Keuruuta maailman kartalle!

Suolahden Urho

15

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suolahden turhat

      Harjoituspelejä vasta, katsotaan kun saadaan lopullinen joukkue kasaan ja tosipelit käyntiin. TuTo muutenkin varmaan sarjan kovimpia joukkueita.

    • pisteautomaatti

      Ei olisi kannattanut lähteä mopolla moottoritielle.

    • kaikki on pilalla ;)

      "Suolahden Urho" sinuahan on kaivattu ...muistatkos asiantuntevia kommenttejasi viimesyksyltä ..sittemmin mestaruuteen johtaneelta kaudelta ? Muistuttaa aika pitkälle tuo sinun aloitus (en nyt viitti copypastettaa) vuodentakaisia juttujasi.
      Kasva ja kehity..opi uutta !

    • ika

      Noloa lähteä tuollaisella porukalla mestikseen, lisäksi jäähalli on kun joku vanha navetta. Keupa on takuu varma sarja jumbo.

      • max attack

        Taitaa teilläpäin navetat olla aika erikoisia ; tärkeintähän on että satalasissa mennään ja periksi ei anneta. Lopettakaa turha ruikutus ja kaivakaa ne päänne sieltä pensaasta tolla asenteella et elämässä pärjää!


    • valmentaja2

      P.askasta ei saa tehtyä konvehtia ja tämä sanonta pätee kyllä hyvin tämän hetkiseen joukkueeseen.

      • 12+14

        trollipelle toi oli jo huono keksi parempi


    • keukeukeu

      Keupahan saattaa seuraavassa pelissä tehdä jo maalin, odotellaan sitä.

    • TuTo1

      Mitä eroa on Keupan pelaajilla ja kalalla? Kala saa verkot heilumaan.

      • fakta1

        Selvippä niitä kalaverkkojasi, viimekaudella Keupa Ht heilautti vastustajan verkkoa tasan 200 kertaa


      • fakta-2
        fakta1 kirjoitti:

        Selvippä niitä kalaverkkojasi, viimekaudella Keupa Ht heilautti vastustajan verkkoa tasan 200 kertaa

        ennen oli ennen ja nyt on nyt.
        amatöörien mutasarjat on erikseen joihin suomisarja lukeutuu, mestiksessä on vähän eritason maalivahdit ja puolustajat.


    • keukis

      Mitä luulette montako ottelua Keupa voittaa mestiksen runkosarjassa varsinaisella peliajalla? Oma veikkaukseni on kome-neljä voittoa.

      • Ääliö

        Itellä kome-kusi.


    • keupafani

      Kyllä keupa yli viisi voittoa ottaa, viiden ja kymmenen välillä voi olla lähellä.

    • kotikäry

      Miksi ei saa yrittää? Keuruulla on paljon ihmisiä, jotka pitävät lähes kaikkea nolona. Sen vuoksi eivät uskalla yrittää mitään. Ja kun eivät uskalla, tulee turhautunut olo ja pitää haukkua niitä jotka uskaltavat. Helpoiten se käy nimettömänä netissä. Ei tarvi usakaltaa mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe