Onko lokakuu jo ihan mahdoton matkustusaika Mallorcalle?
Olen ollut vain keväisin, niin siksi hölmöt kysymykset...
Palma Lokakuussa
6
454
Vastaukset
- Tuizu
Olin viime syksynä 5-12.10 mallorcalla santa ponsassa. Meillä oli koko viikon lämmintä 25-27 ja aurinko paistoi. Kaverit oli alcudiassa ja siellä oli ollut paljon pilvisempi viikko ja lämmintä 23-25. Mutta eihän sitä koskaan tiedä miten tänä vuonna.
- onnistunut loma
Juu, ei, mutta toivoa siis on :)
Kiitos vastauksesta! - Tsäkä ?
Viime vuonna syyslomalla Lokakuu puolivälissä Mallorcan Sillot, siellä itä-lounaispuolella; koko viikko 25-27 lämmintä, ei pilvenhattaraakaan koko viikkona.
- SSWW
Säästä ei koskaan tiedä. Elokuu on Mallorcalla - ja tietysti muuallakin Välimerellä - yleensä hyvin kuuma. Palasin juuri Mallorcalta kahden viikon lomalta, enkä ole koskaan kokenut niin viileätä säätä siellä elokuussa noin 25 tehdyn reissun aikana.
Päivisin oli yleensä kyllä ihan tarpeeksi lämmintä, noin 28 astetta, mutta ei hiostavan kuumaa, koska kosteusprosentti oli tavallista alhaisempi. Parina viimeisenä iltana oli sen verran tavallista viielämpää, että näin ensimmäistä kertaa elämässäni muutamien ihmisten käyttävän villatakkia tai muuta vastaavaa vaatetta iltaisin Mallorcalla.
Viime sunnuntaiyönä lämpötila laski virallisten mittausten mukaan Palmassa 16 asteeseen sen jälkeen, kun lauantaina oli sadellut koko päivän.
Itäinen Välimeri on jonkin verran sateettomampi ja pilvettömämpi elokuussa, koska Atlantilata tulevat matalapaineet eivät niin herkästi vaikuta sen säähän, ja auringon Saharassa kuumentama ja korkeuksiin noussut ilma pitää alas laskeutuessaan jatkuvaa korkeapainetta yllä hieman tehokkaammin kuin lännessä.- Mallorcaan....
Tulin just palmasta ja joka päivä oli 30 astetta ja aurinko paisto, illallakaan ei pitkähihasta tarvinnut..
- slkjdögkasjö
Sama juttu kuin edellisellä, oltiin syyslomaviikko 42 Mallorcalla. yhtenä iltapäivänä kaatosade, muut päivät kauniita ja lämpöä 25-30.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904