Onko teillä kokemusta Varman uudelleenkoulutuksesta?
Itse olen alkamassa. Huomasin vain, että kilometrikorvaus on aika epäreilua, kun pitää olla 10 lähiopiskelepäivää /kk, jotta sitä koko kilometrikorvausta saa. 9:llä päivällä ei saa mitään.
Onko tämä "lähiopiskelu" nyt määritteenä mitä? Lähiopetus on selvä peli, mutta lähiopiskelua on mielestäni vaikkapa koulun kirjastossa käyminen tai ryhmätyön tekeminen luokkakaverin asunnolla.
Uudelleenkoulutus Varman laskuun?
Epäreilua
1
75
Vastaukset
- kev -koulutus
Kaikki opiskeluun liittyvä oikeuttaa kilometrikorvaukseen. Jos menen kirjastoon naapurikylään, koska haluamaani kirjaa ei ole kitikylälläsi, niin kilometrit korvataan.
Jos olen tietyn ajan reissussa, päivärahat jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233