Varoitukseksi 50 miehille

tarkkana!

Veljeni ihastui eronsa jälkeen eronneeseen naiseen joka houkutteli veljeni muuttamaan hänen tykönsä lyhkäisen tuntemisen jälkeen. Koirakin olisi ollut pareessa asemassa sielä kun veljeni. Teetti taloonsa remontit ja velirukka hiljaisena miehenä nieleskeli naisen oikuttelut. Sitten nainen potkaisi hänet pellolle ja veljeni sai aloittaa kaiken alusta asunnon ja huonekalujen ostosta alkaen. Näitä eronneita remontin teettäjiä ja talonmiehen tarttijoita on netti täynnä!

61

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä valtaosa

      Samoin on niitä jotka hakevat kumppania vain siivoamiseen, ruuanlaittoon ja pyykinpesuun, unohtamatta seksipalvelua. Asutaan toisen nurkissa ja pummataan kalja ja rilluttelurahaa, yhteisiin kuluihin ei osallistuta, Kun lypsettävä laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa passaamisen niin taas siirrytään nettiin uutta metsästämään,

      • lkjhg

        jaa naisia? älä höpötä


    • luikuri tattinen

      Voi voi, tiiän ainaskin kaks samanlaista tapausta. Kyllä naiset osaa vedätykset jos vedätettäviä riittää :))

    • Elämä on.

      Aloitus kuulosti varsin tutulta, kyseinen taktiikka naisten käytössä jo - 90 luvulla, nainen käytti reittäään, syliään hyväksi saadakseen miehen lankaan joka teki sekä maksoi talon remontin työn valmistuttua rakkaus loppui ja mies joutui lähtemään. Samaa tapahtuu myös kun nuori mies tulee vanhemman naisen rakastajaksi, elätettäväksi. Aluksi kaiki hyvin nuori kolli jaksaa naida useamman kerran vuorokaudessa naisen hykerrellessä onnesta, varsin pian panot harvenevat kun uusi nainen kiikarissa toki ylöspito , asunto sekä ruoka kelpaa edelleen. Näitä on paljon.

    • mitäkä mies

      No huh huh..Onko nämä tarinat tosia.Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa:)Ei viiskymppisen miehen,ei ainakaan järjellä varustetutun tarvi varoa tällaista.On täyttä potaskaa että naiset tulevat kuin pyörremyrsky märkänä ja vievät kaiken.son ihan miehestä kiinni.

    • tasapeli rulettaa

      Siipeilijöitä tuntuu olevan vähän joka lähtöön, eikä ole mitenkään sukupuolisidonnaista.

      Hyväksikäytetty saa usein katsoa itseään peiliin, ei sitä tarvitse ihan tossu olla, ainakaan enää ensihuuman jälkeen.

      • Vilkkaan naapuri

        Tossa naapurissa asuu vilkas "tyttö". Ensin oli naimisissa tehden 3 lasta. Eka mies sai siistiä tonttiaan siten kuten emäntä määräsi. Mies löysi toisen ja näytti kai ovea muijalle. Ero tuli, kaikki vika oli miehessä.
        Uuden nuoren miehen muija löysi heti ja rakensivat sitt tuon tupasen. Nuori mies kyllästyi muijaan ja nyttemmin perusti perheen ja asuu näköetäisyydellä.
        Muija puolestaan otti raksataitoisen miehen ja teki pari muksua lisää. Mies sai lähteä ennen kuin muksut pääsi rippikouluun.
        Nyt on taas nuori mies kulutuksessa. Onneksi muijan ikä jo rajoittaa lisääntymistä.


      • 9+8
        Vilkkaan naapuri kirjoitti:

        Tossa naapurissa asuu vilkas "tyttö". Ensin oli naimisissa tehden 3 lasta. Eka mies sai siistiä tonttiaan siten kuten emäntä määräsi. Mies löysi toisen ja näytti kai ovea muijalle. Ero tuli, kaikki vika oli miehessä.
        Uuden nuoren miehen muija löysi heti ja rakensivat sitt tuon tupasen. Nuori mies kyllästyi muijaan ja nyttemmin perusti perheen ja asuu näköetäisyydellä.
        Muija puolestaan otti raksataitoisen miehen ja teki pari muksua lisää. Mies sai lähteä ennen kuin muksut pääsi rippikouluun.
        Nyt on taas nuori mies kulutuksessa. Onneksi muijan ikä jo rajoittaa lisääntymistä.

        josko adoptiolla ?


    • vaka vanha

      Semmoinen yhteisten pesien rakentaminen on parikymppisten touhua. Viisikymppisellä tulee olla oma koti jossa voi olla ja johon voi mennä aina kun siltä tuntuu. Jos joku järjestää itsensä sellaiseen jamaan että asuu toisen nurkissa ja jää tyhjän päälle niin oma on vikansa. Viisikymppinen ei elämäänsä sellaista ihmistä enää löydä etteikö se toinen alkaisi jossain vaiheessa nyppimään siten että on päästävä omaan rauhaan.

      • Niijja täytyy ottaa minkä saapi. ei voi enää kovin ranttu tässä iässä olla eikä vaatia liikoja. ;).


    • opetelkaa elämää

      MÄ SANON !

      kutti kutti mitä sekoilette,


      miksi eroatte nuoruuden rakkaudestanne, se on tyhmintä mitä ihminen voi elämässään tehdä, sen jälkee elämä on yhtä helvettiä,
      paras on opetella elämään sen alkuperäisen nuoruuden rakkauden kanssa oikeeta elämää,
      jos ei osta muuta kuin riidellä ja katsella kuinka aijantakana ruohon virreempää,
      sanon teille
      se näky on kangastus, siis täyttä valetta,
      aijantakana on lopulta pekää kurjuutta vielä enmmän kuin siinä ensimmäisessä liitossa,
      SIIS mitä opimme,
      MENKÄÄ perheleirille OPISKELKAA TOISIANNE, te löydätte maailman suuriman AARTEEN omasta rakkaasta puolisostanne,
      alkuperäinen rakkaus on ainoa mikä lopulta kestää kestää ja kestää,
      ja se antaa sen oikean elämän täyttymyksen,

      • Vilkkaan naapuri

        Tuohan se ihanne olisi, mutta ei me asuta täydellisessä maailmassa!

        Tuo edellinen sanoo, että pitäisi olla oma luukku, mihin vetäytyä, kun kaveri ei aina miellytä. Miksei niinkin, mutta raha saattaa sanella, ettei molemmille ole sitä eristäytymismahdollisuutta.


      • "Opetelkaa elämää", tuollaiset kommentit ärsyttää mua ihan hirmuisesti. Ehkä se on tietämättömyys joka tekee sen että heität noin kevytmielisen "opetuksen" tuosta noin vain. Mutta jos tunnet asian laitaa vain pintapuolisesti, kantsisko sun ehkä olla ihan hiljaa asiasta!?

        Miten voit vihjata että ero on vain hetken mielijohde, vain koska ei kestä arkea. Tai koska ruoho on vihreämpää jossain muualla :/ Mulle päätös erota oli yksi elämäni vaikeimmista, se oli tosi pitkä ja tuskainen prosessi. Ja vasta nyt, 8 vuoden jälkeen, elämä alkaa normalisoitua. Kaikki jutut ei ole korjattavissa millään helkutin perheleireillä. Ja todella usein se, että puoliso päättää erota, edeltää jakson helvetissä.

        Eron jälkeen olen jutellut monen eronneen kanssa, erityisesti naisten kanssa. On kuule aika uskomattomia tarinoita olemassa, väkivaltaa, alistamista, alkoholia, joku on saanut pelätä henkensä puolesta, tai elänyt jatkuvan uhan alla että toinen tappaa itseään jos teet jotain väärin. Yksikään heistä ei ollut lähtenyt koska toisen naama kyllästytti! Eikä kenenkään lähtö ollut helppo!

        Tuo sun yleistäminen on loukkaava, ikään kuin kaikki eronneet olisi kevytkenkäisiä. Oletko ajatellut että moni lähtee toisen matkaan koska se on helppo ratkaisu jo loppuneelle suhteelle. Kaikki vaan eivät puhu mitä kaikkea on joutunut kestämään, kun se ei ratkaise mitään alkaa juorumaan.


      • Vilkkaan naapuri
        hmp.f kirjoitti:

        "Opetelkaa elämää", tuollaiset kommentit ärsyttää mua ihan hirmuisesti. Ehkä se on tietämättömyys joka tekee sen että heität noin kevytmielisen "opetuksen" tuosta noin vain. Mutta jos tunnet asian laitaa vain pintapuolisesti, kantsisko sun ehkä olla ihan hiljaa asiasta!?

        Miten voit vihjata että ero on vain hetken mielijohde, vain koska ei kestä arkea. Tai koska ruoho on vihreämpää jossain muualla :/ Mulle päätös erota oli yksi elämäni vaikeimmista, se oli tosi pitkä ja tuskainen prosessi. Ja vasta nyt, 8 vuoden jälkeen, elämä alkaa normalisoitua. Kaikki jutut ei ole korjattavissa millään helkutin perheleireillä. Ja todella usein se, että puoliso päättää erota, edeltää jakson helvetissä.

        Eron jälkeen olen jutellut monen eronneen kanssa, erityisesti naisten kanssa. On kuule aika uskomattomia tarinoita olemassa, väkivaltaa, alistamista, alkoholia, joku on saanut pelätä henkensä puolesta, tai elänyt jatkuvan uhan alla että toinen tappaa itseään jos teet jotain väärin. Yksikään heistä ei ollut lähtenyt koska toisen naama kyllästytti! Eikä kenenkään lähtö ollut helppo!

        Tuo sun yleistäminen on loukkaava, ikään kuin kaikki eronneet olisi kevytkenkäisiä. Oletko ajatellut että moni lähtee toisen matkaan koska se on helppo ratkaisu jo loppuneelle suhteelle. Kaikki vaan eivät puhu mitä kaikkea on joutunut kestämään, kun se ei ratkaise mitään alkaa juorumaan.

        Pitikin sanomani, että noilla perheleireillä ja sovittelussa saattaa vahvistua käsitys, että ero on paras ratkaisu.
        Ite olen asustellut saman siipan kanssa yli 30 vuotta, leireillä ei ole oltu.
        Työelämä on sen verran vaativaa, ettei oikein ole molemmilla aikaakaan. Yksi eroja lisäävä asia on, että työttömyys tuo lisää aikaa ja muita ongelmia. Jos suhde pelittää, ei työssäkäyvillä ole aikaa etsiä uutta. Ja sitten noi riippuvuudet kuten päihteet, pelaaminen ym on iso asia kun eroa mietitään.


      • mitäkä mies
        hmp.f kirjoitti:

        "Opetelkaa elämää", tuollaiset kommentit ärsyttää mua ihan hirmuisesti. Ehkä se on tietämättömyys joka tekee sen että heität noin kevytmielisen "opetuksen" tuosta noin vain. Mutta jos tunnet asian laitaa vain pintapuolisesti, kantsisko sun ehkä olla ihan hiljaa asiasta!?

        Miten voit vihjata että ero on vain hetken mielijohde, vain koska ei kestä arkea. Tai koska ruoho on vihreämpää jossain muualla :/ Mulle päätös erota oli yksi elämäni vaikeimmista, se oli tosi pitkä ja tuskainen prosessi. Ja vasta nyt, 8 vuoden jälkeen, elämä alkaa normalisoitua. Kaikki jutut ei ole korjattavissa millään helkutin perheleireillä. Ja todella usein se, että puoliso päättää erota, edeltää jakson helvetissä.

        Eron jälkeen olen jutellut monen eronneen kanssa, erityisesti naisten kanssa. On kuule aika uskomattomia tarinoita olemassa, väkivaltaa, alistamista, alkoholia, joku on saanut pelätä henkensä puolesta, tai elänyt jatkuvan uhan alla että toinen tappaa itseään jos teet jotain väärin. Yksikään heistä ei ollut lähtenyt koska toisen naama kyllästytti! Eikä kenenkään lähtö ollut helppo!

        Tuo sun yleistäminen on loukkaava, ikään kuin kaikki eronneet olisi kevytkenkäisiä. Oletko ajatellut että moni lähtee toisen matkaan koska se on helppo ratkaisu jo loppuneelle suhteelle. Kaikki vaan eivät puhu mitä kaikkea on joutunut kestämään, kun se ei ratkaise mitään alkaa juorumaan.

        olen täysin samaa mieltä et yleistää ei kannata ja en pidä eronneita luovuttajina vaan rohkeina jotka uskaltaa korjata elämän laadut molemmille.Ei siis kaikki tee ratkaisua kevein perustein,eikä tuollaista sinisilmäisyyttä usko kukaan todeksi.Aihe vähän karkasi sivuraiteelle mut en anna mitään painoarvoa perheleirin suosittelijalle..Vaikka voihan sinne mennä jos perus asiat on kunnossa.


      • Vilkkaan naapuri kirjoitti:

        Pitikin sanomani, että noilla perheleireillä ja sovittelussa saattaa vahvistua käsitys, että ero on paras ratkaisu.
        Ite olen asustellut saman siipan kanssa yli 30 vuotta, leireillä ei ole oltu.
        Työelämä on sen verran vaativaa, ettei oikein ole molemmilla aikaakaan. Yksi eroja lisäävä asia on, että työttömyys tuo lisää aikaa ja muita ongelmia. Jos suhde pelittää, ei työssäkäyvillä ole aikaa etsiä uutta. Ja sitten noi riippuvuudet kuten päihteet, pelaaminen ym on iso asia kun eroa mietitään.

        Se on totta, ei terapiakaan kaikkea voi korjata. Varsinkin jos ei ole haluja korjata.

        On ihmisiä jotka sanovat että minä kyllä eroaisin ellei olisi lapsia / yhteistä omaisuutta / työkiireitä ;) En usko että ero on silloin ajankohtaista jos on vielä jotain mikä pitää yhdessä. Mä ehdottaisin pariskunnille jotka vaan ovat väsyneet toisiinsa, tai keksivät kaikenlaisia syitä olla eroamatta, että ottavat etäisyyttä toisiinsa. Pieni parisuhdetauko, vaiks 100 vuotta... no ei maar. Kesäloman vaikka erillään. Tai toinen vuokraa kämpän jostain. Näkisivät onko toista ikävää ollenkaan. Joskus täytyy lähteä pois jotta voi tulla takaisin, sanoo Cheek :)))


      • mitäkä mies kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä et yleistää ei kannata ja en pidä eronneita luovuttajina vaan rohkeina jotka uskaltaa korjata elämän laadut molemmille.Ei siis kaikki tee ratkaisua kevein perustein,eikä tuollaista sinisilmäisyyttä usko kukaan todeksi.Aihe vähän karkasi sivuraiteelle mut en anna mitään painoarvoa perheleirin suosittelijalle..Vaikka voihan sinne mennä jos perus asiat on kunnossa.

        Kiitos, mitäkä mies, sun viesti jotenkin lohdutti. Ihmisillä on paljon on ennakkokäsitteitä, varsinkin nuorempi ja vanhempi sukupolvi. Törmäsin siihen omissa lapsissakin. Kävimme kaupassa missä on sinkkukori, sellainen keltainen ostoskori missä lukee isolla SINKKU. Tarrasin siihen ja ajattelin että miksei. Ja murut heti sanoi että "ehkä sun ei äiti kandee ottaa toi kun me ollaan mukana. Sitten sä oot yh-äiti". Häh! Ikään kuin se olisi jotain huonoa että mulla on muksuja, se on vain koulinut ja rikastuttanut elämääni :)

        Aina vaan kauemmaksi aiheesta näköjään, sorit aloittajalle :)


      • vapautunut.
        hmp.f kirjoitti:

        Se on totta, ei terapiakaan kaikkea voi korjata. Varsinkin jos ei ole haluja korjata.

        On ihmisiä jotka sanovat että minä kyllä eroaisin ellei olisi lapsia / yhteistä omaisuutta / työkiireitä ;) En usko että ero on silloin ajankohtaista jos on vielä jotain mikä pitää yhdessä. Mä ehdottaisin pariskunnille jotka vaan ovat väsyneet toisiinsa, tai keksivät kaikenlaisia syitä olla eroamatta, että ottavat etäisyyttä toisiinsa. Pieni parisuhdetauko, vaiks 100 vuotta... no ei maar. Kesäloman vaikka erillään. Tai toinen vuokraa kämpän jostain. Näkisivät onko toista ikävää ollenkaan. Joskus täytyy lähteä pois jotta voi tulla takaisin, sanoo Cheek :)))

        ..ja joskus voi erossa oleminen saada ymmärtämään, että elämässä on paljon mukavampaa/vapautuneempaa/helpompaa/antoisampaa elää itsenäisesti


      • mitäkä mies
        hmp.f kirjoitti:

        Kiitos, mitäkä mies, sun viesti jotenkin lohdutti. Ihmisillä on paljon on ennakkokäsitteitä, varsinkin nuorempi ja vanhempi sukupolvi. Törmäsin siihen omissa lapsissakin. Kävimme kaupassa missä on sinkkukori, sellainen keltainen ostoskori missä lukee isolla SINKKU. Tarrasin siihen ja ajattelin että miksei. Ja murut heti sanoi että "ehkä sun ei äiti kandee ottaa toi kun me ollaan mukana. Sitten sä oot yh-äiti". Häh! Ikään kuin se olisi jotain huonoa että mulla on muksuja, se on vain koulinut ja rikastuttanut elämääni :)

        Aina vaan kauemmaksi aiheesta näköjään, sorit aloittajalle :)

        Työkiireet vähän haittaa,eikä ehdi aina katsella mitä ja mistä täällä tuhutaan..Hyvä niin jos tuntuu että joku jopa ymmätää että joissakin tapauksissa ei ole paempaa vaihto ehtoa kun elää yksin tai lastensa kanssa.

        Niinhän se menee et kaikki on rikkautta ja jopa eksäkin kun hänen kanssaan on perhe haalittu rakkaudella ja vaikka ero tuleekin niin sei ole katastroofi vaan kuuluu aivan normaaliin elämään ja lapsista on iloa molemmille vanhemmille eron jälkeenkin,jopa enemmän kun vanhemmat eivät kaivaudu "juoksuhautoihinsa" Heitellen toisilleen isompia ja pienempiä krnaatteja...Vähän hymyilytti tuo "sinkkukori" ja lasten sanonta..Yhtä kaikki,sinkku tai yh. Kaikki ovat tasavertaisia eikä ketään voi tuomita jos täytyy erota..

        Mä nyt aloin paasata mut menköön..Kukaan,koskaan ei voi tietää oikeita syitä miksi täytyy erota vaikka yksin elo olisi kuin yksinäistä ja jopa vaikeaakin.

        On tietysti ja saan kuulla kuin joku nauttii yksin olostaan..Mikä ei oikeasti ole totta...Eihän monikaan jää yksin vaan lastensa kanssa elämään ja vasta kun pesä on tyhjä niin silloin koittaisi hetki jolloin on todella yksin.Toisaalta siinä lapsiaan kaitsiessa tilanteet muuttuvan ja voi jopa löytää sopivan puolisonkin.

        On han nää mutkikkaita ja keskustelua herättäviä asioita,mutta tuolla ylempänä joku mainitsi..kutti,kutti,mitä sekoilette" "opetelkaa elämään" suppea näkökulma minusta ja tietämätön..Aivan kuin joku tahallaan sekoilisi..joten elä iloisena ja rikkaana ,ylpeänä äitinä..


      • pirkko=pekka
        hmp.f kirjoitti:

        "Opetelkaa elämää", tuollaiset kommentit ärsyttää mua ihan hirmuisesti. Ehkä se on tietämättömyys joka tekee sen että heität noin kevytmielisen "opetuksen" tuosta noin vain. Mutta jos tunnet asian laitaa vain pintapuolisesti, kantsisko sun ehkä olla ihan hiljaa asiasta!?

        Miten voit vihjata että ero on vain hetken mielijohde, vain koska ei kestä arkea. Tai koska ruoho on vihreämpää jossain muualla :/ Mulle päätös erota oli yksi elämäni vaikeimmista, se oli tosi pitkä ja tuskainen prosessi. Ja vasta nyt, 8 vuoden jälkeen, elämä alkaa normalisoitua. Kaikki jutut ei ole korjattavissa millään helkutin perheleireillä. Ja todella usein se, että puoliso päättää erota, edeltää jakson helvetissä.

        Eron jälkeen olen jutellut monen eronneen kanssa, erityisesti naisten kanssa. On kuule aika uskomattomia tarinoita olemassa, väkivaltaa, alistamista, alkoholia, joku on saanut pelätä henkensä puolesta, tai elänyt jatkuvan uhan alla että toinen tappaa itseään jos teet jotain väärin. Yksikään heistä ei ollut lähtenyt koska toisen naama kyllästytti! Eikä kenenkään lähtö ollut helppo!

        Tuo sun yleistäminen on loukkaava, ikään kuin kaikki eronneet olisi kevytkenkäisiä. Oletko ajatellut että moni lähtee toisen matkaan koska se on helppo ratkaisu jo loppuneelle suhteelle. Kaikki vaan eivät puhu mitä kaikkea on joutunut kestämään, kun se ei ratkaise mitään alkaa juorumaan.

        Jotenkin näistä jutuista saa rivien välistä lukea, jos ei sitä suoraan sanota, että mies on aina se syypää näihin perhehelvetteihin. Ei nainen ole sen parempi, osaa kyllä olla itse piru, vielä eron jälkeenkin.


      • pirkko=pekka kirjoitti:

        Jotenkin näistä jutuista saa rivien välistä lukea, jos ei sitä suoraan sanota, että mies on aina se syypää näihin perhehelvetteihin. Ei nainen ole sen parempi, osaa kyllä olla itse piru, vielä eron jälkeenkin.

        Tulikohan sulle se väärä rivienväli siitä kuin sanoin että olen useamman naisen kanssa jutellut... Sillä en tarkoittanut ettei miehillä olisi yhtä tukalassa paikassa kuin nainen. Uskon että ainakin mitä henkiseen väkivaltaan tulee, se jakautuu tasan miesten ja naisten välillä. Miehet vaan harvemmin puhuvat, ne kantaa vaan kaiken sisällään.

        Fyysinen väkivalta on miehille varmaan vaikeaa siinä mielessä, että vaikka puhuisivatkin siitä, ihmiset ei tajua sen ongelman ydintä. Mulla oli työkaveri joskus 20 vuotta sitten joka aina vitsaili siitä mikä pirttihirmu vaimo oli. Ei se hänen elämä ollut mikään vitsi, mutta ei hän uskaltanut kertoa millään muulla tavalla. Toiset miehet kun nauroivat hänet pellolle, että älä ole siellä tossun alla. Mutta eihän sitä voi valita, onko tossu päällä vai alla...


      • mitäkä mies kirjoitti:

        Työkiireet vähän haittaa,eikä ehdi aina katsella mitä ja mistä täällä tuhutaan..Hyvä niin jos tuntuu että joku jopa ymmätää että joissakin tapauksissa ei ole paempaa vaihto ehtoa kun elää yksin tai lastensa kanssa.

        Niinhän se menee et kaikki on rikkautta ja jopa eksäkin kun hänen kanssaan on perhe haalittu rakkaudella ja vaikka ero tuleekin niin sei ole katastroofi vaan kuuluu aivan normaaliin elämään ja lapsista on iloa molemmille vanhemmille eron jälkeenkin,jopa enemmän kun vanhemmat eivät kaivaudu "juoksuhautoihinsa" Heitellen toisilleen isompia ja pienempiä krnaatteja...Vähän hymyilytti tuo "sinkkukori" ja lasten sanonta..Yhtä kaikki,sinkku tai yh. Kaikki ovat tasavertaisia eikä ketään voi tuomita jos täytyy erota..

        Mä nyt aloin paasata mut menköön..Kukaan,koskaan ei voi tietää oikeita syitä miksi täytyy erota vaikka yksin elo olisi kuin yksinäistä ja jopa vaikeaakin.

        On tietysti ja saan kuulla kuin joku nauttii yksin olostaan..Mikä ei oikeasti ole totta...Eihän monikaan jää yksin vaan lastensa kanssa elämään ja vasta kun pesä on tyhjä niin silloin koittaisi hetki jolloin on todella yksin.Toisaalta siinä lapsiaan kaitsiessa tilanteet muuttuvan ja voi jopa löytää sopivan puolisonkin.

        On han nää mutkikkaita ja keskustelua herättäviä asioita,mutta tuolla ylempänä joku mainitsi..kutti,kutti,mitä sekoilette" "opetelkaa elämään" suppea näkökulma minusta ja tietämätön..Aivan kuin joku tahallaan sekoilisi..joten elä iloisena ja rikkaana ,ylpeänä äitinä..

        Ihminen on laumaeläin. Jos ei ole, se varmaan tarkoittaa että on jotenkin rikki. Niin kai siinä erossa käy :) rikkoutuu. Se miten voi jatkaa uuden suhteen kanssa riippuu niin monesta asiasta, lapsista, ja aika usein myös exästä. Just niin kuin sanoit, mutkikkaita juttuja.


      • mies 49
        hmp.f kirjoitti:

        Ihminen on laumaeläin. Jos ei ole, se varmaan tarkoittaa että on jotenkin rikki. Niin kai siinä erossa käy :) rikkoutuu. Se miten voi jatkaa uuden suhteen kanssa riippuu niin monesta asiasta, lapsista, ja aika usein myös exästä. Just niin kuin sanoit, mutkikkaita juttuja.

        En vaan ymmärrä, miksi halutaan sitä uutta suhdetta heti. Ihana rauha tulla ja mennä miten haluaa. Ihanaa tavata uusia ihmisiä, toisten kanssa syntyy syvempi suhde, toisten ei. Ei tulisi mieleenkään ottaa uutta naista asumaan saman katon alle. Kylässä saa olla, mutta kotini on ihan ikioma linnani tästä eteenpäin. Lapset, vaikka ovatkin aika isoja, saavat olla varmoja, ettei taloon tule pyörimään vierasta naista omien sääntöjensä kanssa. Elämä on IHANAA!!!!!


      • viisasta
        mies 49 kirjoitti:

        En vaan ymmärrä, miksi halutaan sitä uutta suhdetta heti. Ihana rauha tulla ja mennä miten haluaa. Ihanaa tavata uusia ihmisiä, toisten kanssa syntyy syvempi suhde, toisten ei. Ei tulisi mieleenkään ottaa uutta naista asumaan saman katon alle. Kylässä saa olla, mutta kotini on ihan ikioma linnani tästä eteenpäin. Lapset, vaikka ovatkin aika isoja, saavat olla varmoja, ettei taloon tule pyörimään vierasta naista omien sääntöjensä kanssa. Elämä on IHANAA!!!!!

        Loistava kommentti. Juuri näin.


      • mies 49 kirjoitti:

        En vaan ymmärrä, miksi halutaan sitä uutta suhdetta heti. Ihana rauha tulla ja mennä miten haluaa. Ihanaa tavata uusia ihmisiä, toisten kanssa syntyy syvempi suhde, toisten ei. Ei tulisi mieleenkään ottaa uutta naista asumaan saman katon alle. Kylässä saa olla, mutta kotini on ihan ikioma linnani tästä eteenpäin. Lapset, vaikka ovatkin aika isoja, saavat olla varmoja, ettei taloon tule pyörimään vierasta naista omien sääntöjensä kanssa. Elämä on IHANAA!!!!!

        Mies 49, ollaan varmaan kaikki vähän erilaisia. Olen tavannut ihmisiä jotka vaan ei osaa olla yksin, ne ovat ihan surkeana silloin, ahdistuneita ja ihan maassa. Kaksin taas rauhoittuvat.

        Itse en kuulu noihin. Kun erosin rakastuin ulko-oveeni :)) sain sen kiinni perässäni, ja se oli täysin mun vallassa. Vapauden merkki :)) Ja olen samaa mieltä lasten suhteen. Pitää olla varovainen mille heitä altistaa.

        Ehkä meidän pitää olla onnellisia siitä että osaamme olla yksin, Koska on se myös aika vaikeaa löytää se sopiva kumppani, taitaa vaatia muutaman pettymyksen. Ja jotkut päätyvät vaan uuteen surkeaan suhteeseen.


      • Näin on
        pirkko=pekka kirjoitti:

        Jotenkin näistä jutuista saa rivien välistä lukea, jos ei sitä suoraan sanota, että mies on aina se syypää näihin perhehelvetteihin. Ei nainen ole sen parempi, osaa kyllä olla itse piru, vielä eron jälkeenkin.

        Toinen käyttää fyysistä väkivaltaa ja toinen henkistä väkivaltaa. Osaavat ne naisetkin olla piruja. Ärsytetään toinen ihan äärimmilleen nalkuttamisella ja sitten toisella paukahtaa hermot.

        Kamalaa kun tulee töistä kotiin niin on toinen työmaa edessä ja kahta kamalampi. Joku kotona seinät kaatuvan ja kakaroihinsa kyllästyneen ämmän nalkutusta kun kuuntelee työpäivän jälkeen niin avot. Äärimmilleen ärsyttämisellä saadaan kuka tahansa väkivaltaiseksi ja sitten syy on vain siinä väkivaltaisessa.

        Väkivaltaisessa suhteessa kummallakin on päässä vikaa kun on pakko olla siinä suhteessa vaikka voisi tossut erilleen lyödä. En ymmärrä niitä jotka valittavat olleensa pitkään väkivaltaisessa suhteessa sillä ilmeisesti pitkään olleet ovat jollain tapaa sitten nauttineetkin siitä. On joku fetissi että saa silmät mustana kulkea vähän väliajoin.


      • ;;;;;!!
        Näin on kirjoitti:

        Toinen käyttää fyysistä väkivaltaa ja toinen henkistä väkivaltaa. Osaavat ne naisetkin olla piruja. Ärsytetään toinen ihan äärimmilleen nalkuttamisella ja sitten toisella paukahtaa hermot.

        Kamalaa kun tulee töistä kotiin niin on toinen työmaa edessä ja kahta kamalampi. Joku kotona seinät kaatuvan ja kakaroihinsa kyllästyneen ämmän nalkutusta kun kuuntelee työpäivän jälkeen niin avot. Äärimmilleen ärsyttämisellä saadaan kuka tahansa väkivaltaiseksi ja sitten syy on vain siinä väkivaltaisessa.

        Väkivaltaisessa suhteessa kummallakin on päässä vikaa kun on pakko olla siinä suhteessa vaikka voisi tossut erilleen lyödä. En ymmärrä niitä jotka valittavat olleensa pitkään väkivaltaisessa suhteessa sillä ilmeisesti pitkään olleet ovat jollain tapaa sitten nauttineetkin siitä. On joku fetissi että saa silmät mustana kulkea vähän väliajoin.

        Kukaan ei nauti väkivallan kohteena olemisesta. Noin väittää vain ja ainoastaan väkivaltaa käyttävä ihminen, joka lyö toista, perustellen lyömistään sillä että kohde tahallaan ärsyttää ja voisi lähteä pois.
        Hakeudu hoitoon!! Vain erittäin sairas psyykeltään voi väittää tuollaista

        Syy väkivaltaisessa suhteessa olemiseen voi suurimmalta osin johtua väkivaltaisesta osapuolesta, voi uhata tappaa jos toinen lähtee, polttaa kodin yms.

        Syitä on lukemattomia joilla väkivaltaien osapuoli pitää uhriaan vallassaan ja vaatii valtavasti voimia irrottautua tuollaisesta henkilöstä, kaikilta se ei onnistu, ja näistä perhesurmista sitten saadaan lukea lehdistä.


    • heluna(ko)

      Kyllä miehet on sitten typeryksiä! Sen yhen asian kun näkkööt ja saavat tekevät ihan mitä vaan! Alapäällä kun ajatellaan siitä ei hyvä seuraa...

    • ???----

      mikä on velirukka?

    • Pitäiskö mun kommentoida itse aiheeseenkin, eikä vaan viedä sivupolulle....

      Olen sitä mieltä että parisuhde on kahden kauppa, ja aina ei omaisetkaan tiedä koko totuutta. Ja pahin asioiden kieltäjä on nimenomaan se toinen kumppani! Jos hän on tehnyt jotain väärin, hän on yleensä eka kieltämään sen, koska ei välttämättä halua, ja koska hänellähän on ihan toisenlaiset kokemukset.

      Kerron pienen tarinan, joka on tosi. Äiti, isä ja kaksi lasta asuivat perheenä yhdessä, vanhin lapsista oli jo lähtenyt kotoa, muut olivat vielä teini-ikäisiä. Perhe asui Tammisaaressa, isä oli töissä Hesassa, asui siellä viikot, ja äiti oli invalidi, siis kotona. Harrasti politiikkaa. Sitten tuli ero. Äiti muutti toisen miehen luokse Helsinkiin ja omakotitaloon jäi kaksi teini-lasta kahdestaan käymään koulua loppuun.

      Eron jälkeen lapset sai kuulla eron syyt äidiltään, kuinka isä oli tullut kotiin öisin raiskaamaan äitiä. Kuka nyt sellaista kestäisi. Kaikenmaailman muitakin tarinoita saivat kuulla isästään. Oli kuulemma juossut vieraissa, ja tullut kotiin kerskumaan sillä jatkuvasti.

      Aikuisina, n. 50-vuotiaina, nämä lapset alkoivat selvittää tarinoita joita he luulivat oikeiksi, eikä mikään niistä ollut totta. Perheen äiti oli löytänyt uuden miehen ja päättänyt mennä elämään hänen kanssaan, siinä kaikki. Hän oli syöttänyt lapsille pajunköyttä vain pelastaakseen oman nahkansa.

      Tai ei ehkä ihan kaikki. Selvisi myöhemmin, vuosia myöhemmin, että tällä äidillä oli skitsofreniaa. Mikä oli muhinnut vuosikaudet.

      Ei siis pidä uskoa ihan kaikkea ellei ole jutellut kummankin osapuolen kanssa.

      • ???

        Oletko sinä jutellut kertomuksesi kaikkien osapuolien kanssa kun väität sen olevan tosi?


      • vaka vanha
        ??? kirjoitti:

        Oletko sinä jutellut kertomuksesi kaikkien osapuolien kanssa kun väität sen olevan tosi?

        Sama tuli itselleni mieleen. Kullekin on aina oma totuutensa jonka haluaa uskoa.


      • vaka vanha kirjoitti:

        Sama tuli itselleni mieleen. Kullekin on aina oma totuutensa jonka haluaa uskoa.

        Kohtalaisen hyvä sisäpiiri-näkymä tuosta tarinasta, olen stooryn nuorin lapsi.

        Kaikki nuo äidin jutut meni hyvin läpi, kunnes mun omat lapset alkoi olla samanikäisiä kuin minä silloin. Mietin että olisinko jättänyt omat muksut oman onnensa nojaan selviämään koulusta ja arjesta omakotitalosta, jos mun mieheni olisi tehnyt samat temput kuin isäni? En. Olisin vaihtanut lukot, mennyt poliisille, mitä vaan. Koko tarina oli vähän ontto. Tänä kesänä olen vihdoin puhunut isän kanssa näistä, ja saanut oman näkemykseni kokoon. Äiti valehteli, hän oli varmaan jo silloin sairastumassa. Tahdon ajatella niin että hän ei kestänyt itse mitä teki, joten oli tarve hyvittää se hinnalla millä hyvänsä. En tiedä onko oikeasti näin, mutta mulla on taas tarve kaunistaa sitä koko rumaa touhua.

        Siinä mielessä olette oikeassa ettei voi koskaan tietää koko totuutta. Ja niinhän mä vissiin aamulla kirjoitinkin... Tiedänkö vieläkään? En varmaan. Mutta jyvät ja akanat ovat jotenkin nyt omissa laatikoissa, ja jos jokunen jyvä on eksynyt, niin se ei sitä kokonaiskuvaa pahemmin kuitenkaan sekoita.


      • vaka vanha
        hmp.f kirjoitti:

        Kohtalaisen hyvä sisäpiiri-näkymä tuosta tarinasta, olen stooryn nuorin lapsi.

        Kaikki nuo äidin jutut meni hyvin läpi, kunnes mun omat lapset alkoi olla samanikäisiä kuin minä silloin. Mietin että olisinko jättänyt omat muksut oman onnensa nojaan selviämään koulusta ja arjesta omakotitalosta, jos mun mieheni olisi tehnyt samat temput kuin isäni? En. Olisin vaihtanut lukot, mennyt poliisille, mitä vaan. Koko tarina oli vähän ontto. Tänä kesänä olen vihdoin puhunut isän kanssa näistä, ja saanut oman näkemykseni kokoon. Äiti valehteli, hän oli varmaan jo silloin sairastumassa. Tahdon ajatella niin että hän ei kestänyt itse mitä teki, joten oli tarve hyvittää se hinnalla millä hyvänsä. En tiedä onko oikeasti näin, mutta mulla on taas tarve kaunistaa sitä koko rumaa touhua.

        Siinä mielessä olette oikeassa ettei voi koskaan tietää koko totuutta. Ja niinhän mä vissiin aamulla kirjoitinkin... Tiedänkö vieläkään? En varmaan. Mutta jyvät ja akanat ovat jotenkin nyt omissa laatikoissa, ja jos jokunen jyvä on eksynyt, niin se ei sitä kokonaiskuvaa pahemmin kuitenkaan sekoita.

        No joo, kyllähän sinä sitten asiassa olet sisällä. Kaikki tarinat ei ole kauniita.


    • kantapään kautta

      Mielestäni verraton käytäntö on yhteistapaaminen uusiokumppanin ja hänen ex-puolison/puolisoiden kanssa.
      Selviää moni asia, sekin kannattaako edes yrittää laittaa hynttyitä yhteen.
      Kokemusta on ex-puolisosta joka ei hyväksynyt uutta suhdetta vaan häiriköi niin kauan kunnes erosimme.

      • vaka vanha

        Heh, ne olisivatkin hilpeitä tilaisuuksia. Semmoisista syntyy kirjoja ja elokuvia.

        Vakavasti ottaen niissä tilaisuuksissa on tietysti sellainen hyvä puoli että niissä käy varmasti kaikille selväksi ettei kannata edes yrittää.


    • Nou renki.

      En taatusti ryhdy mahdollisen uuden kumppanin asunto remontin maksajaksi. Toki jotain pientä voi tehdä, lakaista talvella raput lumesta ym. Rajansa kaikella.

    • kjhgfd

      Eronneen miehen kannattaa ottaa ulkomaalainen nainen.

      • Vilkkaan naapuri

        U-rouva pitää ainakin elättää..
        Jos ei sitt jotai orjatyötä hänelle löydä..


    • kevalia

      Naiset on kav(M)alia

      • :))

        Miehet on ihania!


    • varallisuus yllätys

      Olen eronnut nainen ja vielä yh. Lapsiakin useampi. Olen tässä viettänyt hiljaiseloa jo jonkun vuoden ja nyt ehkä jo luopunutkin toivosta löytää joku rinnalle.
      On meillä toki remontinkin tarvetta ja kaikkea muutakin yllin kyllin. Mutta niille löytyy ammattilaisia tekemään ja he jättävät laskun lähtiessään, joten minkäälaista kiitollisuuden velkaa ei jää.
      Nyt kuitenkin tutustuin mieheen. Ja suhde eteni kivasti ja muutenkin tuntui kuin olisimme ikuisuuden jo tunteneet. Välillä olemus ja puheet kuitenkin meni ristiin. Luotin häneen täysillä,miksi epäilisin rehtiä tavallista suomalaista miestä.
      Nyt menikin homma toisin. Olin kuvitellut ja saanut käsityksen miehen varallisuudesta, että ihan toimeentuleva. Mutta korkealta tultiin ja lujaa, kun paljastui, että varsinainen öky olikin kyseessä. Huh, tätä en todellakaan ollut odottanut. Olen jo hiukkasen aikaa miettinyt, miten minä sovin hänen kuvaansa. Vai onko suomalaiset naiset niin omaisuuden perään, että hän halusi varmistaa ensin, mitä minä hänessä näen ja rakastan, ennen kuin tilanne paljastui. Nyt on vähän ajatukset edelleen hukassa, mutta miestä en tahtoisi vaihtaakaan, koska ryöstää hänen omaisuuttaan en alkuunkaan ajatellut. Halusin vain kumppanin, jonka kanssa jakaa elämääni.

      • neuvo1

        Putsaa äijä vaan...ihan tavalliseen tapaan.


      • varallisuus yllätys
        neuvo1 kirjoitti:

        Putsaa äijä vaan...ihan tavalliseen tapaan.

        Miksi? Jos nyt tuon mammonan perään olisin, niin sitä on jo kertynyt ihan kivasti tässä vuosien saatossa itsellekin.
        Toiseksi enemmän kait hänen omaisuudestaan on minulle iloa, kun voin nauttia siitä hänen rinnallaan. Jos avioliiton kautta sitä hamuaisin niin avioehto mitätöisi yrityksen kuitenkin. Muuten ei oikein innosta.
        Taidan vain pitää miehen.


      • satuhetki..::))
        varallisuus yllätys kirjoitti:

        Miksi? Jos nyt tuon mammonan perään olisin, niin sitä on jo kertynyt ihan kivasti tässä vuosien saatossa itsellekin.
        Toiseksi enemmän kait hänen omaisuudestaan on minulle iloa, kun voin nauttia siitä hänen rinnallaan. Jos avioliiton kautta sitä hamuaisin niin avioehto mitätöisi yrityksen kuitenkin. Muuten ei oikein innosta.
        Taidan vain pitää miehen.

        Vaikkei vielä ihan iltasadun aika olekaan....::))
        Teeppä ihan mitä lystäät....MUTTA kyllä miehen lapset,tai muu lähisuku pitävät huolen ettet peri miestä, voit uskoa....Vai jatkatko "yllätys" satuasi kertomalla iskeneesi lapsettoman leskimiehen..:::))


      • varallisuus yllätys
        satuhetki..::)) kirjoitti:

        Vaikkei vielä ihan iltasadun aika olekaan....::))
        Teeppä ihan mitä lystäät....MUTTA kyllä miehen lapset,tai muu lähisuku pitävät huolen ettet peri miestä, voit uskoa....Vai jatkatko "yllätys" satuasi kertomalla iskeneesi lapsettoman leskimiehen..:::))

        Kuka tässä perimisestä mitään on puhunut? En ole häntä tappamassa tai muutenkaan hamuaisin perintöjä. Ja kyllä hänellä on lapsia, joten jäämistöstä on varmasti huolehdittu.
        Tässähän oli vain näistä putsaajista puhettä, jotka vievät miehen omaisuuden tämän vielä eläessä, joten en itseäni nyt luokittelisi tähänkään kastiin.
        Jos nyt vietämme aikaa yhdessä, niin se ei todellakaan vielä tarkoita yhteistä jääkaappia vielä pitkään aikaan.
        Ja nimenomaan hänen omaisuudestaan voi parhaiten nauttia hänen rinnallaan.. ja hänestä siinä samalla.


      • ..::::))
        varallisuus yllätys kirjoitti:

        Kuka tässä perimisestä mitään on puhunut? En ole häntä tappamassa tai muutenkaan hamuaisin perintöjä. Ja kyllä hänellä on lapsia, joten jäämistöstä on varmasti huolehdittu.
        Tässähän oli vain näistä putsaajista puhettä, jotka vievät miehen omaisuuden tämän vielä eläessä, joten en itseäni nyt luokittelisi tähänkään kastiin.
        Jos nyt vietämme aikaa yhdessä, niin se ei todellakaan vielä tarkoita yhteistä jääkaappia vielä pitkään aikaan.
        Ja nimenomaan hänen omaisuudestaan voi parhaiten nauttia hänen rinnallaan.. ja hänestä siinä samalla.

        Miksi toisen omaisuudesta "pitää nauttia"? Aika ihmeelliseltä kuullostaa, mutta varmaa että jos mies on noin varovainen ollut, hän on varautunut onnenonkijoihin, ja häntä et pystyisikään "putsaamaan"


    • ja työkalut

      ole huoleti! minulla on kaikkea. Dildokin. en tarvitse kenenkään miespuolista sukulaista.

    • 7000ha metsää

      Mistä niitä puma-naisia löytää?

    • Oma moka

      "Velirukan" olisi kannattanut opetella kommunikointitaitoja jo vihdoin ko. iässä. Mitä varten sinä naisia haukut, jos 'aikuinen' mieäs on niin tollo, ettei kykene itsensä puolia pitämään ja omasta puolestaan päättämään mitä tekee ja mitä ei.

    • fhdzsfgj

      Olen 50v mies enkä aio lähteä kottaraisten perään kun jo 10 vuotta on tullut itsekseen eleltyä.
      Ihmiset ovat yksilöitä eli jokaisella on oma polkunsa kulkea ja oma vapaa tahto kuinka sitä kulkea.

      • Seireenin kutsu

        Olen vapaa,lapseton leskirouva. 50 ja plus. Huumorintajuinen,nuorekas,pitkätukkainen,simpsakka nainen. Tiedä sitä,olenko puuma?


    • Hih & hah.

      Heh, täällä viriili poikamies omistan vankkaa tukkimetsää parisataa hehtaaria ym omaisuutta. Tapasinko viimeinkin vastakappaleeni ? Toivottavasti kierre myös sopiva.

      • Seireenin kutsu

        Hih &,hah. Vastakappaleesta en tiedä. Tukkimetsä kiinnostaa sikäli,että olen käynyt metsurikoulua,ja tiedän miten koirankaulasalvos tehdään.
        No,metsuria minusta ei tullut,mutta ainakin ssha pysyy kädessä.
        Mitenkä viriili,vapaa poikamies kirjoittelee aamutuimiin tällä palstalla.
        Luulisi olevan muutakin tekemistä? Vai onko se kiinni siitä vastakappaleesta?
        Itse herään aikaisin,juon sumpit ja lähden lenkille. Täällä.missä asun,on upeat maisemat. Sielu lepää tuolla lenkkipolulla.


      • menitpä lankaan...
        Seireenin kutsu kirjoitti:

        Hih &,hah. Vastakappaleesta en tiedä. Tukkimetsä kiinnostaa sikäli,että olen käynyt metsurikoulua,ja tiedän miten koirankaulasalvos tehdään.
        No,metsuria minusta ei tullut,mutta ainakin ssha pysyy kädessä.
        Mitenkä viriili,vapaa poikamies kirjoittelee aamutuimiin tällä palstalla.
        Luulisi olevan muutakin tekemistä? Vai onko se kiinni siitä vastakappaleesta?
        Itse herään aikaisin,juon sumpit ja lähden lenkille. Täällä.missä asun,on upeat maisemat. Sielu lepää tuolla lenkkipolulla.

        Johan alkoi lyyti kirjoittaan..
        .HAHAAA usko vaan että mulla mitään tukkimetsiä on, enempää kuin säkään mitään metsurikouluja oot käynyt....Sullakaa muuta kun tuulenhuuhtoma perse, "ssahoinens "


      • Seireenin kutsu
        menitpä lankaan... kirjoitti:

        Johan alkoi lyyti kirjoittaan..
        .HAHAAA usko vaan että mulla mitään tukkimetsiä on, enempää kuin säkään mitään metsurikouluja oot käynyt....Sullakaa muuta kun tuulenhuuhtoma perse, "ssahoinens "

        Stilhin saha on parempi kuin Husqvarna.
        Sopii paremmin käteen. Justeeri oli aikoinaan vähän hankalampi käyttää,meinaan savottahommissa.
        Kun sitä muutaman motin pinosi leimikossa,kyllä kämpillä uni maittoi.
        Hernerokka päivänä oli tukkikämpässä ilma sakeaa. Eipä se unia haitannut.


      • Seireenin kutsu kirjoitti:

        Stilhin saha on parempi kuin Husqvarna.
        Sopii paremmin käteen. Justeeri oli aikoinaan vähän hankalampi käyttää,meinaan savottahommissa.
        Kun sitä muutaman motin pinosi leimikossa,kyllä kämpillä uni maittoi.
        Hernerokka päivänä oli tukkikämpässä ilma sakeaa. Eipä se unia haitannut.

        Iltaa seireenille. Kävin tuossa juuri sahaamassa ensi vuoden puita. Vielä jäi hommia, ei niitä kauan jaksa :/

        Joissakin kielissä tavarat ovat joko feminiinisiä tai maskuliinisia. Tuo moottorisaha on vahvasti maskuliininen, vaatii koko ajan jotain tankkausta, säätöä, putsaamista... Ja kuusi ryyppyä ennen kuin edes lähtee käyntiin ;D

        Voi kun mulla olisi sun taidot.... ei tarttis olla kokoajan rautakanki toisessa kädessä kun pölkyt jälleen kerran viime hetkellä putoo vasten toisiaan ja saha on jumissa.


      • Seireenin kutsu
        hmp.f kirjoitti:

        Iltaa seireenille. Kävin tuossa juuri sahaamassa ensi vuoden puita. Vielä jäi hommia, ei niitä kauan jaksa :/

        Joissakin kielissä tavarat ovat joko feminiinisiä tai maskuliinisia. Tuo moottorisaha on vahvasti maskuliininen, vaatii koko ajan jotain tankkausta, säätöä, putsaamista... Ja kuusi ryyppyä ennen kuin edes lähtee käyntiin ;D

        Voi kun mulla olisi sun taidot.... ei tarttis olla kokoajan rautakanki toisessa kädessä kun pölkyt jälleen kerran viime hetkellä putoo vasten toisiaan ja saha on jumissa.

        Stihlin sahassa on puolipuristin. Kerta veto ja lähtee käymään.


    • Voi miesparat. Kaikenlaisia ja kaikenmaalaisia naisia saatte pelätä.
      Nähnyt tässä ihan kun muilta mailta naidut naiset on suomimiehen jättäneet kun tänne ovat päässeet.
      On meillä naisilla sentään hyvä kun..... no jotain nyt kuitenkin :D

    • läskileski :)

      Aloittajalle...Ei kannata yleistää. Minä olen 52v leski nainen, enkä ainakaan kohtelisi ketään miestä noin. Tykkään siivota ja kokata ja tehdä miehen olon mukavaksi. En haluausi että mies palvelisi minua,,,vaan toivoisin että olisin tasavertaisessa suhteessa. Mutta, miehet haluavat missi vartaloisia naisia, huolimatta siitä miltä he itse näyttävät. Mielummin ovat ilman naista jos eivät saa nuorta ja hehkeää. Mä kun olen tällanen tavallisen näkönen ja maxi kokoinen, niin ei toivoakaan löytää miestä...jos sellaisen vielä tahtoisin. Minun onneni siis on etten ole ajatellut miehiä enään siinä mielessä. Olen myös köyhä, mutta omilla toimeentuleva. Miksi oikeanlaiset miehet ja naiset eivät kohtaa??

    • Tavallinen ukkeli

      Niin se miehilläkin on,että keskiässä alkaa aineenvaihdunta hidastua,ja useimmat alkaa lihoa.Päätin itse aloittaa kunnoinkohotuksen kun vyötäröä alkanut tulla jo liikaakin.Valitettavasti tietoni ovat puutteelliset terveellisestä ruokavaliosta,teen tavallista kotiruokaa.Yritän pärjätä näin,ja yksineläjä olen.57 v mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe