Lääkärini määräsi minulle Spironolaktoni 100mg 100 päivän kuurin. Sivuvaikutuksena minulle tuli kova hikoilu ja lievä pahoinvointi.. Oletteko saaneet ko. lääkitystä pälvikaljuun ja mitkä ovat olleet tulokset ja onko ollut sivuvaikutuksia?
Pelkään saavani sydän- ja verenpaineongelmia ja lukisin mielelläni muiden kokemuksia ko. lääkkeestä....
Pälvikaljun lääkitys
4
136
Vastaukset
- turhaan aloitat
uutta keskustelua, vastaavia löytyy kymmeniä kunhan vähän jaksat listaa takaisin selata.
- 35-vv
Jos tosiaan kyse pälvikaljusta, eikä jostain perinnöllisestä/hormonaalisesta, niin siihen tuo lääke ei auta. Ei sitä pälvikaljuun määrätä. Sekoitatkohan nyt pälvikaljun päälaen kaljuuntumiseen? Pälvikaljussa sinulla olisi kokonaan kaljuja pieniä kohtia päänahassa.
- alkuper.
Lekurini määräsi ko. lääkkeen ja todellakin minulla on täysin kalju n.6 x 6cm kokoinen alue takaraivollani. Olisin vaan kysellyt onko tätä lääkitystä muilla ja onko siitä ollut apua?
- kokemus X
Minun pojalle tuli niskaan ihan paljas läiskä, sitä ei edes huomattu kun tukka oli niin paksu. Vasta parturi sen äkkäsi, se oli noin 3cmX3 cm.
Poika oli silloin vielä alle 6 v, joten ei itse älynnyt, enkä minäkään niin tukkaa haronut.
Ja se oli tullut ihan yllättäen, muutenhan sen oisin huomannut.
siis lääkäriin, lääkäri kirjoitti kortisonia, taisi olla melko tujakkaa, pienen putelin ja sitä joka pv. ao kohtaan. Pian alkoi hentoa hiusta pukata, vaikka näytti niin toivottomalle, tukka kasvoi paikoilleen eikä uusia läntteja ole tullut. Tästä on aikaa pian 30 vuotta. Ja läntti oli aivan sileä, siinä ei ollut karvan karvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1885091- 141751
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631626Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271497Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91463Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit501147Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249302969- 195941
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7820