Sony St27i

takuullako

Akku kestää vajaan vuorokauden, puhelin alle vuoden ollut käytössä, olisiko takuujuttu.

9

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla. Kannattaa tarkistaa onko turhat ominaisuudet otettu pois käytöstä. ( Esim wlan, gps).

    • takuullako

      Ei ole mikään turha ominaisuus päällä.

    • takuullako

      Eli kuulemma aivan normaalia ettei akku kestä pitempään, kas kun aiemmin eli ennen takuun umpeutumista (akulla 6kk) kesti viikonkin.

      Uuden akun vaihto huollossa sadan euron paikkeilla, huh huh.

    • takuullako

      Otin SIM-kortin pois niin akku kestää, mutta eipä sillä sitten soitella kuin hätänumeroon.

    • Kokeile ottaa 3G pois päältä ja käytä virransäästötilaa jos sellainen on siinä.

    • äksperia

      Netistä saa alle kolmella kympillä ko. malliin akun ja sen voi vaihtaa itse, kunhan ruuvaa puhelimen auki

    • takuullako

      Nyt en kyllä ymmärrä että mikä tässä oli, kun laitoin SIM-kortin takaisin niin akku ei siitä enää vauhdilla tyhjentynyt, en tiedä oliko sittenkin jokin turha ominaisuus päällä, kyllä myyjäkin sen heti katsoi kun käytin sitä ostoliikkeessä. Akkua ei ole nyt kolmeen päivään ladattu ja virranhallinta näyttää kestoiäksi viälä reilut kolme päivää, eli taas ollaan siellä hyvässä ajassa.

    • takuullako

      Onkos kellään muulla Sonyn omistajalla ollut tällaista ilmiötä, nyt virranhallinta näyttää jo 4pv ja 20h valmiusaikaa vaikka on viimeksi ladattu keskiviikkona.

      • takuullako

        Eilen sitten taas lataukseen ja ennen latausta "akkua jäljellä" näytti jo 6pv 18h??????

        Nyt ei oikein ymmärrä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe