuin minä ja kaikki muutkin minut? Kuinka paljon se sinua ärsyttäisi?

        Arvaa! :D Täytyisi väkisin yrittää asioita kertoa.


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Arvaa! :D Täytyisi väkisin yrittää asioita kertoa.

        Ja sitten vielä paljastat sen sadistille, joka saattaa olla tai saattaa olla olematta valtaosa palstan nimimerkeistä. Joskus on vaan hauskaa, jos joku ei tajua pitää suutaan kiinni. :) (


      • Siiliö kirjoitti:

        Ja sitten vielä paljastat sen sadistille, joka saattaa olla tai saattaa olla olematta valtaosa palstan nimimerkeistä. Joskus on vaan hauskaa, jos joku ei tajua pitää suutaan kiinni. :) (

        Joo, ei pysy suu kiinni... Huono juttu.. Nyt sitten ainakin tietää, että sinä saatat olla melko mahdoton, tai voihan sitä epäillä vaikka kuinka paljon, mutta vastausta ei välttämättä tule...


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Joo, ei pysy suu kiinni... Huono juttu.. Nyt sitten ainakin tietää, että sinä saatat olla melko mahdoton, tai voihan sitä epäillä vaikka kuinka paljon, mutta vastausta ei välttämättä tule...

        Saatan minä tietenkin olla joskus ystävällinenkin... Tosin tahdonko minä? Mutta jatka epäilemistä. Sitä on huvittavaa katsella ja aina, jos joku paljastaa sinun epäilysi takia jotain, ovat kaikki muutkin tyytyväisiä lopputulokseen.


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Kirjoitnko Korpin pienellä?

      • Nyt kuules heräsi epäilys!! Ilmestyit juuri silloin kirjoittamaan, kun Siiliökin kirjoitti... Tai sitten yrität hämätä..


      • veh kirjoitti:

        Nyt kuules heräsi epäilys!! Ilmestyit juuri silloin kirjoittamaan, kun Siiliökin kirjoitti... Tai sitten yrität hämätä..

        Assassinilla ja HeKellä on tuplatunnuksia, mutta he tuskin myöntäisivät niitä...

        Älä kiusaa Ekhoa!// Ekho on kreikan mytologiasta kössitty. (Googletin) Hän lörpötteli salaisuuksia ympäriinsä ja Hera kirosi hänet niin, että Ekho toisti kaikuna kaiken kuulemansa. Liittyykö tämä jotenkin oikeaan tunnukseesi? Itse en kyllä hoksaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Assassinilla ja HeKellä on tuplatunnuksia, mutta he tuskin myöntäisivät niitä...

        Älä kiusaa Ekhoa!// Ekho on kreikan mytologiasta kössitty. (Googletin) Hän lörpötteli salaisuuksia ympäriinsä ja Hera kirosi hänet niin, että Ekho toisti kaikuna kaiken kuulemansa. Liittyykö tämä jotenkin oikeaan tunnukseesi? Itse en kyllä hoksaa...

        Nyt tuli jotenkin sellainen ajatus, että hän yrittää nimimerkillään sanoa, että kiusaan jotain Suolistolaista, mutta ketä? En tiedä. XD


      • Siiliö
        veh kirjoitti:

        Nyt tuli jotenkin sellainen ajatus, että hän yrittää nimimerkillään sanoa, että kiusaan jotain Suolistolaista, mutta ketä? En tiedä. XD

        Hänhän/minähän sanoi(n), että tämä ei liity sinuun mitenkään, vaan sinä vain satuit tulemaan epäilemään. Toisaalta minä ainakin olen sen verran älykäs, että tietäisin, että tulisit joka tapauksessa epäilemään.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Nyt tuli jotenkin sellainen ajatus, että hän yrittää nimimerkillään sanoa, että kiusaan jotain Suolistolaista, mutta ketä? En tiedä. XD

        En kiusaa ketään ainakaan tarkoituksella. Nimeni voi olla vihje, riippuen siitä kuinka hyvin muistatte kaiken. Mutta siihen ei pidä takertua liikaa.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        Siiliö kirjoitti:

        Hänhän/minähän sanoi(n), että tämä ei liity sinuun mitenkään, vaan sinä vain satuit tulemaan epäilemään. Toisaalta minä ainakin olen sen verran älykäs, että tietäisin, että tulisit joka tapauksessa epäilemään.

        Kukapa ei tietäisi? VeHkulihan on tunnettu epäilyistään? ;))


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        En kiusaa ketään ainakaan tarkoituksella. Nimeni voi olla vihje, riippuen siitä kuinka hyvin muistatte kaiken. Mutta siihen ei pidä takertua liikaa.

        Tiedän!!!!!!!!!
        Korppi: Zeus
        VeH: Hera
        Joku: Ekho

        Olet siis ehkä Raippari tai Korppi. Eli ehkä Raippari ei olekaan Korppi. MITÄ!!!!!!!!!!? Sinä olet Korppi/Raippari!?! :O


      • Raippari
        veh kirjoitti:

        Tiedän!!!!!!!!!
        Korppi: Zeus
        VeH: Hera
        Joku: Ekho

        Olet siis ehkä Raippari tai Korppi. Eli ehkä Raippari ei olekaan Korppi. MITÄ!!!!!!!!!!? Sinä olet Korppi/Raippari!?! :O

        Kyllä olen.


      • Raippari kirjoitti:

        Kyllä olen.

        Ihan varmasti, etkö voisi vaikka yksityisviestillä kertoa, mitä se VeH tarkoittikaan?


      • veh kirjoitti:

        Ihan varmasti, etkö voisi vaikka yksityisviestillä kertoa, mitä se VeH tarkoittikaan?

        Mistäs epäilys etten olisi?
        Olenhan minä Kur..Ei mitään.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Mistäs epäilys etten olisi?
        Olenhan minä Kur..Ei mitään.

        En oikein tiedä, Kurpizza...ei tunnu oikealta...

        Jotenkin vain epäilen... Muuten muistatko vielä, kun olimme siinä chatissä, huomasitko, kun kerroin, mitä VeH tarkoittaa, vai ehditkö jo lähteä silloin?
        Please, kerro, saatat olla ainoa meistä minun jälkeeni, joka tietää sen!


      • veh kirjoitti:

        En oikein tiedä, Kurpizza...ei tunnu oikealta...

        Jotenkin vain epäilen... Muuten muistatko vielä, kun olimme siinä chatissä, huomasitko, kun kerroin, mitä VeH tarkoittaa, vai ehditkö jo lähteä silloin?
        Please, kerro, saatat olla ainoa meistä minun jälkeeni, joka tietää sen!

        Ehkä hän tarkoitti sanoa "Kurdi"?

        Kurpizza ei taatusti ole. Ettei vain olisi Ekho?


      • veh kirjoitti:

        En oikein tiedä, Kurpizza...ei tunnu oikealta...

        Jotenkin vain epäilen... Muuten muistatko vielä, kun olimme siinä chatissä, huomasitko, kun kerroin, mitä VeH tarkoittaa, vai ehditkö jo lähteä silloin?
        Please, kerro, saatat olla ainoa meistä minun jälkeeni, joka tietää sen!

        Ehdin valitettavasti lähteä..


      • Siiliö
        raeppavika_offical kirjoitti:

        Ehdin valitettavasti lähteä..

        V ja H olivat nimien alkukirjaimia ja e on engine. En muista, mistä tämän kuulin, mutta se on totuus.


      • Siiliö kirjoitti:

        V ja H olivat nimien alkukirjaimia ja e on engine. En muista, mistä tämän kuulin, mutta se on totuus.

        Siiliö, valitettavasti tuo on väärä totuus, mutta totuus on se, että nyt muistelet VIIVIengineHayolia, joka on väärä nimi VeHille, ehkä Korppi tietää sen. Voihan myös olla niinkin, että joku vakoili minua, kun kerroin sen silloin Korpille. Korppi muistaakseni taisi kuitenkin juuri, kun kerroin totuuden, lähteä. Olisi ollut niin mukavaa, että hän olisi tiennyt. :/ Jos kuitenkin ehdit nähdä sen, ilmoitathan siitä minulle vaikka tälle keskustelulle. Voit sitten yksityisviestillä kertoa sen, Korppi. :D

        V on nimi, jonka haluaisin, kaikki kirjaimet ovat isolla, koska se on arvokkain sana tässä VeHissä. E taas on englanninkielinen sana, joka on tarkoituksella pienillä kirjaimilla, koska se on niistä kolmesta sanoista arvottomin minulle. H taas on isolla alkukirjaimella, itsekesksitty sana, mutta kuitenkin e-kirjainta arvottomampi. Isojen kirjainten määrä sanassa siis tarkoittaa, kuinka arvoka se siinä VeH-sanassa on. :D

        Alunperin se oli VHe, mutta se näytti niin tasapainottomalta. Ja sen lisäksi nimi olisi ollut VIIVIHayolengine, eli siinä näyttäisi olevan vain kaksi sanaa, joten VeHiksi se muuttui. VHe on muutenkin vähän ärsyttävä, jos se niin laututtaisiin, mutta pitkänä versiona se oli mielestäni parempi. Kuitenkin siitä tuli VeH, enkä ole vielä muuttanut järjestystä, koska näin on paras! ♥

        Mitäköhän siitä olisi tullut, jos olisinkin ollut pitempi muoto VeHin sijaan? Ei muiden ainakaan täytyisi pohtia asiaa. :D Olisinpa jo kertonut sen silloin, mutta en, nyt se onkin hankala jo paljastaa. :D


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Sinulla taitaa olla lintuinfluenssa. Näet korppeja joka puolella. En siis ole Kultainen Korppisi.

