Jag njuter åtminstone av det här svalare vädret .
VÄLKOMMEN HÖST !
13
169
Vastaukset
- dålig nattsömn
Jag känner mig åtminstone som en ny människa,man orkar ta itu med någonting och inte bara fösöka stå ut med värmen.
- pia - maria
Skönast med de här svalare nätterna.
- frisk luft
pia - maria kirjoitti:
Skönast med de här svalare nätterna.
Jestas vad det blåser,men skönt är det iallafal.
- höstdamen
Hej! Det gör jag med. Lite svalare att sova är det ju. Men man skall ju inte klaga på värmen förståss. Trevlig höst åt alla läsare här!
- svampsås
Tack detsamma höstdamen,jag skall ta en tur till skogen idag.Jag hoppas hitta svamp.
- gratis terapi
svampsås kirjoitti:
Tack detsamma höstdamen,jag skall ta en tur till skogen idag.Jag hoppas hitta svamp.
Det är så skönt med hösten,man behöver inte "håsa " så mycket,man kan njuta av naturens färgskiftning och ta det lugnt.
- äppelpaj
gratis terapi kirjoitti:
Det är så skönt med hösten,man behöver inte "håsa " så mycket,man kan njuta av naturens färgskiftning och ta det lugnt.
Vad mycket äppel det finns i år,varannat år blir det tydligen fin äppelskörd.
- sommardoft
äppelpaj kirjoitti:
Vad mycket äppel det finns i år,varannat år blir det tydligen fin äppelskörd.
De klipper gräsmattan på vår gård idag.Tänk om man kunde stoppa doften i en flaska och ta fram den i vinter när kölden knäpper i knutarna.
- äppelmust
sommardoft kirjoitti:
De klipper gräsmattan på vår gård idag.Tänk om man kunde stoppa doften i en flaska och ta fram den i vinter när kölden knäpper i knutarna.
Nu börjar björkarna gulna,ett säkert hösttecken trots sommarvärmen som vi har idag.
- skogens guld
äppelmust kirjoitti:
Nu börjar björkarna gulna,ett säkert hösttecken trots sommarvärmen som vi har idag.
idag har det varit en underbar höstdag,lagom varmt och soligt,utmärkt väder för skogpromenader.
- Skärdgårdsbo, finsk
Har ni, i fasta Finland, någon skördefest liksom vi har i Åland?
http://www.skordefest.ax
Den som jag saknas på Hfors, vär Silakkamarkkinat - Strömmingsmarknad. Njam njam....
http://www.visithelsinki.fi/sv/aktuellt/evenemang/helsingfors-strommingsmarknad-2014- ungdomsföreningar
Några lokala skördefester men inte några större vad jag vet åtminstone.
- fd.skäribo
Jag besöker gärna Strömmingsmarknaden i Helsingfors(har barndomsvänner bland fiskarna )
Jag köper alltid olika fiskinläggningar ,saltströmming är ett måste,älskar fisklåda och skomakarlax.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696