Tämä voi olla neulan etsintää heinäsuovasta, mutta sattuisiko täällä kenelläkään olemaan tiedossa sellaista leirintäaluetta pohjoisemmassa Lapissa (Sodankylästä ylöspäin), joka järjestäisi edes jonkilaiset Venetsialaiset elokuun lopussa? Tai ylipäätään kokonpolttoa tai vastaavaa kys. ajankohtana?
Netistä en onnistunut mitään tietoa löytämään. Taitaa olla enemmän paikallista mainontaa, jos tällaista ylipäätään on joku järjestämässä.
Kaikki vinkit otetaan siis kiitollisina vastaan, jos joku jotain tietää! :)
Venetsialaisia Lapin leirintäalueilla?
Matkalla pohjoiseen
2
183
Vastaukset 2
- Ei sisämaassa
On länsirannikon juttu. Täällä etelämmässä saaristomerellä, mistä ovat lähtöisin, puhutaan muinaistulista.
- 13+6
Kyllä tuota touhua on ryhdytty matkimaan sisämaassakin. Esimerkiksi jotkut SFC:n alueyhdistykset järjestävät Venetsialaiset vuosittain. Mutta luulenpa, että lappilaiset eivät moisesta perusta. Kuten en minäkään. En silti väheksy asiaa. Kukin touhutkoon tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493