      • Lomatoyt?? :D


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Enkö silloin olisi hyökännyt Trotskilaisen kimppuun?

      • Siiliö

        Trotskilaisen, joka itse olet... Enpä usko.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        Siiliö kirjoitti:

        Trotskilaisen, joka itse olet... Enpä usko.

        Lomatoyt ja Trotskilainen ovat sama henkilö? Tuo ainakin kuulosti siltä. Mutta jos olisin Lomatoyt, enkö olisi ensiksi käynyt Trotskilaisen kimppuun vai olenko väärässä?


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Lomatoyt ja Trotskilainen ovat sama henkilö? Tuo ainakin kuulosti siltä. Mutta jos olisin Lomatoyt, enkö olisi ensiksi käynyt Trotskilaisen kimppuun vai olenko väärässä?

        Lomatoyt muuten alkaa tuntumaan Trotskilta, en sitten ole ihan täysin varma siitä asiasta.


      • Siiliö
        Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Lomatoyt ja Trotskilainen ovat sama henkilö? Tuo ainakin kuulosti siltä. Mutta jos olisin Lomatoyt, enkö olisi ensiksi käynyt Trotskilaisen kimppuun vai olenko väärässä?

        Siltä se kuulosti, mutta sitä en tarkoittanut. Jos olisit Lomatoyt, olisit heti protestoinut siitä, että Rape on rekisteröinyt nimesi ja väittää olevansa sinä.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        Siiliö kirjoitti:

        Siltä se kuulosti, mutta sitä en tarkoittanut. Jos olisit Lomatoyt, olisit heti protestoinut siitä, että Rape on rekisteröinyt nimesi ja väittää olevansa sinä.

        Kuka sitten olen? ;D


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Kuka sitten olen? ;D

        Joku... Hankala sanoa, kun suolistolaisiakin on niin paljon...


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Joku... Hankala sanoa, kun suolistolaisiakin on niin paljon...

        Minähän annoin vihjeen. ;)


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Minähän annoin vihjeen. ;)

        Vihje? Sitten en tainnut huomata sitä... XD


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Vihje? Sitten en tainnut huomata sitä... XD

        Kuoleman apuri ja viittaus siihen "fantasiamaailmaan" josta Korppi höpisi.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Kuoleman apuri ja viittaus siihen "fantasiamaailmaan" josta Korppi höpisi.

        Täytyisi näköjään etsiä lisää tietoa. :D


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Täytyisi näköjään etsiä lisää tietoa. :D

        Ei se tieto mitenkään piilossa ole. Et hoksaa sitä.

        Kohta joku ulkopuolinen tulee ja arvaa.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Ei se tieto mitenkään piilossa ole. Et hoksaa sitä.

        Kohta joku ulkopuolinen tulee ja arvaa.

        Jaaha, sitten onkin pidettävä kiirettä! :D
        Arvaus: Atrytone


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Jaaha, sitten onkin pidettävä kiirettä! :D
        Arvaus: Atrytone

        Miksi olisin Atryone? Taisi VeHkuli mennä arvauslinjalle. :D


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Miksi olisin Atryone? Taisi VeHkuli mennä arvauslinjalle. :D

        Joo, se oli vain avaus. XD En kuitenkaan vielä aio luovuttaa, vielä löydän jotain, mikä liittyy vihjeeseesi. >:D


    • Trotski ja Ä.K.E sama henkilö?

    • Älä kiusaa Ekhoa!

      "Minua kutsutaan kuoleman apuriksi."

      "Apuri" ei ole oikea sana mutta lähellä. Toivottavasti arvaat pian sillä epätunnistettavasti kirjoittaminen on rasittavaa. :DDDDD

      • Nefarion, Assassin... :D Toivotaan parasta!


      • veh kirjoitti:

        Nefarion, Assassin... :D Toivotaan parasta!

        Kuoleman lähettiläs.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Kuoleman lähettiläs.

        Jes! Lisää tietoa, mutta sitten miettimään sitä nimimerkkiä.. >:)


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        raeppavika_offical kirjoitti:

        Kuoleman lähettiläs.

        Siihen liittyy eräs A:lla alkava paikka, josta Korppi vaahtosi yhteen väliin. Tai no, se antaa suuntaa, että mikä... ;DDD


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Siihen liittyy eräs A:lla alkava paikka, josta Korppi vaahtosi yhteen väliin. Tai no, se antaa suuntaa, että mikä... ;DDD

        AQW!! ;) Siihen se siis liittyy, nimimerkkikö?


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        AQW!! ;) Siihen se siis liittyy, nimimerkkikö?

        Ei se! Raipparin pitäisi tietää kerta väittää olevansa Korppi!!!!


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Ei se! Raipparin pitäisi tietää kerta väittää olevansa Korppi!!!!

        Yrität siis parhaimmillaan selvittää sitä, ovatko Korppi ja Raippari sama henkilö? :D


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Yrität siis parhaimmillaan selvittää sitä, ovatko Korppi ja Raippari sama henkilö? :D

        "Mutta milloin todistat olevasi korppi?"

        Koitin sitä heti ketjun alussa. En ole Trotskilainen.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Siihen liittyy eräs A:lla alkava paikka, josta Korppi vaahtosi yhteen väliin. Tai no, se antaa suuntaa, että mikä... ;DDD

        A:lla alkava? Hmm, mietitäänpä....Anu Saukko?


      • alice_dolly kirjoitti:

        A:lla alkava? Hmm, mietitäänpä....Anu Saukko?

        Sekoitit taatusti Trotskin ja Korpin. Trotski vaahtoaa poistoputkirei'ästä, ei Korppi. XD


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        "Mutta milloin todistat olevasi korppi?"

        Koitin sitä heti ketjun alussa. En ole Trotskilainen.

        Niin mutta miksi sitten väitit, että kirjoitit sen sen vuoksi, että olet kyllästynyt epäilyksiin?


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Niin mutta miksi sitten väitit, että kirjoitit sen sen vuoksi, että olet kyllästynyt epäilyksiin?

        Sekin on yksi syy. Minua on epäilty turhan takia.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Sekin on yksi syy. Minua on epäilty turhan takia.

        Eli olet vain keksinyt jotakin, jotta epäilisin? Saadana!!!!!!!!!!!! D:


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Taas sinä vain arvailet.

      • Ei siis kumpikaan? Selailen vain täällä Korpin viestejä. Arvailen joo. Kohta en arvailekaan, kun löydän jotain!! >:D


    • Siiliö

      "Kuka sitten olen? ;D "

      Voi sinua höpsöä. Sanoinhan jo, että Trotskilainen. Kuoleman apurista tulee mieleen vain Terry Pratchett, mutta AQW:stä tässä taidetaan puhua. Pitäisi siis perehtyä mielellään asiaan ja minä en välttämättä juuri nyt jaksa.

      • Älä kiusaa Ekhoa!

        Miksi olisin Trotskilainen?


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Miksi olisin Trotskilainen?

        Koskaan sitä ei voisi tetää. ;) Alkaako jo kuumottamaan? XD


    • Heitän unelma-arvauksen: Egettaja? En usko sinun olevan, mutta unelmointia. XD

      • Älä kiusaa Ekhoa!

        En ole mikään Munamies! Enkä Trotskilainen!


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        En ole mikään Munamies! Enkä Trotskilainen!

        Äh! Luovutan. En millään tuollaisella tavalla saa mitään aikaiseksi.. -_- Oletko kuitenkin joku, jonka olen ehkä tuntenut?


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Äh! Luovutan. En millään tuollaisella tavalla saa mitään aikaiseksi.. -_- Oletko kuitenkin joku, jonka olen ehkä tuntenut?

        Voi VeHkuli... Kyllä me tunnetaan. Ainakin oletan sinun tuntevan minut. Olemme keskutelleetkin.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Voi VeHkuli... Kyllä me tunnetaan. Ainakin oletan sinun tuntevan minut. Olemme keskutelleetkin.

        Mitä sanoin joskus sinulle, jos olet joku? Milloin puhuin viimeksi, en tietenkään tarkoita tätä nimimerkkiä, joka sinulla nyt on. XD


    • Olen Raipparivastainen, koska: Raippari vastainen. En yksinkertaisesti voi olla vihaamatta yhdys sana virheitä tekeviä tyyppejä.
      Ja koska spämmiminen, noin 10 000 keskustelunaloitusta viikossa ja muuta tällaista kivaa....

    • Pliiis! Puhukaa!

      • Huarasta ei voi puheenaihetta tehdä.


      • raeppavika_offical kirjoitti:

        Huarasta ei voi puheenaihetta tehdä.

        Helposti voi!


      • alice_dolly kirjoitti:

        Helposti voi!

        Ei sinunkaltaisestasi.


    • Yritä vaikka aloittaa hahmollasi ropetus, Alice. Ei siellä varmaan ketään ole, mutta kuitenkin...

    • Siiliö

      Assassin's creed. Assassin. Salamurhaajat tappavat jengiä, jota voisi sanoa kuoleman avustamiseksi.

      Ai että joku a:lla alkava paikka... Ömmm...

      • Älä kiusaa Ekhoa!

        Olenko minä ainoa joka muistaa? Vai onnistuitko välttämään ne kohdat? Omituista.


      • Siiliö
        Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Olenko minä ainoa joka muistaa? Vai onnistuitko välttämään ne kohdat? Omituista.

        Veikkaisin missanneeni jotain tärkeää, koska muistini on kuitenkin melko hyvä.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        Siiliö kirjoitti:

        Veikkaisin missanneeni jotain tärkeää, koska muistini on kuitenkin melko hyvä.

        Minä kirjoitin vitsillä joitain pätkiä ja nimesin valtakunnan Narniaksi tms. ja Korppi korjasi sen _______________.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Minä kirjoitin vitsillä joitain pätkiä ja nimesin valtakunnan Narniaksi tms. ja Korppi korjasi sen _______________.

        Valtakuntarope? Sori. En lukenut sitä koskaan.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        siilio kirjoitti:

        Valtakuntarope? Sori. En lukenut sitä koskaan.

        Ei se. Tajusin koko asian vasta kun olin käynyt ystäväni kanssa katsomassa Thor 2:sen.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Ei se. Tajusin koko asian vasta kun olin käynyt ystäväni kanssa katsomassa Thor 2:sen.

        Michel Ajohn aho tai joku vastaava.


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        raeppavika_offical kirjoitti:

        Michel Ajohn aho tai joku vastaava.

        Paikka ei henkilö.


    • Siiliö

      Olen joka tapauksessa missannut, koska en ole nähnyt kenenkään puhuvan Naniasta.

      • Sama. En oikein tiedä mitään. Ekho osaa olla hankala.. XD


      • Älä kiusaa Ekhoa!

        Selvästi. :D Puhuin Asgårdiasta.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Selvästi. :D Puhuin Asgårdiasta.

        Eli en tiedä mitään.. Jos tuo on joskus kauan aikaa sitten tapahtunutta, taitaa olla melko mahdotonta. XD


      • Älä kiusaa Ekhoa!
        veh kirjoitti:

        Eli en tiedä mitään.. Jos tuo on joskus kauan aikaa sitten tapahtunutta, taitaa olla melko mahdotonta. XD

        Viime syksynä. Asgårdia ja "kuoleman apuri" liittyvät toisiinsa. Siis Asgårdian kautta voitte selvittää sen apuri-homman ja sitä kautta... Ei väliä! ;D Kirjoitustyylini paljastaa taatusti eniten! En muuten ole Trotskilainen.


      • Älä kiusaa Ekhoa! kirjoitti:

        Viime syksynä. Asgårdia ja "kuoleman apuri" liittyvät toisiinsa. Siis Asgårdian kautta voitte selvittää sen apuri-homman ja sitä kautta... Ei väliä! ;D Kirjoitustyylini paljastaa taatusti eniten! En muuten ole Trotskilainen.

        Missä kuussa? Aloin liikkumaan täällä enemmän, kun loin Sokkapoonin, 17.10. En sitten tiedä... En ollut seurannut tätä palstaa niin aktiivisesti vielä silloin.


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      En muista kuukautta. :(

      • Ihan varmastiko et muista? >:) Olinko kuitenkin täällä silloin?


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Saattoi olla niin, että olin käynyt täällä. En oikeasti muista.

      • Uskon sinun kuitenkin olevan joku tavallinen vakkari. Trotski, Siiliö? Kuinka montatuplatunnusta? Niin ja ikä? Tuskinpa tulet vastaamaan..


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Ylimääräisiä tunnuksia tämän lisäksi ei ole yhtään. Siis sellaisia, joita käyttäisin täällä Pulinoissa. :D Kysyn sinulta minkä ikäiseltä vaikutan? Hassua ettet hoksaa. Olet epäillyt minua aika useasti ottaen huomioon etten trollaile.

      • Niin, silti niitä tuplatunnuksia... :D Sen tiedän,että vaikutat vanhemmalta, vanhalta. Joku Trotski... Älä nyt taas valehtele!


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Minulla on ereillä palstoilla eri tunnuksia mutta tuskin minua muistetaan missään. Vaikutan vanhalta? :DDDDD Miten niin valehtelen?

      • Olet siis minua nuorempi? Oletpa sinä vaikea.. XD Tuplatunnuksista sitten en vielä osaa sanoa.. Joku kuitenkin.


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      En sanonut niin vaan "vanhalta" kuulosti siltä, että olisin joku lähemmäs 60 vuotias! :DDD Miten niin valehtelin?

      • En nyt sitä tarkoittanut. Tarkoitin, että olet kuitenkin vanhempi kuin minä tai vähän enemmän vanhempi. Sis kun sanon, että olet Trotski, niin valehtelet...


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Ok. En ole Trotskilainen. Hän saattaisi (koska on täällä 23/7) kuka olen. ;)))

      • Olisi muuten pitänyt arvata... Se, miten päättelit minua, todistaa jo paljon, että olisit...IT...


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Millä perusteella minä olisin suomenruotsalainen? :DDDD

      • HeKeKee sitten... Oho, sopisi muuten melko hyvin nikkiin, se oli siis se, mitä yritit...


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      Miksi olisin HeKeKee? Miten niin? Menin ihan pihalle.

      • Ekhossa on kirjaimia, mitä HeKessäkin. Mutta jos kahden kirjaimen paikkaa siirrettäisiin, siitä tulisi Älä kiusaa Kehoa! Olet siis Keho-palstalla...


    • Älä kiusaa Ekhoa!

      En minä nyt tuollainen nero ole! XDDDD Miten tuo liittyy kuoleman apureihin? Olenko patologi?

      Kuoleman apurit kuljettivat kuolleiden (no eiku elävien!) soturien sieluja Valhallaan. Näin sanoo Wikipedia.

      • Olet kyllä sitten melko hankala. Etkö todellakaan ole Assassin?


      • veh kirjoitti:

        Olet kyllä sitten melko hankala. Etkö todellakaan ole Assassin?

        Hetkinen... Kuljettaa siis soturien sieluja Valhallaan? Valkyria! Trotski kutsui Kurpizzaa joskus Valkyriaksi, eli Ekho on Kurpizza!


      • Siiliö
        assassin kirjoitti:

        Hetkinen... Kuljettaa siis soturien sieluja Valhallaan? Valkyria! Trotski kutsui Kurpizzaa joskus Valkyriaksi, eli Ekho on Kurpizza!

        Tein saman päätelmän, mutta näemmä ejdit ensin.


    • Siiliö

      Kurpizza?

      • Minäkin olen epäillyt, mutta... Juuri senhän vuoksi, koska Trotski kutsuu Valkyriaksi, mutta en vain uskonut asiaa, olisi pitänyt perkele epäillä Kurpizzaa! JOOO!!! SE ON KURPIZZA, ÄLÄ VALEHTELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        J
        Ä
        I
        T
        K
        I
        I
        N
        N
        I
        !

        PS. Caps lock.


    • VITTU KURPIZZA ET SELVIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:O

      • Vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Olen todellakin vain pelkkä epäilijä.


    • Siiliö

      Olisi kivaa jos eräs viitsisi vastata...

      • Minä vai?

        Tuli käsky ruuan laittoon ja muuhun....


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä vai?

        Tuli käsky ruuan laittoon ja muuhun....

        ÄLÄ YRITÄKÄÄN PÄÄSTÄ KARKUUN! OLET EKHO!!!!!!!!! VITTU... Olet sinäkin niin arvaamaton.. X''D


    • Oliko oikeasti noin hankalaa arvata..? Luulin jääväni heti kirjoitustyylistä kiinni, ja sain olla tarkkana, jotten laittanut kolmea pistettä lauseiden loppuun ja jättämään tarkoituksella pilkkuja pois... Hymiöt oli hankalimpia. X)

      Mutta kuten "Älä kiusaa Ekhoa!" sanoi, olin kyllästynyt turhaan epäilyyn... Tuo oli muuten siteeraus eräästä kirjasta. Luulin jääväni siinäkin kiinni, kun puhuin Leosta ja olin maininnut hänet erääksi suosikkihahmoistani...

      • Let go this shit fuck oyu.


      • Kylläminulla oli sinä mielessä, mutta se, miten yritit ymmärryttää meitä muita..

        Epäily ei koskaan ole turhaa! Voin tietysti vähentää sitä, jos tuntuu, että taas se VeH luulee, että olen tehnyt jotakin... XD Muuten nyo hymiöt, jota käytit, sai varmemmaksi siitä, että se olisi sinä. Sen kyllä huomaa, että luulet totuuden paljastuvan. Ihmettelinkin, että miksi kerroit, että sinulla on tuplatunnus, vaikka puhuinkin aivan eri asiasta. En sentään ajatuksia lue... XD


      • _E_L_S_A_N_N_A
        veh kirjoitti:

        Kylläminulla oli sinä mielessä, mutta se, miten yritit ymmärryttää meitä muita..

        Epäily ei koskaan ole turhaa! Voin tietysti vähentää sitä, jos tuntuu, että taas se VeH luulee, että olen tehnyt jotakin... XD Muuten nyo hymiöt, jota käytit, sai varmemmaksi siitä, että se olisi sinä. Sen kyllä huomaa, että luulet totuuden paljastuvan. Ihmettelinkin, että miksi kerroit, että sinulla on tuplatunnus, vaikka puhuinkin aivan eri asiasta. En sentään ajatuksia lue... XD

        _S_E_K_T_O_R_I_S_3_O_N_S_.

        _K_U_R_P_P_I_Z_Z_A_O_N_V_E_H_.


      • _E_L_S_A_N_N_A kirjoitti:

        _S_E_K_T_O_R_I_S_3_O_N_S_.

        _K_U_R_P_P_I_Z_Z_A_O_N_V_E_H_.

        Ja mistä tuon päättelit?... Ei ole tuo totuus, mutta kuka oletkin, mistä sait tuollaisen mielikuvan?

        PS. -VKO ERÖLC33H.


      • _E_L_S_A_N_N_A
        veh kirjoitti:

        Ja mistä tuon päättelit?... Ei ole tuo totuus, mutta kuka oletkin, mistä sait tuollaisen mielikuvan?

        PS. -VKO ERÖLC33H.

        DX_M_I_S_T_Ä_K_Ö_?


    • "Uskon sinun kuitenkin olevan joku tavallinen vakkari. Trotski, Siiliö? Kuinka montatuplatunnusta? Niin ja ikä? Tuskinpa tulet vastaamaan.. "

      Kyllä sinä minun käsittääkseni kysyit... Käytin hymiöitä, joita en yleensä käytä. VeHkuli hymiöitä.

      • Siis mitä kysyin? Kyllä sinä niitä olet käytät, joo, harvemmin.. XD


      • _E_L_S_A_N_N_A

        _O_L_E_N_E_R_Ä_S_W_A_N_H_A_W_A_K_K_A_R_I_.


      • _E_L_S_A_N_N_A kirjoitti:

        _O_L_E_N_E_R_Ä_S_W_A_N_H_A_W_A_K_K_A_R_I_.

        Aiotko vielä ropettaa?


      • _E_L_S_A_N_N_N_A
        kurpizza kirjoitti:

        Aiotko vielä ropettaa?

        _E_H_K_Ä_A_I_O_N_.


      • _E_L_S_A_N_N_N_A kirjoitti:

        _E_H_K_Ä_A_I_O_N_.

        Siis oletko sinä vai et...? För helvete!


      • _E_L_S_A_N_N_A_
        kurpizza kirjoitti:

        Siis oletko sinä vai et...? För helvete!

        _S_I_I_H_E_N_O_N_Y_K_S_I_V_A_S_T_A_U_S


      • _E_L_S_A_N_N_A_ kirjoitti:

        _S_I_I_H_E_N_O_N_Y_K_S_I_V_A_S_T_A_U_S

        No tämän keskustelun perusteella sanoisin että olet Korppi.... Tyyli on jotenkin sen tapainen... (Prkl, mihin VeHkuli katosi, kun häntä tarvitaan?!?) Tosin, Raippari/Rainbowdash120/Raeppavika_official mikä nykyään onkaan sanoi, että Korppi on yksi hänen tunnuksistaan, joten siinä tapauksessa et voi olla...

        Eli: Olet ja et ole!


      • _E_L_S_A_N_N_A
        kurpizza kirjoitti:

        No tämän keskustelun perusteella sanoisin että olet Korppi.... Tyyli on jotenkin sen tapainen... (Prkl, mihin VeHkuli katosi, kun häntä tarvitaan?!?) Tosin, Raippari/Rainbowdash120/Raeppavika_official mikä nykyään onkaan sanoi, että Korppi on yksi hänen tunnuksistaan, joten siinä tapauksessa et voi olla...

        Eli: Olet ja et ole!

        _E_L_I_O_L_E_N_K_O_R_P_P_I_J_A_E_N_O_L_E_K_O_R_P_P_I_?


      • _E_L_S_A_N_N_A kirjoitti:

        _E_L_I_O_L_E_N_K_O_R_P_P_I_J_A_E_N_O_L_E_K_O_R_P_P_I_?

        Juu. X)

        Mutta tarkalleen ottaenhan sinä olet Elsanna. Vai oletko El Korppi? Miksi kirjoitat noin?


      • _E_L_S_A_N_N_A
        kurpizza kirjoitti:

        Juu. X)

        Mutta tarkalleen ottaenhan sinä olet Elsanna. Vai oletko El Korppi? Miksi kirjoitat noin?

        _E_N_O_L_E_K_O_R_P_P_I_.


      • _E_L_S_A_N_N_A kirjoitti:

        _E_N_O_L_E_K_O_R_P_P_I_.

        Sinäkin olet siis joku Ekho?... En oikein nyt usko.


      • _E_L_S_A_N_N_A kirjoitti:

        _E_N_O_L_E_K_O_R_P_P_I_.

        Eli olin puoliksi oikeassa! Kuka sinä olet? Oletko sama tyyppi Keafuksen kanssa vai eri? En taida sitten tuntea sinua...

        Mutta hauska tutusta.... _Tekstisi_on_mielenkiintoista_.


      • veh kirjoitti:

        Sinäkin olet siis joku Ekho?... En oikein nyt usko.

        Ei ole Ekho. Älä kiusaa Ekhoa!


      • kurpizza kirjoitti:

        Eli olin puoliksi oikeassa! Kuka sinä olet? Oletko sama tyyppi Keafuksen kanssa vai eri? En taida sitten tuntea sinua...

        Mutta hauska tutusta.... _Tekstisi_on_mielenkiintoista_.

        Joo, hän on varasti sama kuin se, joka kirjoittaa kuin Korppi™...


      • veh kirjoitti:

        Joo, hän on varasti sama kuin se, joka kirjoittaa kuin Korppi™...

        Ei välttämättä. Keafus kirjoitti samalla tavalla, mutta Elsannalla on samantapainen lauserakenne (tai tyyli) kuin korpilla. Lyhyt, mutta onkai se ihan ymmärrettävää tuolla tyylillä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei välttämättä. Keafus kirjoitti samalla tavalla, mutta Elsannalla on samantapainen lauserakenne (tai tyyli) kuin korpilla. Lyhyt, mutta onkai se ihan ymmärrettävää tuolla tyylillä...

        Joo, mutta ei tämä varmaan niin hankalaa ole? Jostain syystä kuitenkin se on taas joku tavsallinen vakkari, joka yrittää huijata taas meitä kaikkia... :)


      • veh kirjoitti:

        Joo, mutta ei tämä varmaan niin hankalaa ole? Jostain syystä kuitenkin se on taas joku tavsallinen vakkari, joka yrittää huijata taas meitä kaikkia... :)

        Niinkai...


      • _E_L_S_A_N_N_A kirjoitti:

        _O_L_E_N_E_R_Ä_S_W_A_N_H_A_W_A_K_K_A_R_I_.

        Olet rape. Tiedät sen itsekin.
        Googletin Elsanna ja löysin entiseen profiilikuvaasi viittaavaa matskua...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Olet rape. Tiedät sen itsekin.
        Googletin Elsanna ja löysin entiseen profiilikuvaasi viittaavaa matskua...

        Kyllä, varmasti, mutta älä kutsu häntä Rapeksi. ;)


    • Siiliö

      Heti kun joku kusettaa kaikkia hetken aikaa, niin joku toinen päättää tehdä jonkun ihan helvetin genious-nimimerkin. Jo tästä tiesin, että Rape on asialla ja nyt kun Jokutyyppi mainitsi, niin Elsannahan taisi olla joku Frozenin hahmo, jonka kuva Rapella oli ilmeisesti profiilikuvana.

      • Pyydän anteeksi. Ärsytti, kun epäiltiin turhasta ja sitten valitetaan tunnuksesta, joka on lähestulkoon omalla nimelläni.


      • Elsa ja Anna ovat käsittääkseni siskokset... Shipperit menevät jo aika sairaiksi. Ei minulla mitään insestiä vastaan ole, mutta useimmilla on, joten outoa, että se on niinkin suosittu paritus... Tai sitten olen vain käsittänyt jotain väärin...


      • kurpizza
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Elsa ja Anna ovat käsittääkseni siskokset... Shipperit menevät jo aika sairaiksi. Ei minulla mitään insestiä vastaan ole, mutta useimmilla on, joten outoa, että se on niinkin suosittu paritus... Tai sitten olen vain käsittänyt jotain väärin...

        Juu.... kait.

        Kaverini muuten kertoi, että Avengers-elokuvasta oli tehty LokiXHulk ficcejä. Silloin tein päätöksen, etten lue yhtään ainutta ficciä. Siis mieti nyt! Ihmiset, oikeasti...


    • Minäkin googletin...

      Kirjoittaisinko sittenkin jotain muuta... hmm...

    • Siiliö

      Miksei Rapea saisi sanoa Rapeksi? Puhun asioista oikeilla nimillään.

      • Se on halveksuva nimitys Korpille. Raipparinkin luokittelen, mutta Rapea en hyväksy! ;)


    • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Se tunne kun suolistolaiset ei tiädä mitä tarkoittaa elsanna xD

      • Häh? :D Elsa ja Anna
        Elsa x Anna
        Paritus sukupuolesta riippumatta... X'D


      • -rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        veh kirjoitti:

        Häh? :D Elsa ja Anna
        Elsa x Anna
        Paritus sukupuolesta riippumatta... X'D

        Paritus siskoksista riippumatta.JA SUKUPUOLESTA...


      • -rrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Paritus siskoksista riippumatta.JA SUKUPUOLESTA...

        Niinpä... Kurpizza x ET... :D Paritushan sekin on, sukupuolta ei katsota. XD


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe