Ehkä ei ole tarkoitus...

... käyttää tätäkin palstaa loppujen lopuksi turhiin viesteihin, missä on muutama, tai yksi sana... selkeää höpö höpö vuoropuhelua, jonka voisi suorittaa, vaikka chatsissa esim, tai muulla tapaa, kuten chatpostilla! Olen syyllistynyt tuohon itsekin, mutta lopetin sen jo, kun tajusin varsinaisen palstan pointin.

Viitaten tähän:

" Tämä on Suomi24 Luotsien oman keskustelupalsta, jossa voit keskustella luotsina toimimisesta sekä kertoa hauskoista tai haastavista hetkistä. Voit myös kysyä neuvoa muilta luotseilta tai halutessasi Suomi24 Ylläpidolta "

10

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on varmaan totta. Mutta arvaappa mitä minä mietin yks ilta! :) Te chat-luotsit /sefut saatte varmaan jutella nimenomaan siellä chatissa keskenänne "työn ohella"? En tiedä kun en käy chatissa. Mutta vähän kateuksissani ajattelin :D

      Mutta, nyt pyydän sitten tässä kohtaa heti alkuunsa että pulisijat ei pahastu EvilCatin avauksesta. Olisi TODELLA kurjaa jos minun takiani nousisi erimielisyyksiä, koska minä tämän hölinän äiti olen. Alfa ja Omega.

      Lainauksesta käy ilmi palstan tarkoitus ja se lienee juuri tuo. PISTE.

      *sanoo katin takalistoa nuoleskelematta* :`D

      • En minä ole ketään erityisesti tarkoittanut, vaan siis YLEISESTI , kun iteskin kerta olen syyllistynyt tuohon samaan. MInä kyllä kestän kritiikkiä... ei sitten yhtään pelota *nauraa* Vaan oikeastaan tuohon ei kummempaa kritiikkiä tarvita, koska se on selkeä asia, kun lukasee nuo Ylläpidon laittamat "rivit" koko Luotsikeskustelun alussa.

        Tulkaa ihmeessa vaan esim. vaikka te palsta- Luotsit chatin niin ihmeelliseen, ilostuttavaan ja raivostuttavaan maailmaan mukaan ... jos uskallatte.

        ..MurRRr... ;)


    • No kiitos kutsusta, mulla se kuuluu kiellettyjen asioiden listalle - se yltiömustasukkainen puoliso >:( Whad eva.

      Joo kyllä mää osaan lukee. Niinhän tuossa sanotaan; "luotsina toimimisesta". Marttyyrina marssin takas Kosteusvaurioihin. Mut siellä on kyllä nyt ihan mielenkiintoista meneillään onneks! :D

    • PS. "Oletko kissa- vai koiraihminen, syötkö voileipäsi juusto vai makkara päällimmäisenä?" on muuten ristiriidassa ton yp:n otsikon alapuolella olevan linjauksen kanssa.

      • No se olikin se yksi kohta, tai osio, mikä oli nimenomaan tarkoitettu siihen, että siinä voi jokainen haluava kertoa itsestään, niin paljon, kuin haluaa kertaheitolla ... katos babeh :)

        Vaan mukavaa viikonjatkoa sulle ja sun mustasukkaiselle miehellesi... Poistun palstalta... baj, baj *vilkuttaa* ja menee *halimaan* omaa miestään, joka on myös välillä mustis, mutta ihan turhaan, koska minä olen niin topakka täti, että ihan turha kenekään lirkutella meikälle missään ja koskaan, kun se ei tehoa ... ja tuo sen sisimmässään tietää varsin hyvin :)


    • No nyt selkis, että sekin on vaan esittelyitä varten.

      Jos mies on kullannuppu, ei ole syytä mustasukkaisuuteen. Se siitä, tässä ketjussa. Ba-bajh kisu ;) (ex yhtää lämmenny..?)

    • Pahoitteluni, taisi itsellänikin lähteä asiat hiukan lapasesta ja tuli laitettua välillä ehkä jotain sellaista, mitä olisi voinut olla laittamatta. Tottahan se on, ettei oikeastaan yksittäiset sanat tai lauseet kuulu keskustelu palstalle, vaan enemmänkin chat-alueelle.

      Tässäkin tosin voi avata maailmankatsomusta, olla suoraan myöntymättä kaikkeen. Ainakin vähän edes pyrkiä rimpuilemaan. ;)
      Ylläpidonkin mielestä näkemyksiä on yhtä paljon kuin keskustelijoita, joten hekin antavat kaikkien kukkien kukkia, joten tämä on aika tulkinnanvarainen ilmaisu ohjeena luotsille, eli myös rikkaruohojen pitää saada kasvaa. ;)
      Tämä kyllä on luotsin oma keskustelupalsta, jossa voit keskustella luotsina toimimisesta sekä kertoa hauskoista tai haastavista hetkistä ja kysyä neuvoa myös muilta luotseista. Tässä kohdassa ei ole pakottavia viitteitä, että keskustelun pitäisi liittyä oleellisesti luotsin toimintaan tai edes Suomi24:sen sivustolle. Palstoillakin saa käydä kiivastakin keskustelua, mutta sen on oltava asiallista, joten tätäkin voi usealla tavalla tulkita, niin kuin kaikkia kedon kukkia. ;)
      Paljonkohan muitakin tulkinnanvaraisia asioita loppujenlopuksi Suomi24:sen ylläpito on soveltanut ja se miten kukin näitä tulkitsee, saattavat vaihdella ihmisten keskuudessa.

      Asiatonta se tosiaan on aloitella tusinoittain ketjuja ja viljellä eri aiheita tai peräti laittaa tusinoittain yksittäisiä sanoja tai lauseita kaikkialle, mutta ilmeisesti tarkoitus ei siltikään ole kolmannesta valtakunnasta, muutenhan kaikki palstat ammottaisivat tyhjyyttään. Erittäin paljon sivustolla on monipuolisia käytäntöjä, eli tulkintojakin saattaa olla yhtä paljon. ;) Itsellä saattaa myös vaikuttaa väsymys ja lukemisenymmärtäminen, mutta onneksi voin aina vedota olevani mies. :P

      Tämänkin avauksen olisi voinut periaatteessa lisätä suoraan jo olemassa olevaan keskusteluun, eikä tehdä siitä kokonaan omaa aihetta. ;)

      • Mutta eihän me pahalla lindqvist, eihän me pahalla (olla höpöhöpöjä) ;D Tässä tuli nyt se mun pelko toteen josta kerroinkin arvon kollegalleni, että jotkut ovat puheliaampia kuin toiset ja muita saattaa sitten ärsyttää nämä aiheesta poikkeamiset. Ja silloin kun se ärsyttää jotakuta, se on ongelma. Ja kuten keskusteluissa yleensäkin, luotsin tulee ajatella kaikkien etua, sekä miettiä mikä laannuttaa parhaiten nousseen ärsytyksen. Tässä tapauksessa varmastikin virheen myöntäminen :) Olin ymmärtänyt osittain väärin.

        Siltikin tämä palsta toimii hengähdyspaikkana varsinkin meille ketkä emme käytä chatteja. Täällä tosiaan saa apua ja tukea näihin luotsin toimiin.

        Keskustelut JatQkoon


      • miss.007 kirjoitti:

        Mutta eihän me pahalla lindqvist, eihän me pahalla (olla höpöhöpöjä) ;D Tässä tuli nyt se mun pelko toteen josta kerroinkin arvon kollegalleni, että jotkut ovat puheliaampia kuin toiset ja muita saattaa sitten ärsyttää nämä aiheesta poikkeamiset. Ja silloin kun se ärsyttää jotakuta, se on ongelma. Ja kuten keskusteluissa yleensäkin, luotsin tulee ajatella kaikkien etua, sekä miettiä mikä laannuttaa parhaiten nousseen ärsytyksen. Tässä tapauksessa varmastikin virheen myöntäminen :) Olin ymmärtänyt osittain väärin.

        Siltikin tämä palsta toimii hengähdyspaikkana varsinkin meille ketkä emme käytä chatteja. Täällä tosiaan saa apua ja tukea näihin luotsin toimiin.

        Keskustelut JatQkoon

        Ei olla höpöhöpöjä, ollaan mukavia ja yliaktiivisia henkilöitä. =) Jotain uusioperhekeskustelua juuri luin huvittuneena läpi ja sieltä vedoten, mehän olemme eläimiä, kädellisten lahkossa, joten välttämättä aina ei pysty välttymään omilta primitiivisiltä vieteiltä, olivat ne nyt mitä tahansa. ;P

        Mutta sehän on vain sitä keskustelua, vuorovaikutusta ja tutustumista kun kirjoittelee paljon ja aktiivisesti henkilöiden kesken, mikä on taatusti se ylläpidon tarkoitusperiaate yhdestä suuresta perheestä. Hyvä luotsi pystyy ajattelemaan kaikkien etuja, erinomainen luotsi pystyy tätä toteuttamaan myös luotsi palstalla ja erityisesti myöntämään virheitään ja avaamaan keskusteluja, erityisesti saamaan vuorovaikutettua laajan käyttäjäkunnan kanssa ja saamaan nämä reagoimaan siihen viestin sisältöön. Näissä asioissa olet kunnostautunut erinomaisesti, joten voit myöntää olevasi erinomainen luotsi, olethan siis aiheuttanut kaikki positiiviset keskustelut ja saanut 3 luotsin lisäksi myös pussillisen muitakin osallistumaan osittain keskusteluun jollakin tasolla. ;)


      • lindqvist kirjoitti:

        Ei olla höpöhöpöjä, ollaan mukavia ja yliaktiivisia henkilöitä. =) Jotain uusioperhekeskustelua juuri luin huvittuneena läpi ja sieltä vedoten, mehän olemme eläimiä, kädellisten lahkossa, joten välttämättä aina ei pysty välttymään omilta primitiivisiltä vieteiltä, olivat ne nyt mitä tahansa. ;P

        Mutta sehän on vain sitä keskustelua, vuorovaikutusta ja tutustumista kun kirjoittelee paljon ja aktiivisesti henkilöiden kesken, mikä on taatusti se ylläpidon tarkoitusperiaate yhdestä suuresta perheestä. Hyvä luotsi pystyy ajattelemaan kaikkien etuja, erinomainen luotsi pystyy tätä toteuttamaan myös luotsi palstalla ja erityisesti myöntämään virheitään ja avaamaan keskusteluja, erityisesti saamaan vuorovaikutettua laajan käyttäjäkunnan kanssa ja saamaan nämä reagoimaan siihen viestin sisältöön. Näissä asioissa olet kunnostautunut erinomaisesti, joten voit myöntää olevasi erinomainen luotsi, olethan siis aiheuttanut kaikki positiiviset keskustelut ja saanut 3 luotsin lisäksi myös pussillisen muitakin osallistumaan osittain keskusteluun jollakin tasolla. ;)

        Jos mä oisin sä ja edellinen ois sun luotsipalstalla, ni ilmeisesti poistaisin sen, koska on ilmiselvästi positiivisenpuoleinen palaute. Kiitos lindqvist, "jokainen hyvin opetettu on opettajansa kaltainen". Mulla on vielä matkaa Velkavelhon ja sun saappaisiin. EvilCatista puhumattakaan. On täällä jo aikamoisen kokenu konkari ja nähny kaikkea männä vuosina. Varmaankin näkee jo sen yli mitä me untuvikot ei nähdä :)

        Kantapäät on just sitä oppimista varten. Tartten varmaan varajalkojakin, koska aihe sutii taas kehyksistään :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe