Cheek

Cheekistä hurmaantunut

Kertokaa kohtaamisistanne Cheekin kanssa. Millainen ihminen hän on privana?

57

3456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri nauraja

      Kaikki räppipellet ovat vi-tun luusereita hel-vetti!!!:-):-):-)

      • poskeen ottaa

        Homppe myös privaatissa.


    • kesällä kerran

      Joitakin vuosia sitten autoni sammahti matkan varrelle ja vaikka valoisa kesäyö olikin, korpitaipaleelle jääminen hiukan hirvitti. Puolen tuntia kerkesin konepellin alle kurkkia kun auto pysähtyi lähelle ja nuori mies tuli kysymään tarvitsenko apua.

      Jotenkin tutunoloinen mies auttoi auton käynnistysyrityksissä ja soitti lopulta tiepalvelun hinaamaan autoni vajaan kymmenen kilometrin päässä olleen autoorjaamon pihalle. Itse sain häneltä kyydin motellille ja Jareksi esittäytynyt herrasmies toivotti vielä onnea huomiselle matkan jatkumiselle ennenkuin kaasutti pihalta tiehensä kättään heilauttaen. Motellin aulan julisteista hoksasin, että kyseessähän oli ollut Cheek, joka näytti olleen lähistöllä keikalla juuri samaisena iltana.

      Sympaattisen oloinen ja avulias oli, ystävällinen ventovieraalle. Hyvä mieli ja hyvä muisto jäi tapauksesta :)

      • Ihana Cheek

        Minä olen töissä tapahtuma keskuksessa missä Cheekillä on useasti ollut konsertteja,hän on todella miellyttävä persoona.
        Vip clubilla missä artistit viettävät aikaa ennen konsertteja olen hänen kanssa jutellut,kun olen tarjoiluja vienyt.
        Hän on kohtelias ja todella komea mies harvinainen Suomalainen julkkis.
        Suurin osa on niin täynnä itseään esim Katri Helena tosin hänen nuori puoliso on mukava.
        Näitä ns staroja ja bändejä on nähty vuosien varrella suurin osa kivoja ja rentoja.


      • voi sentään
        Ihana Cheek kirjoitti:

        Minä olen töissä tapahtuma keskuksessa missä Cheekillä on useasti ollut konsertteja,hän on todella miellyttävä persoona.
        Vip clubilla missä artistit viettävät aikaa ennen konsertteja olen hänen kanssa jutellut,kun olen tarjoiluja vienyt.
        Hän on kohtelias ja todella komea mies harvinainen Suomalainen julkkis.
        Suurin osa on niin täynnä itseään esim Katri Helena tosin hänen nuori puoliso on mukava.
        Näitä ns staroja ja bändejä on nähty vuosien varrella suurin osa kivoja ja rentoja.

        Katri Helena on sitten todella pitänyt kulissit hyvin ylhäällä jos on oikeasti tuollainen.


      • Cheekistä hurmaantunut

        Kiva kuulla näitä juttuja. Kertokaa lisää vaikka muistakin starojen tapaamisista. Siistejä juttuja mieluummin. :)


      • en ole fani
        voi sentään kirjoitti:

        Katri Helena on sitten todella pitänyt kulissit hyvin ylhäällä jos on oikeasti tuollainen.

        Katri-Helenasta moni on kertonut, että on ylimielinen. Täytyyhän julkkujen osata esittää, ainakin kameran edessä.


      • Satu-setä

        Tämä sama juttu on kerrotti täällä aikaisemminkin. Silloin vaan kyseessä oli Mika Häkkinen. Taidat olla sama pösilö.


      • raaaaavqs mies
        en ole fani kirjoitti:

        Katri-Helenasta moni on kertonut, että on ylimielinen. Täytyyhän julkkujen osata esittää, ainakin kameran edessä.

        Katrihelena on erittäin miellyttävä. Kerran ajeltuani Keski-Suomessa, autoni kumi tyhjeni. Pian siiihen pysähtyi auto ja miwllyttävänoloinen nainen tuli kysymään onko kaikki ok. Hän otti tunkin jq vqihtoirenkaan. Huomattiin, että polttoaine oli päässyt loppumaan, niin hän työnsi autoni n.10 km päähän huoltoasemalle,maksoi tankkauksen. Huoltoaseman vessassa huomasin, että hän se oli. Joluoli öiirtänyt hänen kuvan seinään.


      • raaaaavas mies
        raaaaavqs mies kirjoitti:

        Katrihelena on erittäin miellyttävä. Kerran ajeltuani Keski-Suomessa, autoni kumi tyhjeni. Pian siiihen pysähtyi auto ja miwllyttävänoloinen nainen tuli kysymään onko kaikki ok. Hän otti tunkin jq vqihtoirenkaan. Huomattiin, että polttoaine oli päässyt loppumaan, niin hän työnsi autoni n.10 km päähän huoltoasemalle,maksoi tankkauksen. Huoltoaseman vessassa huomasin, että hän se oli. Joluoli öiirtänyt hänen kuvan seinään.

        Siis piti vielä kertoa, että joku oli piirtänyt vessan seinään tunkin kuvan. Katrihelenan tunnistin heti


      • pietoölasuuttuu
        voi sentään kirjoitti:

        Katri Helena on sitten todella pitänyt kulissit hyvin ylhäällä jos on oikeasti tuollainen.

        se Katrin ex-mies kirjailija varsinainen ilkimys on, kun melkein alkoi tappelemaan TOMMIN KAA KIRKON RAPPUSILLA


    • ......

      En ole kyllä kohdannut, mutta arvailla aina voi. Olisiko hän hieman itseensä eksynyt, 'äitiä' kaipaava, tempperamenttinen ja kesyttämätön?

    • Ihanaaaaa

      Hymyilee kauniisti ja näköjään hyvä kasvomuisti kun minut muisti vielä:D

    • Uniicci

      Helevetin pitkä ja karismaattinen mies... :P

      • puuropyssy

        jaoin Kääkin kanssa alokastuvan. Lisäksemme oli kymmenen muutakin mulipää monnia. Muuta ei jäänyt mieleen kun, että oli laiha mies harvinaisen kova pieremään todella pahanhajusia leijoja. Mietimme usein muiden kanssa marssitauoilla, että mikä sitä laihaa miestä niin pierettää. Äidin lähettämät pullamössö paketitko, joita tuli alvariinsa. Jakoi niistä kyllä ystävällisesti meille muillekin, kun ei jaksanut kaikkea ihan yksin syödä.


      • ylimarsalkka

        räppäsi pieremällä Porilaisten marssin ja löi samalla oksankarahkalla tahtia männynkylkeä vasten. Palkittiin siitä hyvästä kahdella kuntsarilla. Näin muistan.


    • Sanni Hki

      Se on sellainen pieni ja söpö, tosi kevyt ja ihana hepsankeikka! :)

      • lilynora

        Vip-bileissä tavannut, esiintyi niissä.kiinnitti huomionsa minuun..en ole julkkis ja jotenkin kiinnostin:p Tuli juttelemaan.Oli hyvin rauhallinen, rento...varauksellinen ja hyvin käyttäytyvä ördäävien ja ylimielisten julkkumulkkujen keskellä.Salaperäinen.Hämmentävä!


    • kfgjhbnvgvvbbv

      Ruma ja vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta ihmiseltä.

    • kyllästyttää

      Cheek siellä, Cheek täällä... koko ajan mediassa, joka paikassa. Välillä miettii mikä tämän median Cheek-hehkutuksen takana on?? Varsinkin iltapäivälehdet.
      Jopa Ylen radiouutiset tässä hehkuttaa tunnin välein, kuinka Cheekin stadionkonsertti tuo miljoonatulot hotelleille ja ravintoloille. Onko se nyt niin suuri uutinen?
      10 vuoden päästä tyyppiä ei halua kuunnella enää kukaan.

      • Ällöä

        Ei tarvi odottaa kymmentä vuotta.jos kuulijoilla minkäänlaista ymmärrystä ns. artistin lahjoista,kuulijat kaikkoaa kyllä.


      • Kuuri Tsarhinen
        Ällöä kirjoitti:

        Ei tarvi odottaa kymmentä vuotta.jos kuulijoilla minkäänlaista ymmärrystä ns. artistin lahjoista,kuulijat kaikkoaa kyllä.

        Kyllä ja 10 vuoden kuluttua suomiräppi on meganoloa muutenkin. Cheek on köyhä, koska tuhlaa rahansa ja "kaverit" auttaa siinä.


    • Lycka till :)

      Jare on niin lahjakas, että hänen musiikkityylinsä ei ole sidottu vain tiettyyn tyyliin. Jos hän vain itse haluaa, niin hän on oleva kestosuosikki elämänsä loppuun asti. Koettakaa 'vihaajat' nyt vain mukautua tilanteeseen. Toisaalta kateus nostaa joskus myös sitä omaa osaamisentasoa, kun joutuu pakon edessä näyttämään, että on MUKA parempi kuin Jare. Lycka till vaan yrittämiseen :)

      • fjugnghfhbgfhgfhgh

        Cheek ei ole lahjakas...eihän se osaa edes laulaa..


    • kertokaaaa

      onx kukaa ollu sen kaa "sillee"???

      • sini_16v

        nussi multa perseen rikki :/


      • Elämää
        sini_16v kirjoitti:

        nussi multa perseen rikki :/

        Onko hyväksikäytetty olo? Anna anteeksi itsellesi, ja jatka elämää! Jokainen joskus tekee virheitä, joita ei olisi valmis tekemään uudestaan.


      • BUHAHAHAAAAAA
        Elämää kirjoitti:

        Onko hyväksikäytetty olo? Anna anteeksi itsellesi, ja jatka elämää! Jokainen joskus tekee virheitä, joita ei olisi valmis tekemään uudestaan.

        Lahjakas on mutta ainoastaan siinä että osaa vedättää keski-ikäisiä naisia keikoille ja levyn ostoon.


    • Maito on hyvää

      Miksi ei saisi ostaa Jaren osaamisen ilmentymiä? Minä ostan ihan maitoakin ja en koe, että lehmät minua vedättää. Miksi asennoidut noin?

    • gf4t4f4e4

      Mitä se osaa? Ei osaa yhtään mitään..jotain typerää..ääääng ääntelyä. On täysi tuote, sumutustuote,

      • ......

        Nyt sanon suoraan... jos et hänen monilahjakkuuttaan huomaa, olet älyllisesti heikkolahjainen.


      • noitavaino
        ...... kirjoitti:

        Nyt sanon suoraan... jos et hänen monilahjakkuuttaan huomaa, olet älyllisesti heikkolahjainen.

        Nämä säälittävät ja kateelliset nyhveröt täällä haukkuu Jarea, jotka itse eivät ole pystyneet edes kengän nauhoja sitomaan ilman äidin apuja.

        Jare varmasti ymmärtää, että ei ole varjoja ilman valoa! Jokainen meistä on ansainnut sen menestyksen tai menetyksen, joka meillä on. Näin se vaan menee.


      • Cheek=roskaa
        noitavaino kirjoitti:

        Nämä säälittävät ja kateelliset nyhveröt täällä haukkuu Jarea, jotka itse eivät ole pystyneet edes kengän nauhoja sitomaan ilman äidin apuja.

        Jare varmasti ymmärtää, että ei ole varjoja ilman valoa! Jokainen meistä on ansainnut sen menestyksen tai menetyksen, joka meillä on. Näin se vaan menee.

        Kyllä laulajan pitäisi osata edes laulaa ja sitä Cheek ei osaa tippaakaan. Turhaan sinä ressukka täällä haukut ketään nyhveröksi:)


    • Imatralla

      siikki on tuomittu pahoinpitelystä muutama vuosi sitten. Pelle mikä pelle.

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Matki nimensä Aku Ankasta...superpelle!!!!!!!!!

    • Odotellaan

      Odotan milloin hän saa neuvoksen arvonimen. Hänellä on siihen jo meriitit olemassa.

    • Pentti 57v

      Cheek on aivan ihana ja minäkin olen varmastikin hänen mielestä ihana!

    • Esimerkillinen

      Se miten Cheek asennoituu faneihinsa kyllä kertoo myös muusta hänen asennoitumisestaan kanssaihmisiä kohtaan. Fanithan on taloudellisesti tärkeitä hänelle, mutta hän osoittaa vastineeksi toistuvaa huomiota heille. Nopeasta kohtaamisesta jäi minullekkin miellyttävä muisto.

