Armeija ei kiinnosta!

Kutsuttu

Mitä jos sanon kutsunnoissa, että armeija ei kiinnosta kertakaikkiaan pätkääkään ja kuntoni ei kestä! Saanko vapautuksen?

6

2219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokelas töttöröö

      Noh ei tommosella asenne vammalla mitään vapautuksia saa... Ei muutakun kokeilemaan ei se oo ollenkaaan paha kokemus ja jos lääkärin antamissa papereissa palveluskelpoisuus on luokkaa a niin ei silloin kunnon puolest ole voivottelemista intissä kyllä kunto nousee ja saa ikimuistosia ystäviä ja henkilöitä jota ei tuu siviilissä välttämättä koskaan saamaan.. Mutta se on ihan miehestä itsestä kiinni jos haluat skipata armeijan ja lähteä siviilipalvelukseen. Toi on sun velvollisuus suorittaa jossain muodossa mut ainaki tulevaisuuden kannalta kannatan armeijan käyntiä ei se oo niin paha mitä kaikki sanoo tornareita kiertelee hirveesti et on tiukkaa ja blaa blaa mut tää nyky armeija on yhtä helvetin leikki koulua ni tän läpäsee kuka vaan ihan heittämällä

    • Kerppu

      Vapautusta et saa. Valitse joko 6kk armeijassa tai 12kk siivoamassa/ohjaamassa ala-asteilla/vanhustentalossa.

    • hajoa.

      laittaa papereihin "vätys, sivariin".

    • Oikea Tero

      äÄä välitä fossiilien kakkakirjoituksista tällä palstalla. marssi komppanianpäällikön toimistolle ja ilmoita keskeyttäväsi palveluksesi. Näin se toimii nykyään, voit tarkistaa tämän asian vaikkapa sosiaalikuraattoriltasi tai soittamalla PU:lle.

      Sinut siirretään E- luokkaan jo samana päivänä, näin helppoa se on !

      :)

    • Varateserviläinen

      Ajattele hetki asiaa, pyri mieluiseen koulutukseen, katso vaihtoehdot läpi, muutkin kuin kovimmat erikoisjoukko ja tst-tehtävät. Muussa tapauksessa ala harkita siviilipalvelusta ja mieti työpalveluspaikkasi etukäteen valmiiksi itselle sopivimmaksi. Elämä on valintoja täynnä!!!!!

    • Skabbari

      Lääkäriltä saa vapautuksen, jos saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe