Sony St27i

takuullako

Akku kestää vajaan vuorokauden, puhelin alle vuoden ollut käytössä, olisiko takuujuttu.

9

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla. Kannattaa tarkistaa onko turhat ominaisuudet otettu pois käytöstä. ( Esim wlan, gps).

• takuullako

Ei ole mikään turha ominaisuus päällä.

• takuullako

Eli kuulemma aivan normaalia ettei akku kestä pitempään, kas kun aiemmin eli ennen takuun umpeutumista (akulla 6kk) kesti viikonkin.

Uuden akun vaihto huollossa sadan euron paikkeilla, huh huh.

• takuullako

Otin SIM-kortin pois niin akku kestää, mutta eipä sillä sitten soitella kuin hätänumeroon.

• Kokeile ottaa 3G pois päältä ja käytä virransäästötilaa jos sellainen on siinä.

• äksperia

Netistä saa alle kolmella kympillä ko. malliin akun ja sen voi vaihtaa itse, kunhan ruuvaa puhelimen auki

• takuullako

Nyt en kyllä ymmärrä että mikä tässä oli, kun laitoin SIM-kortin takaisin niin akku ei siitä enää vauhdilla tyhjentynyt, en tiedä oliko sittenkin jokin turha ominaisuus päällä, kyllä myyjäkin sen heti katsoi kun käytin sitä ostoliikkeessä. Akkua ei ole nyt kolmeen päivään ladattu ja virranhallinta näyttää kestoiäksi viälä reilut kolme päivää, eli taas ollaan siellä hyvässä ajassa.

• takuullako

Onkos kellään muulla Sonyn omistajalla ollut tällaista ilmiötä, nyt virranhallinta näyttää jo 4pv ja 20h valmiusaikaa vaikka on viimeksi ladattu keskiviikkona.

• takuullako

Eilen sitten taas lataukseen ja ennen latausta "akkua jäljellä" näytti jo 6pv 18h??????

Nyt ei oikein ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37