Jos toinen matkii niin voiko sitä pitää merkkinä kiinnostumisesta?
Mulla on tästä pari tapausta. Yks tyyppi josta oon kiinnostunut niin me ollaan aika monta kertaa nähty toisemme. Kerran mä näin, että se oli pukeutunut mustiin vaatteisiin. Mä pistin vähän sen jälkeen kanssa mustat vaatteet päälle ja sitten kun se näki mut niin vähäkö se katsoi pitkään mua. En tiedä mitä se ajatteli, mutta sen jälkeen en ole nähnyt hänen pukeutuneen mustiin vaatteisiin.
Toinen tapaus oli sellainen kun olin harjottelemassa eräässä nuorten työpajan toimistossa. Mä pistin kerran mustat vaatteet päälle kun menin töihin. No seuraavana päivänä yksi kivan näköinen tyyppi ilmeisesti matki mua koska sekin pukeutui mustiin vaatteisiin.
Onko se hyvinkin yleistä, että jos on jostain kiinnostunut niin se yleensä matkii sitten sitä toista jollain tavalla?
Onko muita selviä merkkejä kiinnostuksesta kun toi matkiminen?
Olis kiva kuulla myös toisten kokemuksia!!
Voiko matkiminen olla kiinnostumisen merkki??
4
668
Vastaukset
- n30+
ihmistä, jotka pukeutuvat pelkästään mustiin joko päivittäin tai ainakin melko usein. Joku muu väri, esim. vaaleanpunainen, voisi olla selvä merkki.
- joo
mun mielestä toi on kyllä niin että jos alkaa olla tollasta matkimista niin onhan se aika selvä tapaus!
matkimista pukeutumisessa, tai sanonnoissa tai tavoissa yleensä. Ja nääthän sä tyypistä, sen silmistä onko se kiinnostunut! - minä!
ku mietin edellisiä ihastumisiani, niin jonkin sortin matkimista on ollu havaittavissa! vähän jopa tulee nolo olo muistellessa.. :) mut kai se on ihan normaalia? halutaan herättää toisen huomio näyttämällä samanhenkiseltä. en kuitenkaan vanhentuneena ja viisaantuneena (?!)lähtis vallan pukeutumistani muuttamaan kenenkään takia. oma persoona saa kelvata vaatteita myöten. onneks myös ihastun yleensä tyyppeihin joilla on hyvä vaatemaku, samanlainen ku mulla! ;) rok rok!
- Girl82
Miksi miehen täytyy osoittaa kiinnostuksensa matkimalla toista? Jos mies on kerran kiinnostunut niin miksi se ei tule sitä samantien kertomaan suoraan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613