      Ihana Pentti olet varmaan, mutta en uskalla luulotella Cheekin tuntemuksia :)

    • originalrap1980

      Tähän vois heittää mitä yhteistä on cheelillä, pitbullilla ja flo ridalla? No jokainen kuvittelee olevansa räppäri mutta todellisuudessa noista kukaan ei ole prosenttiakaan räppäri, räppäreitä ovat esim: tupac, eazy-e, mack 10, the notorious B.I.G, Suomesta räppäreitä ovat Hannibal, Opaali, Panama rayo, petos, kube, steen1...Se ei tee räppäriksi jos vähän koittaa epätoivosesti riimitellä kun taustat ovat kevyttä poppia ja "rap" on sellasta todella huonoa, sittenhän räppäri on myös danny, maija vilkkumaa, katri helena myös jos cheek on räppäri, pitbull tai flo rida on räppäreitä. Mutta lapset haluaa pitää noita 3 edellämainittua räppäreinä kun heillä ei ole mitään hajua mikä on räppiä ja mikä ei, elastiset, ja muut rähinä recordsin jätkät ovat vaan kevyitä poppareita jotka vähän koittaa riimitellä.

    • Peukutus Cheekille

      ... kyllä se kateus on voimakas moottori herjatessa ...

    • kylläkelpaa

      Kerran kaaduin pyörällä ja lensin ojaan. Siinä sitten itkin kun sattui joka paikkaan ja heikotti. Kuulin ääntä takaalta ja en ollut uskoa silmiäni kun itse herra Cheek ilmestyi eteeni. Hän sitten urhoollisesti nosti minut voimakkailla käsivarsillaan ojasta. Samalla nuuhkaisin hänen täydellistä tuoksuaan, oli pojalla hygienia kohdallaan. Hän avusti minut ja pyöräni omaan luxus autoonsa ja kyseli vointiani. Hän ohjeisti kuskin ajamaan lähimpään hotelliin. Cheekki tietenkin tilasi itselleni parhaimman huoneen koko hotellista ja herrasmiesmäisesti sen minulle maksoi. Hän kantoi minut huoneeseen jonka sänky oli ruusunterälehdillä koristeltu. Hetken siinä olimme ja en ollut uskoa silmiäni kun huoneeseen tuotiin oma viulu jonka Cheekki sitten otti käteensä ja alkoi soittamaan. Samalla Cheek lauloi romanttista laulua ja peitteli itseni uneen. Huh, vieläkin heikottaa kun muistelen mikä Jare on miehiään.

      • Kyllä kelpais

        Mä näen lähes samanlaista unta joka yö. Mun unessa ei peitellä ketään uneen, mutta viulut soi...


      • 5+14

        tää on hyvä, lisää näitä satuja


    • :D hauskaa

      Tosi hauska satu :D kerro lisää...

    • AvustettuKesäyössä

      Pari vuotta sitten olin kesäyönä liikkeellä autollani matkalla sukulaisiin. Autoni sammui keskelle korpitaivalta, ja myös kännykästäni oli akku lopussa. Aikani siinä seisoskeltuani ja susien ulvontaa kuunneltuani paikalle kurvasi mersu, josta nousi ystävällisesti hymyilevä nuorehko mies joka kysyi mikä hätänä. Yritti käynnistää autoani, mutta ei onnistunut hänkään. Lopulta tarjosi minulle kyydin läheisellä kukkulalla olleeseen motelliin. Motellissa osti minulle huoneen, ja soitti autopalvelun hakemaan autoni pois. Motellissa menin suihkuun, jolloin tumma varjo hiipi kylppäriin ja itseni kauhistuneena kirkuessa viilteli tuo varjo suihkuverhon kappaleiksi ja tavoitteli minua. Tuolloin kyydin tarjonnut nuorehko mies syöksyi huoneeseen ja tainnutti viiltelijän, ja kannoimme hänet ylös ullakolle jossa kiikuskeli mummo keinutuolissa sanomatta mitään. Avulias kuskini ja minä poistuimme motellista, jolloin lauma lintuja syöksähti läheisestä puusta nokkimaan pelastajani silmiä päästä. Onneksi hänen luksus aurinkolasinsa suojasivat hänen silmiään pimenevässä illassa, ja 67 kertaa sanottu "vittu" mantra karkoitti hyökkääjät. Hän oli omien sanojensa mukaan matkalla Blockfestille, jossa olisi venue odottamassa esiintyjiä. En vieläkään osannut yhdistää pelastajaani keneenkään tunnettuun tähteen, en edes silloin kun hän iski käteeni juoksevia kuluja varten painavan kultaisen rannekellonsa, ei kuulemma ollut korttia saati käteistä mukana. Kotona tutkin räppipoikien kuvia, ja kyllä, Cheekkihän se oli ollut. Kiitos! En koskaan unohda ystävällisyyttäsi.

    • jarehomonen

      Ihan perushomo

    • tavannutolen

      Sen verran tiedän että Katri-helena on siis todella ylimielinen ja ´Kaija-Koo myös. valitettavasti anatavat puheissan ihan erikuvan itsestään.

    • edsdsdd

      Cheek on lahjaton räppäri jälkeenjääneille ihmisille.

    • Lyhyestivaan

      Mä oon tavannut kerran lyhyesti. Todella kohtelias, mutta varautunut..
      Yllätyin miten lyhyt on livenä.

    • launeengretsky

      vuosia sitten osallistuin jääkiekkojoukkueemme jokasyksyiseen paperinkeräys urakkaan. Olimme silloin noin kymmenvuotiaita. Tehtävämme oli heitellä ihmisten toimittamat paperierät siirtolavalle. Aina silloin tällöin eteen sattui lehtiä, jotka meitä pikkupoikia kovasti kiinnostivat. Erään kerran papereiden joukossa oli muovikassi, jota ei missään tapauksessa saanut laittaa lavalle, siis muovia. Kaverini ravisteli pussiin sisällön maahan ja siellä oli purkki Niveaa, talouspaperirulla ja noin 15 cm korkuinen nippu gay-lehtiä, jotka oli sidottu siistiksi nipuksi vaaleanpunaisella lahjapakettinarulla, johon oli vielä solmittu nätti rusettisolmu. Olimme löydöstämme hämillämme emmekä oikein ymmärtäneet mistä oli kysymys. Silloin keräyspaikalle kurvasi hieno valkoinen auto, joka jarrutti keräyslavan viereen niin, että sora lensi. Mitäs kundit,sanoi autosta noussut pienikokoinen hintelä kaveri, jolla oli huppu päässä ja silmillä isot aurinkolasit. Mitä, mitä, mitä kundit on hiffannu ja riuhtaisi lehtinipun kaverini kädestä. Kundit on dyykannu, hei mä otan tän sanoi sitten ja lykkäsi kaverini käteen sadan euron setelin ja ajoi pois. Olimme aivan ymmällämme, mutta tietenkin tosi tyytyväisiä rahasta. Emme ole puhuneet asiasta kennellekään sen koommin. Kaverin isobroidi osti meille rahoilla keppanaa ja tupakkaa. Oksensin illalla kotiin päästyäni pikkusiskon lelulaatikkoon ja vanhempani määräsivät minut kuukaudeksi kotiarestiin. Että semmoin tapaus tällä kertaa.

    • JOHNHOLMESI

      Cheek ei ole oikeasti kova jätkä vaan täyspäiväinen nyhverö joka ei ole varmaan edes käyntyt armeijaa. Liian tavis joka tapauksessa. Luultavasti duunariperheen lapsi joka luulee että rahalla saa paljon kaikkee kivaa. Ihan tylsä ja vanhanaikainen jäbä.

    • Anonyymi

      Onko Cheek oikeasti tuollainen kuin elokuvassa että lyö nopeasti ja kovaa. Cheekin kaksoisveljen lyömältäkin meinas lähteä elokuvassa henki.

      Totta vai tarua koko elokuva?

      • Anonyymi

        Mä en usko hetkeäkään siihen, että ne kääpiöveljekset olisivat hakanneet ketään.


      • Anonyymi

        Kuulin huhua, et olisivat ollu kontallaan kariniemen rannalla..


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta Keekki ketään

      • Anonyymi

        Elokuvat on elokuvaa eli fiktiota ja se että Katsi ja KAija anatneet itsestään joidenkin omat mielikuvat ei kerro kaikkea,ei julkkiksen tarvitse meille jokaiselle avoimesti mitään kertoakkaan,ihminen hänkin vain on.


    • Anonyymi

      Opettelis ensi laulaa eikä räkä kurkussa karjuis..hyi ..s..tana

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe