Viking Club

....,,,,

Onko muilla tällaisesta kokemusta?
Asuimme aiemmin lähellä Helsinkiä, ja kävimme risteilyllä suunnilleen kerran kuukaudessa.
Viking Club lähetti sähköpostilla matkatarjouksia ja ilmaismatkojakin silloin tällöin, joululahjamatkakin tarjottiin. Sitten muutimme vajaan parin sadan kilometrin päähän satamasta joten matkojen määräkin väheni kolmeen, neljään vuodessa. Kolmeen vuoteen ei tullut ensimmäistäkään viestiä Clubilta.
No, nyt on sitten alettu käyttää tuota toista laivayhtiötä, sieltä saa ainakin nuo parjatut pisteet.

19

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin toimii

      Ei ole moisia kokemuksia. Posti kilahtelee ja tarjouksia sataa. Lisäksi joulun edellä tulee tosi hyviä tarjouksia.

      Ilmoititteko osoitteen muutoksesta Viikarille ja meili jäi siitä pois?

    • Ihana asiakas...

      Ihan normaalisti tulee postia tänne ei niin rantaan.
      Speciaalitarjouksien tulo riippuu oman matkustamisen ja laivalla rahankäytön sekä tietenkin matkojen täyttöasteesta.

      • Korjausta

        viking clubin speciaali- tai muihinkaan tarjouksiin ei vaikuta rahan käyttö, (ostokset ei rekisteröidy mihinkään tilille, eikä ole pisteiden ostoa kuten tallink siljalla) laivalla mitenkään, ainoastaan mitä useammin teet matkoja viking linella vaikuttaa, parhaan asiakkaan edut saa tekemällä vähintäin viisi matkaa vuosittain


      • Shoppaile
        Korjausta kirjoitti:

        viking clubin speciaali- tai muihinkaan tarjouksiin ei vaikuta rahan käyttö, (ostokset ei rekisteröidy mihinkään tilille, eikä ole pisteiden ostoa kuten tallink siljalla) laivalla mitenkään, ainoastaan mitä useammin teet matkoja viking linella vaikuttaa, parhaan asiakkaan edut saa tekemällä vähintäin viisi matkaa vuosittain

        Ei tartte tehdä 5 matkaa vuodessa----mulle tulee *parhaan asiakkaan postia* vaikka matkoja noin 2-3 vuodessa.Kyllä muuten rekisteröidään ostokset laivalla, edellyttäen että näytät korttisi, niistä ei vaan saa mitään *pisteitä* mutta vaikuttaa kyllä, usko pois-


      • korjausta
        Shoppaile kirjoitti:

        Ei tartte tehdä 5 matkaa vuodessa----mulle tulee *parhaan asiakkaan postia* vaikka matkoja noin 2-3 vuodessa.Kyllä muuten rekisteröidään ostokset laivalla, edellyttäen että näytät korttisi, niistä ei vaan saa mitään *pisteitä* mutta vaikuttaa kyllä, usko pois-

        Kirjoitinkin etteivät kirjaudu millekään tilille kuten esim. tallink siljan vastaavassa,
        helpottaisi kommentointia jos ymmärtäisi lukemansakin ensin.
        kerrohan millaisia etuja tusta 2-3 kerrasta saat jotta kommentointisi olisi vertailukelpoinen ...

        kortin näyttö vaikuttaa laivalla ainoastaan tuotteisiin jotka ovat mainittu klubietuina, muutoin kortin vingutus on tyhjän kanssa, uskon viking linen henkilökuntaan mieluummin tässä asiassa (valitan)


      • Kokonaisuus
        korjausta kirjoitti:

        Kirjoitinkin etteivät kirjaudu millekään tilille kuten esim. tallink siljan vastaavassa,
        helpottaisi kommentointia jos ymmärtäisi lukemansakin ensin.
        kerrohan millaisia etuja tusta 2-3 kerrasta saat jotta kommentointisi olisi vertailukelpoinen ...

        kortin näyttö vaikuttaa laivalla ainoastaan tuotteisiin jotka ovat mainittu klubietuina, muutoin kortin vingutus on tyhjän kanssa, uskon viking linen henkilökuntaan mieluummin tässä asiassa (valitan)

        Taitaa niitä tarjouksia tulla, kun on havaittu että asiakas käyttää laivalla rahaa siis tuottoa laivalle nettona myydyyn hytin lisäksi...
        Koska Tukholma on jo niin koluttu, kallis ja tuttu jo junnuillekkin, niin meillä risteilyt ovat harventuneet 4 v välein tapahtuviksi ja yhden matkan jälkeen tulee uusia tarjouksia "parhaille" ja "ihanille" asiakkaille. Itse olen sen verran kovanahkainen, että on aivan sama mitä siinä lukee, ei vaikuta ostoskäyttäytymiseeni.

        Matkan kokonaishinta on kuitenkin jotain muuta kuin se tarjouksessa oleva hytinhinta, joten ei sinne reissuun lähdetä automaattisesti vaikka olisi "ilmainen".


      • Turun Neeker
        Kokonaisuus kirjoitti:

        Taitaa niitä tarjouksia tulla, kun on havaittu että asiakas käyttää laivalla rahaa siis tuottoa laivalle nettona myydyyn hytin lisäksi...
        Koska Tukholma on jo niin koluttu, kallis ja tuttu jo junnuillekkin, niin meillä risteilyt ovat harventuneet 4 v välein tapahtuviksi ja yhden matkan jälkeen tulee uusia tarjouksia "parhaille" ja "ihanille" asiakkaille. Itse olen sen verran kovanahkainen, että on aivan sama mitä siinä lukee, ei vaikuta ostoskäyttäytymiseeni.

        Matkan kokonaishinta on kuitenkin jotain muuta kuin se tarjouksessa oleva hytinhinta, joten ei sinne reissuun lähdetä automaattisesti vaikka olisi "ilmainen".

        Turkulaisille ilmaiset matkat on arkipäivää... Nyt alkoi taas ilmaisten matkojen kausi 1.8... Mutta totta, jos Ruotsin laivoilla olisi kohtuullisemmat hinnat, voisin maksaa matkasta vaikka muutama sataa euroa, nykyinen "maksimi" taitaa olla noin 42€


    • En asu rannalla

      Mutta ne kaikki klubihinnathan saa nettisivulta. Viimeksi eilen kävin risteilyllä klubihintaan 9,50 e. Ei klubiristeilyn ostamiseen tarvita mitään sähköposteja.

      Ilmaisristeilyjä tulee joskus, juu, joululahjaksi, mutta meillä on niitä jäänyt käyttämättä kun ei olla välttämättä talviaikaan pystytty lähtemään. Nyt ei ole tainnut enää tulla niitä.

      • korjausta

        korjausta tietämättömälle joka ei kirjoittamansa perusteella ole liittynyt ko. clubiin.
        Viking Clubin edellytyksenä on että on toimiva sähköpostiosoite,
        mainitaan myös selvästi clubiin liityttäessä


      • En minäkään

        Sähköpostiin tulee muitakin tarjouksia (eri tarjouskoodi) ja ilmoitus kun uusia tarjouksia on tullut kaikkien nähtäville klubinsivuille.
        Näiden lisäksi ne laivalta saatavat tarjouslaput (lahjakortit).


      • Reisija

        Kyllä sähköpostissa on toisinaan ihan eri tarjouksia. Esim. Viking Cinderellalle taisi olla nettisivuilla yksi hinta, mutta kun meni sähköpostin linkin kautta, tuli ihan toinen hinta.

        Klubihinta ei aina ole myöskään edullisin hinta. Esim. Tallinnan miniristeily klubialennuksella ja buffetilla oli euron kalliimpi kuin nettisivuilta valittava erityinen miniristeily buffet -alennus.

        Se kyllä pitää paikkansa, ettei noita tarjouksia mitenkään erityisesti valvota. Esim. "vain Viking Club kortilla" -tarjouksia lähtöselvitettäessä kukaan ei ole koskaan kysynyt mitään korttia. Usein ei edes henkilöllisyystodistusta.


    • KaSi

      Me ollaan lähdössä isommalla porukalla ns. miniristeilylle Helsinki-Tallinna-Helsinki ko. 21.30 lähtevällä Viikkarilla. Ongelmana on se, että porukasta kaksi henkeä jäisi Tallinnaan. Onnistuuko aamulla Tallinnassa poistuminen laivasta?

      • asdafasdfas

        Kyllä ja ei.

        Oikeastihan miniristeilyllä olevat eivät saisi poistua aamulla laivasta, mutta ainahan voit kävellä muiden reittimatkalaisten mukana aamulla klo 7 ulos laivasta ja toivoa, ettei terminaalissa tarvitse leimata matkalippua mihinkään puomiin vaan pääsee vapasti kävelemään ulos.

        Virallisestihan noiden kahden pitäisi ostaa reittimatka jossa on yöpyminen laivalla, tällöin he voisivat ihan "virallisesti" poistua laivalta aamulla klo 7.


      • KaSi
        asdafasdfas kirjoitti:

        Kyllä ja ei.

        Oikeastihan miniristeilyllä olevat eivät saisi poistua aamulla laivasta, mutta ainahan voit kävellä muiden reittimatkalaisten mukana aamulla klo 7 ulos laivasta ja toivoa, ettei terminaalissa tarvitse leimata matkalippua mihinkään puomiin vaan pääsee vapasti kävelemään ulos.

        Virallisestihan noiden kahden pitäisi ostaa reittimatka jossa on yöpyminen laivalla, tällöin he voisivat ihan "virallisesti" poistua laivalta aamulla klo 7.

        Kiitoksia!
        Taidetaanpa kokeila. Eihän sitä lippua ole tarvinnut leimata missään laivasta poistuessa.


      • Vai ei muka!
        KaSi kirjoitti:

        Kiitoksia!
        Taidetaanpa kokeila. Eihän sitä lippua ole tarvinnut leimata missään laivasta poistuessa.

        Et siis ole paljoa laivoilla ollut!


      • "Eihän sitä lippua o
        KaSi kirjoitti:

        Kiitoksia!
        Taidetaanpa kokeila. Eihän sitä lippua ole tarvinnut leimata missään laivasta poistuessa.

        "Eihän sitä lippua ole tarvinnut leimata missään laivasta poistuessa."

        Oikeastaan tarvitsee... Esim. päivä Tukholmassa risteilyllä jos poistuu laivasta "alkuryysiksen" jälkeen... Se jääkö johonkin muistiin kuka on sisällä, kuka ulkona ja vaikuttaako se mihinkään. Sitä tuskin kukaan palstalainen tietää


    • tiatoo

      Helsinki-Tallinna päiväristeily ainakin on klubissa 31.3. asti 3 €, siis edestakaisin.

    • hyssykät

      Voi pyhät hyssykät taas kerran. Voiko risteilyllä jäädä Tallinnaan? Ei voi. Poliisi pidättää ja antaa roimat sakot. Heh heh hee.

      • 45465

        Unohtamatta yhden palstan pellen "todella yleistä" tilannetta, laiva joudutaan evakuoimaan ja ei löydy matkaajaa joka pitäisi laivalla olla. Matkustajalle tulee kymmenien tuhansien lasku etsinnöistä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe