Koiran ulkouiluttajille

Konduktöri

Otapas koiras kokkarret mukaan pussiin,älä jätä siihhen tien reunaan sitten sitä pusiakaan.Kyllä on paljjon niitä kokarreita sielä.

9

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;););)

Sitä ei tiiä kun vanhenee niin saattaapi itelläki ne kokkareet tippua tielle,se nääs tuo "rynkkynaru" saattaapi löystyä;))Niin että pusi mukkaan ku lähtee kruisaileen tuonne pitkin tietä ja pusi sitte taskuun,ei saa jättää tienposkeen!UGH....olen puhunut;)))

• sontaajille kuri

Konnari on oikealla asialla, pussit mukaan ja koirien kokkaret sinne.

• ööröm.

...komppaan konnaria...

• Koiran ulkoiluttaja

Entäs kissojen paskata? Tai hevosten? Kuka ne kerää?

Heti kun te muut keräätte maatumattomat roskanne ja lasinsirunne, minä kerään koirani jätökset. Eikä putaalla ole sitäpaitsi roskiksia joihin näitä pusseja edes pudottelisi. Kyllä se sinne "metsään" maatuu. Ainakin nopeammin kuin muovipussi tai kaljatölkki.

• ei koiran omistaja

Ojassako te valittajat kävelette? Olen alkanut lenkeillä ihan katteleen,että paljonko niitä jätöksiä on kun niistä kyllästymiseen asti kirjoitellaan. En nähnyt yhtäkään koiran kokkareita,mutta ihmisten heittämiä roskia ja hevosen pa....a näyttää kyllä olevan haitoiksi asti. Ja EN omistaa koiraa,enkä muutakaan lemmikkiä.

• virpiniemeläinen

Kuinka moni koira tosiaan paskoo tielle? Toisin kuin HEVOSET.. Kyllä koirat yleensä menee penkkaan hoitamaan tarpeensa. Ihmettelen oikeasti tätä hevosihmisten välinpitämättömyyttä. Virpiniemessä on maastoa ja hevosille varta vasten tehtyjä ratsastus reittejä mihin ei ole koirilla asiaa. Miksi sitten pyörätiet täyttyy hevosen paskasta?

• Lihavapoika

Itseä on alkanut ärsyttämään koirien paskat tuolla pururadalla. Jokaisen lenkin jälkeen saa kepillä raapia paskaa lenkkareidenpohjasta.. aivan jokaisen!
      Minusta on ihan ok että koiria otetaan mukaan lenkille, mutta kun tuo pururata nyt kuitenkin kulkee metsänsiimeksessä, niin voisitteko edes paskattaa ne koirat siellä metsänpuolella tai vastaavasti itse siirtää koirienne jätökset metsänpuolelle??
      Ps. Onhan siellä tosin myös ne kieltomerkitkin, mutta eihän me ny nipottamaan aleta ;)

• Ongelmaton

Aika moni näemmä kävelee nokka kohti taivasta ku joka kerta koirankakkaan astuu;) On se kumma, ku itellä aina koirankakasta puhtaat kengät lenkiltä tullessa:)))

• Koirako irti?

Pitäisi hommata niitä roskiksiakin, koska ikävä jos koira tekee vaikka parikin kertaa lenkillä asiansa niin alkaa kädet loppumaan kun pitäisi sitä koiraakin taluttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe