Sony St27i

takuullako

Akku kestää vajaan vuorokauden, puhelin alle vuoden ollut käytössä, olisiko takuujuttu.

9

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla. Kannattaa tarkistaa onko turhat ominaisuudet otettu pois käytöstä. ( Esim wlan, gps).

• takuullako

Ei ole mikään turha ominaisuus päällä.

• takuullako

Eli kuulemma aivan normaalia ettei akku kestä pitempään, kas kun aiemmin eli ennen takuun umpeutumista (akulla 6kk) kesti viikonkin.

Uuden akun vaihto huollossa sadan euron paikkeilla, huh huh.

• takuullako

Otin SIM-kortin pois niin akku kestää, mutta eipä sillä sitten soitella kuin hätänumeroon.

• Kokeile ottaa 3G pois päältä ja käytä virransäästötilaa jos sellainen on siinä.

• äksperia

Netistä saa alle kolmella kympillä ko. malliin akun ja sen voi vaihtaa itse, kunhan ruuvaa puhelimen auki

• takuullako

Nyt en kyllä ymmärrä että mikä tässä oli, kun laitoin SIM-kortin takaisin niin akku ei siitä enää vauhdilla tyhjentynyt, en tiedä oliko sittenkin jokin turha ominaisuus päällä, kyllä myyjäkin sen heti katsoi kun käytin sitä ostoliikkeessä. Akkua ei ole nyt kolmeen päivään ladattu ja virranhallinta näyttää kestoiäksi viälä reilut kolme päivää, eli taas ollaan siellä hyvässä ajassa.

• takuullako

Onkos kellään muulla Sonyn omistajalla ollut tällaista ilmiötä, nyt virranhallinta näyttää jo 4pv ja 20h valmiusaikaa vaikka on viimeksi ladattu keskiviikkona.

• takuullako

Eilen sitten taas lataukseen ja ennen latausta "akkua jäljellä" näytti jo 6pv 18h??????

Nyt ei oikein ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe