Kaverilla olis myytävänä tommonen puoliautomaatti haulikko, tekeekö tuolla remingtonilla mitään?
Vielä kerkiäis sorsastuksen aloitukseen ostaa tuon, mutta meneeköhän rahat hukkaan?
Remington 11/87--- 12/89
4
2703
Vastaukset
- romuista paras
Osta pois ei sillä mitään tee.
- gentoo man
Kysy kaveriltas, miksi se myy sen. Mikä on todellinen syy ja onko toiminut?
Ei sitä totuutta täällä löydy.
Muutenhan tuo on on merkkinä ok. - pyyssy
Tohtiiko tuolla 11/87 ampua täyteisiä?
Kyselystäsi on jo monta kuukautta, joten lienet jo kaupat tehnyt niin tiedät fuutako ase. Jos et vielä ole tehnyt kauppoja niin osta pois. Itse ostin -70 luvun alussa käytetyn 1100:n ja ammuin sillä ainakin 2000 laukausta, hieman skeettiä, merilinnustusta ja kanalintu metsästystä. Ase toimi moitteetomasti niin ostin uuden 1100:sen sillä ammuin noin 10000 laukausta em. lajeja.
Lopetettuani merilinnustuksen vaihdoin remarin päällekkäispiippuiseen, koska kanalintu jahdissä kaksi eri supistus astetta on mielestäni sopivampi. Joten kyllä remari toimii ja kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245151Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242262Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771241- 981226
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.95879