Hyväksikäytetykö ?

ihanjeeslaivareissu

Olin pari päivää sitten ystävieni kanssa laivalla ja olimme juoneet hytissä parit siiderit ja lähdimme sitten laivan baariin. Otimme siellä 2 juomaa lisää mutta sitten jossain vaiheessa muisti lähti ihan kokonaan ja ystäväni olivat sanoneet että muutuin tosi nopeasti uneliaaksi ja oudoksi. eli estot lähti ja päädyin jonkun huomattavasti vanhemman miehen hyttiin johon kaverini yrittivät koputtaa että saisivat minut sieltä pois mutta mies ei avannut ovea ja itse siihen en varmaan ollut kykenevä. Aamulla huomasin vain heränneeni omasta hytistä ilman alushousuja ja ei mitään muistikuvaa. Ja en ole voinut olla 'liian' humalassa sillä tiedän omat rajani ja muilla juomareissuilla olen juonut todella paljon enemmän ja silti on säilynyt muisti.Eli oliko mun lasiin laitettu tyrmäystippoja vai mitä? Mutta nyt on älllöttävä ja paska fiilis siintä että jouduin sen miehen mukaan sillä normaalihumalassa en olisi koskaan ketään niin vanhaa huolinut. Olen vasta 18 ja mies oli siis yli 10 vuotta vanhempi. Olisi vissiin pitänyt niitä laseja vahtia paremmin... mutta voiko tämän ajatella 'hyväksikäyttönä' kun en itse tajunnut mistään mitään ja mies kyllä varmasti näki etten oo mitenkään hyvässä kunnossa....mitä tää nyt on ...

9

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+5

Silmätippoja laitettu juomaan.Luultavasti tämä sama mies joka vei sinut hyttiin.
      Tee rikosilmoitus,laivoillahan on valvontakamerat.

• ÄLÄ kännää!

Alkoholi ei muuta käytöstä huonommaksi, se saa vain välittämään vähemmän, kertoo Missourin yliopistossa psykologian professorina toimivan Bruce Bartholowin teos Alcohol Effects on Performance Monitoring and Adjustment: Affect Modulation and Impairment of Evaluative Cognitive Control.

Alkoholi hidastaa aivojen "varoitussignaaleja", joiden tehtävä on varoittaa mahdollisesta virheestä. Kun varoitussignaalit heikkenevät, ihminen alkaa menettää itsehillintäänsä.

Vaikka oletkin humalassa, tajuat mitä olet tekemässä, et vain välitä siitä!

Hölmöilyjä ei siis voi perustella kaamealla kännillä, sillä humalassakin ihminen tietää mitä on tekemässä. Alkoholi vain hidastaa reaktiokykyä, eikä humalassa murehdi tekemisiään.

Kanna siis vastuu kännäämisestäsi ja lutkailemisestasi äläkä yritä syyttää muita!

• 5+5

Ei neljästä alkoholiannoksesta mene tuohon kuntoon.Ja selvästikään nainen/tyttö
        ei ole pystynyt huolehtimaan itsestään.

• Oletko idiootti?

> nyt on älllöttävä ja paska fiilis siintä että jouduin sen miehen mukaan sillä normaalihumalassa en olisi koskaan ketään niin vanhaa huolinut <

Ei mikään ihme että "raiskausten" määrä ruotsinlaivoilla on kasvanut.

Tallink Siljan henkilöstöjohtaja vierittää vastuun matkustajille itselleen.

- Naisten tulee miettiä, kuinka paljon he juovat. He tietävät mihin se voi johtaa.

Moraalittomat "lutkat" menevät kännäämään ja lähtevät ventovieraiden mukaan.

Onko mikään ihme et sit ne väittää tulleensa raiskatuiksi, kun moraalinen krapula iskee.

"Kävelen aina suojatielle silmät kiinni, ei ole minun syy jos jään auton alle! Lähden aina humalassa tuntemattomien mustalaisten ja linnajätkien mukaan, sillä ei minua saa kukaan lain mukaan ryöstää. Somalit ovat parasta jatkoseuraa valomerkin jälkeen, sillä silloin olen jo aina kovassa humalassa ja he ovat mukavia. Luotan Suomen lakiin ja siihen, että sitä noudatetaan, sillä olenhan idiootti."

Näin suurin osa naisista valitettavasti tekee ja syyttää sen jälkeen muita omasta mokastaan.

• Kanna vastuusi

"Pari vuotta sitten voimaan tulleen maksupalvelulain mukaan asiakkaan on muun muassa säilytettävä pankkikortti ja tunnusluku erillään, suojattava tunnusluku sitä näppäillessä ja tarkistettava säännöllisin väliajoin, että kortti on tallella. Muuten ruuhkassa urkittu tunnuslukukin voidaan laskea lieväksi huolimattomuudeksi, jolloin asiakas joutui maksamaan kaikki väärinkäytöstä aiheutuneet kulut."

Jos joku hoipertelee täydessä humalassa paksut kultakorut kaulassa ja rahapussi seteleitä tursuten (pankkikortti tunnusluku lompsassa) pimeitä sivukujia aamuyöllä baarista tulessaan ja tulee ryöstetyksi, niin säälitelläänkö häntä ja sanotaan että "uhria ei saa syyllistää"? Vai tunnustetaanko tosiasiat ja kysytään että miksi ihmeessä juot itsesi tuollaiseen kuntoon ettet voi puolustaa itseäsi ja yksinään menet pimeille kujille?

Jopa laki vaatii toimimaan järkevästi ja suojaamaan rahansa.

Miksei laki ja yhteiskunta vaadi NAISTA suojelemaan ITSEÄÄN?

Eikö oman koskemattomuuden suojaaminen ole huomattavasti tärkeämpää kuin rahan?

Miksi siitä huolimatta naisille ei määrätä etteivät he saa ryypätä itseään tiedottomaksi ja mennä vieraan mukaan kämpille sammua sinne ja sitten valittaa että on tullut hyväksikäytetyksi?

Paljonko yhteiskunnalle ja veronmaksajille tulee turhaan kustannuksia tälläisistä "raiskauksista" vaikka ne voitaisiin helposti ehkäistä?

Tai ainakin samoin kuin huolimattomassa pankkikortin käytössä, "uhri" joutuu itse vastaamaan kustannuksista koska on itse toiminut leväperäisesti?

• Tieteellinen Fakta

> Kyl, ämmät tiedetään viinaa päähän niin rupee alapää rukoileen ky.p.. Niin se vaan on se on koettu humalassa heiluvii akkoi jotka melkein väkisin tunkee hyttiin. Sit mies raukkaa syytetään raiskauksesta. <

Tämä on tieteellinen fakta.

Se johtuu siitä että alkoholi nostaa naisen testosteroni (eli mieshormooni) pitoisuutta, joka saa aikaan naisessa seksuaalista halukkuutta.

Alkoholin kadottua naisen kehosta, myös naisen testosteronitasot putoavat ja nainen alkaa häpeillä omaa moraalitonta käytöstään, josta syystä monet haluavat ulkoistaa epämoraalisen seksin ventovieraan kanssa, väittämällä tulleensa raiskatuksi.

Tällä tavoin nainen välttää kantamasta vastuuta omasta käytöksestään, ja vapautuu syyllisyyden tunteestaan väittäessään olleensa viaton uhri, vaikka totuus on toinen.

• Tilastoharhaa!?

> ihmiset käyttäytyvät juovuksissa täysin holtittomasti. Itse en harrasta risteilyjä vaan ainoastaan pakollisia ylityksiä Ruotsin puolelle. Minuakin on moni juoppo nainen tullut iskemään ja itseään suorastaan tyrkyttämään ja itse raittiina en ole voinut kuin ihmetellä tälläistä käytöstä! Ne jotka itsensä umpihumalaan juovat eivät aamulla tleensä edes muista mitä tuli tehtyä ja kenen kanssa. <

> montako ilmoitusta johtuu siitä että nainen on vaapaaehtoisesti harrastanut seksiä yöllä, ja seuraavana aamuna tullut moraalinen krapula? <

Kriisikeskuskin myönsi että Suomessa erittäin pieni osa raiskauksista on oikeita puskaraiskauksia. Suurin osa on kännikatumusraiskauksia eli nainen ensin mene yhden yön hoidon mukaan ja myöhemmin (jopa vuosia myöhemmin) katuu sitä ja väittää raiskauksekseksi kun ei halua myöntää käyttäytyneensä kuin lutka.

Harha tulee siitä että tavalliset seksisessiotkin vääristellään olemaan muka raiskauksia vaikkeivät ne sitä ole.

• Mojovaan

Mun mielestä nuo muut sanoo liian 'julmasti' koska jos tiedät rajasi ja sinut on todennäköisesti huumattu niin jonkun tarkoitus on ollut selvä. Mieskin varmasti on älynnyt ettet ole kykenevä tekemään järkeviä päätöksiä siinä tilassa. Ja on tuo aika vähäinen määrä alkoholia että uskon ettet normaalissa humalassa ainakaan ollut

• KaikkiMukaRaiskataan

Suomessa ja Ruotsissa naiset KOKEVAT joutuneensa seksuaalirikoksen uhriksi eniten koko maailmassa.

Se että joku kokee jotain tunteita, on täysin eriasia kuin se että oikeasti olisi jotain rikosta tapahtunut.

Voidaankin kysyä miksi Suomessa ja Ruotsissa naiset KOKEVAT joutuneensa seksuaalirikoksen kohteiksi KOKO maailman ENITEN?

Johtuuko se vain heidän henkilökohtaisesta kokemuksestaan esim siinä että ensin vedetään lärvät baarissa, sitten lähdetään täysin tuntemattoman kanssa sen kämpille, paneskellaan sen kanssa koko yö, ja sitten moraalisen krapulan iskettyä KOETAAN tapahtumat raiskauksena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe